שייט על הדנובה KMOT02 יציאה בתאריך 6.8.2019

יום 1 תל אביב – בודפשט – עליה לספינת הנהר
נמריא לבודפשט, בירת הונגריה. בהגעה נערוך סיור פנורמי ולקראת אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לאחר ארוחת הערב נהנה משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר, ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

 

יום 2 בודפשט – סנט אנדרה – אשטרגום 
נצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. בסיורנו נראה את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט”, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה מעל גבעת גלרט. לאחר ארוחת צהריים נצא לסיור בעיירת האומנים סנט. אנדרה, בה נבקר במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ’. נמשיך אל “ברך הדנובה” לביקור באשטרגום שם לקראת ערב נפגוש את ספינת הנהר. לינה בספינת הנהר.

 

יום 3 ברטיסלבה
נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. נראה את מרכז העיר העתיקה, התיאטרון הלאומי, הקתדרלה הגותית סנט. מתיאס, בית העירייה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

 

יום 4 וינה  
ניסע על כביש הטבעת המקיף את העיר העתיקה ולאורכו, נראה את המבנים המרשימים ביותר בעיר: את בניין האופרה, עיריית וינה, מבנה הפרלמנט המרשים והאוניברסיטה. נכיר גם את יצירותיו הארכיטקטוניות המופלאות של הונדרטווסר ונטייל לאורך המדרחוב “קרטנרשטרסה” המשתרע מבניין האופרה ועד למרגלות קתדרלת סטפן הקדוש. לינה בספינת הנהר.

 

יום 5 דורנשטיין – עמק הוואכאו – מלק 
נבקר בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים ונשמע את סיפורו של ריצארד לב הארי שהיה כלוא כאן, נטייל בעיירה ונהנה מהאווירה המיוחדת של המקום. נמשיך בהפלגה לאורך עמק הוואכאו לכיוון העיירה מלק. בהגעה נצא לביקור בעיירה השמורה היטב זה 1,000 שנה. נראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקיים ואת המנזר הענק המתנוסס מעליה. לינה בספינת הנהר.

 

יום 6 לינץ – פסאו
בשעת בוקר מוקדמת נעגון בלינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה.  נרד לסיור רגלי קצר בכיכר המרכזית ששמשה בימי הביניים ככיכר השוק וכיום היא מוקפת בתי רנסנס צבעוניים ואת דוכני השוק מחליפות בקיץ שמשיות של בתי הקפה המגישים את ה”לינצרטורט”, עוגת האגוזים המפורסמת. בתום הסיור נמשיך בהפלגה ובשעת אחר הצהריים נעגון בעיר פסאו, הידועה גם בשמה “עיר שלושת הנהרות” בה מתחברים נהר הדנובה, האין והאילץ. נערוך סיור רגלי קצר בו נראה את הקתדרלה הגדולה המפורסמת בזכות העוגב הגדול ביותר בארופה בעל 17.000 חלילים, את ארמון הרנסנס של הבישוף, את קתדרלת סטפן, את פינת 3 הנהרות ואת בית העיריה שעל שפת הנהר עם ציורי הקיר המדהימים. לינה בספינת הנהר.

 

יום 7 רגנסבורג 
נעגון ברגנסבורג, עיירה ציורית יפהפיה. נראה את קתדרלת סנט. פיטרס, הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה כולה, מנזר סנט. אמרמס, גשר האבן שנותר בעיירה מתקופת ימי הביניים ועוד. לינה בספינת הנהר.

 

ימים 8+9 פסאו – סיור במינכן – טיסה לתל אביב 
בשעות הבוקר נעגון בפסאו בה מסתיים השייט. ניפרד מספינת הנהר ממנה נצא לסיור בעיר מינכן, בירת בוואריה. בהגעה נערוך סיור פנורמי בעיר, נראה את הרזידנס, את האוניברסיטה, שער הניצחון, מלאך השלום ועוד. נמשיך לעיר העתה למריינפלאץ בה נמצא בית העירייה המפורסם ,כנסיית גבירתנו, שוק ססגוני ושפע חנויות. לקראת שעות הערב נצא בנסיעה אל שדה התעופה שליד מינכן ונטוס חזרה לתל אביב אליה נגיע בשעות הבוקר המוקדמות.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ