שיט בנהר הדנובה DBN08 יציאה בתאריך 21.08.22

יום 1 תל אביב – בודפשט – עליה לספינת הנהר

נמריא לבודפשט, בירת הונגריה. בהגעה נערוך סיור פנורמי בעיר ולקראת אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לאחר ארוחת הערב נהנה משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר, ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

יום 2 בודפשט – סנט אנדרה – אשטרגום

נצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. בסיורנו נראה את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט”, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה מעל גבעת גלרט. לאחר ארוחת צהריים ניסע לסיור בעיירת האומנים סנט. אנדרה, בה נבקר במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ’. נמשיך אל “ברך הדנובה” לביקור באשטרגום שם לקראת ערב נפגוש את ספינת הנהר. לינה בספינת הנהר.

יום 3 ברטיסלבה

נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. נראה את מצודת העיר המתנוססת בראש גבעה ממנה נשקיף על העיר המשתרעת על שתי גדות נהר הדנובה. נטייל במרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, שער מיכאל, בית העירייה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 4 וינה

הבוקר נעגון בווינה. נצא לסיור בבירת אוסטריה, עיר של מוזיקה ושמחת חיים, שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין ההוריגר מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג, יעבור ליד כנסיית קארל ובית האופרה המדהים של וינה. נטייל במדרחוב ובכיכר סנט סטפן המפורסמת של העיר. הספינה תפליג מווינה בשעות הערב המאוחרות, ותמשיך בשייט לכיוון דורנשטיין במשך הלילה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 דורנשטיין – עמק הוואכאו – מלק

הבוקר נעגון ונבקר בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים. נשמע את סיפורו של ריצארד לב הארי שהיה כלוא כאן, נטייל בעיירה ונהנה מהאווירה המיוחדת של המקום. נמשיך בהפלגה לאורך עמק הוואכאו לכיוון העיירה מלק. בהגעה נצא לביקור בעיירה השמורה היטב זה 1,000 שנה. נראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקיים ואת המנזר הענק המתנוסס מעליה. לינה בספינת הנהר.

יום 6 לינץ – פסאו

בשעת בוקר מוקדמת נעגון בלינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה.  נרד לסיור רגלי קצר בכיכר המרכזית ששמשה בימי הביניים ככיכר השוק וכיום היא מוקפת בתי רנסנס צבעוניים ואת דוכני השוק מחליפות בקיץ שמשיות של בתי הקפה המגישים את ה”לינצרטורט”, עוגת האגוזים המפורסמת. בתום הסיור נמשיך בהפלגה ובשעת אחר הצהריים נעגון בעיר פסאו, הידועה גם בשמה “עיר שלושת הנהרות” בה מתחברים נהר הדנובה, האין והאילץ. נערוך סיור רגלי קצר בו נראה את הקתדרלה הגדולה המפורסמת בזכות העוגב הגדול ביותר בארופה בעל 17.000 חלילים, את ארמון הרנסנס של הבישוף, את קתדרלת סטפן, את פינת 3 הנהרות ואת בית העיריה שעל שפת הנהר עם ציורי הקיר המדהימים. לינה בספינת הנהר.

יום 7 רגנסבורג 

הבוקר נעגון ברגנסבורג, עיירה ציורית יפהפיה. נראה את קתדרלת סנט. פיטרס, הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה כולה, מנזר סנט. אמרמס, גשר האבן שנותר בעיירה מתקופת ימי הביניים את בית העירייה ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 8 פסאו – מינכן – תל אביב

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה אל שדה התעופה של מינכן ונטוס בחזרה לתל אביב

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ