שייט נהרות על הריין והמוזל

10 ימים • מבאזל לאמסטרדם בספינת הנהר Amadeus Imperial, כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RMGP

נהר הריין הוא הנהר המרכזי במערב אירופה וזורם לאורך 1,320 קילומטר. הוא מתחיל בפסגות הנישאות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, זורם לאיטו לאורך מאות קילומטר דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שהוא נשפך בקול שאון לים הצפוני. לאורך הנהר פזורות קתדרלות מרהיבות, טירות עתיקות, כפרים קסומים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים מתחת לצוקים תלולים.

שייט על הריין בספינת נהר זוהי דרך נוחה לראות את הנופים היפים, את העיירות ואת הכפרים הקסומים לאורך הנהר, במלון צף שמעניק חוויה של טיול וחופשה השלובים זה בזה. החדרים בספינת הנהר כוללים שירותים צמודים ומקלחת, מיזוג אוויר וצוות העובדים אדיב ומקצועי. אירוח שייט נהרות על הריין הוא על בסיס פנסיון מלא ובכל יום עוצרים ויורדים לסיורים מאורגנים בנמלים שבהם עוגנת הספינה.

הטיול כולל ביקור בתערוכת קוקנהוף שבה מוצגת פריחת הצבעונים, מחזה מרהיב וססגוני.  גני קוקנהוף, שבהם פורחים הצבעונים בשלל צבעים, הפך לאחד מהסמלים של הולנד.  סימן ההיכר של הפארק הם הצבעונים, אך נוסף עליהם אפשר לראות באזור פרחים נוספים הפורחים בצהוב עז, סגול מרהיב, אדום לוהט וצבעים מרהיבים נוספים.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר המפוארת והיוקרתית Amadeus Imperial ברמת 5 כוכבים 
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • שייט בעמק המוזל היפהפה וביקור בפנינת עמק המוזל העיירה קוכם
  • ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - ציריך

בשעות אחר הצהריים נטוס אל ציריך שבשוויץ, עם הגיענו ניסע למלוננו למנוחה והתארגנות. לינה באזור ציריך.

יום 2 ציריך - מפלי הריין - באזל - עליה לספינת הנה

בתום ארוחת הבוקר ניסע אל מפלי הריין האדירים, היורדים בעוצמה מעל שן הסלע ומשם נמשיך בנסיעה לבאזל העיר השנייה בגודלה בשוויץ .נבקר בעיר העתיקה שם נראה את בית העירייה, הקתדרלה, האוניברסיטה העתיקה ביותר בשוויץ ואת השווקים הרבים שבה. בנוסף, נראה את המרפסת המפורסמת עליה עמד הרצל ומקום כינוס הקונגרס הציוני. בשעות אחר הצהריים ניסע אל נמל העיר, שם יקבל את פנינו צוות ספינת הנהר אשר תשמש עבורנו כמלון צף במשך הטיול. לינה בספינת הנהר.

יום 3 שטרסבורג

נצא לטיול בשטרסבורג בירת חבל אלזס שבצרפת. נראה את הקתדראלה הגותית המפורסמת בשעון שבה. נסייר בחלקיה השונים של העיר שעברה במשך שנים רבות לסרוגין בין גרמניה וצרפת. נראה את המבנים השונים המשמשים את מוסדות האיחוד האירופי ואת בנייניה המיוחדים מחושקי העץ מימי הביניים. נטייל ברובע העתיק. לינה בספינת הנהר.

יום 4 שפייר - מנהיים - היידלברג

נעגון בעיירה שפייר – שפיירא, אחת מקהילות שו”ם הידועות. נצא לסיור רגלי אשר יוביל אותנו אל העיר העתיקה ואל הקתדרלה המפוארת – אשר הוכרזה כאתר מורשת עולם ע”י אונסק"ו ומשמשת כמקום קבורתם של קיסרי גרמניה. בתום הסיור  נמשיך בהפלגה ונגיע למנהיים, ממנה ניסע אל היידלברג פנינת ימי הביניים ועיר אוניברסיטאות עתיקה. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק מהמאה ה-18, ממנו נשקף נוף מרהיב של העיר העתיקה והארמון. לינה בספינת הנהר.

יום 5 קובלנץ - שייט בעמק הריין - מוזיאון תיבות הנגינה ברודסהיים

הבוקר נעגון בקובלנץ (Coblenz), הממוקמת בנקודת המפגש של נהרות המוזל והריין. העיר בת ה-2,000 מוקפת נוף נהרות מרהיב וארבעה רכסי הרים. נסייר באתריה החשובים של העיר, בסמטאות הצרות, ברחובותיה הקטנים, בכיכרות היפות ובטיילת לאורך הנהר ונספוג את האווירה הנעימה והביתית במקום. בשעות אחר הצהריים נמשך בשייט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו; נעבור בסמוך לכפרים ציוריים, טירות רבות וסלע לורליי המפורסם (Lorelei). בשעות הצהריים המאוחרות הספינה תגיע לרודסהיים הציורית, עיירת יין עתיקה. נטייל בסמטאותיה היפות ברכבת תיירים ונבקר במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד. לינה בספינת הנהר.

יום 6 בוקר של שייט בנופי נהר המוזל – בצהרים ביקור בקוכם

יהיה זה בוקר בו נשוט באחד הנהרות היפים ביותר באירופה, שאורכו 544 ק”מ, נהר המוזל. זהו אחד מיובליו החשובים של נהר הריין והוא זורם בשלוש מדינות. מקורו בצרפת, עובר דרך לוקסמבורג, ומתחבר לנהר הריין בקרבת העיר קובלנץ, בגרמניה. עמק המוזל לכל אורכו מהווה את אחד האזורים היפים ביותר בטיולנו. במסלולו חולף הנהר באזורי כרמים רבים, נופים מרהיבים, טירות וכפרים. בשעות הצהריים נעגון בקוכם, פנינה אדריכלית הנחשבת ליפה מבין העיירות שעל נהר המוזל. נערוך סיור רגלי בעיירה הקסומה, נטייל בסמטאותיה הצרים, בין בתים מחושקי עץ, נראה את השער שהשתמר מאז ימי הביניים, השוק המקומי ואת טירת רייכסבורג המרשימה המתנוססת מעל בתי העיירה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 קלן

היום נבקר בקלן, העיר הגדולה ביותר על גדות נהר הריין. נסייר בעיר ונראה את הגשרים המרהיבים מעל הריין שהופצצו במלחמה אך נבנו מחדש, ואת הקתדרלה הגדולה ביותר בגרמניה שהפכה לסמל העיר. נבקר גם בשדרות הקניות הרחבות, במרכז העיר ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם - תערוכת הפרחים בקוקנהוף

לכשנסיים את ארוחת הבוקר ניסע לתערוכת הפרחים בקוקנהוף המורכבת ממיליונים של פרחים שמוצגים שם באופן אומנותי מושקע ביותר. אין אף מקום אחר בעולם לחזות ולחוש בו כך את צבעיו של האביב, את ניחוחו ואת פרחיו היפים. הפארקים המרהיבים של קוקנהוף משרים עלינו מיד השראה ושלווה. ולא רק פרחים יש בקוקנהוף, אלא גם את פארק הפסלים הגדול ביותר בהולנד, שמהווה את אחד האתרים המצולמים ביותר בעולם כולו. לאחר ארוחת הצהריים בספינה נצא לסיור באמסטרדם במהלכו נראה את הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, המוני האופניים, הכיכרות, התעלות שעצים לאורכן והגנים הרבים בעיר אשר כולם תורמים לאווירה המיוחדת שלה. לינה בספינת הנהר.

ימים 9+10 זאנסה סכאנס – וולנדם - אמסטרדם – וינה – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה לביקור בכפר ההולנדי זאנסה סכאנס (Zaanse Schans) . זהו כפר ציורי שהחל משנת 1961 הוכרז כפרויקט לאומי לשימור ההיסטוריה, התרבות והמסורת ההולנדית הכפרית. מאז הפך לכפר אומנים, מוזיאון פתוח ויעד תיירותי למיליוני מבקרים מידי שנה, בו ניתנת לנו אפשרות חד-פעמית להציץ מתוך “קפסולת זמן” על הולנד של המאה ה-17. נבקר ברחבי הכפר הידוע ומזוהה בעיקר בזכות טחנות הרוח המפורסמות שבו המוקפות בדשא רחב וירוק היוצר תחושה פסטורלית ומקסימה ובכל אחת מהן נמצא גם מוזיאון קטן שמציג את ההיסטוריה והמורשת ההולנדית. בהמשך ניסע לביקור בכפר וולנדם, אחת מעיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד. העיירה ידועה בעיקר בזכות התרבות ההולנדית האותנטית שהיא מייצגת. זאת עיירה ציורית ופסטורלית בה ניתן ליהנות מבתי העץ החמודים, יריד תלבושות הולנדי אותנטי, דוכני אוכל מקומי ועוד טעימות רבות מהמסורת ההולנדית. לאחר מכן ניסע לשדה התעופה של אמסטרדם ונצא בטיסה דרך וינה לתל אביב אליה נגיע לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ציריך 4:20 שעות
אמסטרדם מינכן
מינכן תל אביב 3:40 שעות

שטרסבורג

Cruise with Amadeus

מטיילים ממליצים

"הכל היה נפלא, כל מילה נוספת מיותרת. מצפים לעוד טיולים בחברתכם"
(מדלן ויוסף לביא)

"מאורגן יפה מאוד, מדריכה מעולה בכל התחומים. ושאפו על הארגון של ההסעה הביתה, יישר כוח על המחשבה - זה לא מובן מאליו"
(אמיר מרים)

"זה היה פשוט מושלם"
(מרים לופטה)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RMGP 08/04/2024 17/04/2024 €2886 €910

מלא

04/04/2024 >> עופר צבי מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת לופטהנזה וסוויס בנתיב: תל אביב - ציריך, אמסטרדם - מינכן - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור ציריך בדרגת ארבעה כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב.
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • כל הארוחות בספינת הנהר מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום במהלך השהות בספינה.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה במהלך השהות בספינה.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם €60 לאדם לכלל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר המפוארת Amadeus Imperial של חברת Luftner Cruises
  • הקתדרלה הגדולה בקלן
  • פנינת המוזל - קוכם
  • העיירה בת אלפיים השנים - קובלנץ
  • עיירת היין העתיקה רודסהיים
  • פנינת ימי הביניים - היידלברג
  • שטרסבורג, בירת חבל אלזס שבצרפת
  • הקתדרלה המפוארת בשפייר - אתר מורשת עולמית של אונסק"ו
  • ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף

על הספינה

Amadeus Imperial

ספינת הנהר MS Amadeus Imperial של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2020. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, בית קפה, מרכז ספא, מספרה וחדר כושר. על הסיפון העליון תוכלו להתרווח באחד מכיסאות הנוח...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  אמסטרדם קלן
אפריל 12° 13°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט נהרות על הריין והמוזל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • מבאזל לאמסטרדם בספינת הנהר Amadeus Imperial, כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף
לוגו של וואטסאפ