שייט בנהרות הריין והמוזל RRM05 יציאה בתאריך 20.09.22

יום 1 תל אביב – פרנקפורט – אמסטרדם

נצא הבוקר בטיסה לפרנקפורט וממנה בטיסת המשך קצרה לאמסטרדם. נגיע לקראת שעות אחר הצהריים וניסע לנמל העיר שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. הספינה תעגון הלילה באמסטרדם. לינה בספינת הנהר.

יום 2 אמסטרדם – אוטרכט

לאחר ארוחת הבוקר נמשיך את סיורנו באמסטרדם נראה את הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, המוני האופניים, הכיכרות, התעלות שעצים לאורכן והגנים הרבים בעיר אשר כולם תורמים לאווירה המיוחדת שלה. נצא לסיור בעיר, אשר במהלכו נעבור ליד הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר של העיר ונלמד רבות על ההיסטוריה הססגונית שלה. בשעות הצהריים ניסע אל אוטרכט שם נפגוש את הספינה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 קלן

בשעות הבוקר נעגון בקלן העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה. נצא לסיור רגלי בעיר במהלכו נראה את האתרים החשובים ביותר בקלן. את הרובע העתיק אשר בליבו שוכנת הקתדרלה הגותית הגדולה בגרמניה הנחשבת לסמלה של העיר ואשר הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית ומשמשת כמקום מושבו של הארכיבישוף. נמשיך ונראה את בניין העירייה, הכנסיות, הכיכרות ההיסטוריות שדרות הקניות הרחבות ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 4 קוכם

הבוקר נשוט לנו בעמק המוזל היפהפה ובשעות הצהריים נעגון בקוכם, פנינה אדריכלית טיפוסית הידועה כיפה שבין עיירות המוזל. נערוך סיור רגלי דרך סמטאות בתים מחושקי עץ , נראה את השער שנשתמר מאז ימי הביניים והשוק המקומי ואת טירת רייכסבורג המרשימה המתנוססת מעל בתי העיירה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 קובלנץ – רודסהיים

הבוקר נתעורר בקובלנץ השוכנת בנקודת המפגש של נהרות הריין והמוזל. נצא לסיור רגלי בו נראה את גולות הכותרת של עיר זו בת 2,000 השנים, המוקפת בנוף ציורי ומאחוריה ארבעה רכסי הרים נמוכים. שפע האתרים התרבותיים שלה, הבניינים ההיסטוריים, הסמטאות, השבילים הצרים, והאווירה הנינוחה והשמחה שבכיכרות ולאורך הטיילת הופכים את קובלנץ למקום ידידותי שבו תיירים מרגישים ממש בבית. בשעות הצהריים נמשיך בהפלגה, ולפני ארוחת הערב הספינה תגיע לרודסהיים הציורית, עיירת יין עתיקה הידועה ברחובות ארוכים וצרים, אשר בצידם פונדקי יין. במידה והזמן יאפשר, נבקר במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד. לינה בספינת הנהר.

יום 6 מנהיים – היידלברג – שפייר

הספינה תעגון במנהיים, עיר הממוקמת בחיבור נהרות הנקאר והריין. משם נצא לנסיעה קצרה ונגיע להיידלברג, עיר אוניברסיטאית יפה מתקופת ימי הביניים. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק הקיים מהמאה ה-18 וממנו נראה נוף מקסים של הארמון ושל העיר העתיקה. נחזור לארוחת צהריים בספינה ובסיומה נצא אל שפייר, עיירה שנקראה שפיירא בידי היהודים. בעיירה התקיימה במשך כאלף שנים קהילה יהודית מפוארת והיא אף היוותה את אחת הערים המרכזיות עבור יהודי אשכנז ואת אחת משלוש הקהילות היהודיות הגדולות לאורך נהר הריין יחד עם הערים וורמס (ורמיזא) ומיינץ (מגנצא). נסייר בעיר העתיקה ונגיע גם לקתדרלה המפוארת שהוכרזה בידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית ואשר משמשת כמקום קבורתם של קיסרי גרמניה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 שטרסבורג

נצא לטיול בשטרסבורג בירת חבל אלזס שבצרפת. נטייל ברובע העתיק, נראה את הקתדראלה הגותית המפורסמת בשעון האסטרונומי שבה, נסייר בחלקיה השונים של העיר שעברה במשך שנים רבות לסרוגין בין גרמניה וצרפת. נראה את המבנים השונים המשמשים את מוסדות האיחוד האירופי ואת בנייניה המיוחדים מחושקי העץ מימי הביניים. לינה בספינת הנהר.

יום 8 באזל – ציריך – תל אביב

הבוקר נעגון בבאזל, העיר השנייה בגודלה בשוויץ. לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא ליום טיול בעיר. נהר הריין האדיר חוצה את העיר במרכזה, וממשיך את דרכו צפונה לעבר הגבול בין גרמניה לצרפת, שכנותיה של באזל מצפון. נבקר בעיר העתיקה שם נראה את בית העירייה, הקתדרלה, האוניברסיטה העתיקה ביותר בשוויץ והשווקים הרבים שבה. בהמשך נראה את המרפסת המפורסמת עליה עמד הרצל ואת מקום כינוס הקונגרס הציוני. לאחר מכן נצא בנסיעה אל שדה התעופה שליד ציריך ונעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב.

יום 9 נחיתה בתל אביב

לקראת שעות הבוקר המוקדמות ננחת בתל אביב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ