מרכז מידע למטייל / כסף והמרת מטבעות

Currency


כרטיס אשראי בינלאומי הוא האמצעי העדיף לתשלום ברוב המדינות, מומלץ לשאת יותר מכרטיס אשראי בינלאומי אחד (זכרו לוודא שזהו כרטיס בינלאומי ושאין מגבלות על השימוש בו במדינת היעד), כך, במקרה וכרטיס אחד אינו מתקבל – תמיד תוכלו להשתמש באחר.

בנוסף, תמיד מומלץ לשאת מעט מטבע זר עמכם, על מנת לקבל את שערי החליפין הטובים ביותר אנו ממליצים להצטייד בו לפני היציאה מן הארץ ובעדיפות עוד לפני הגעתכם לנמל התעופה. כאשר אתם רוכשים מטבע זר מחוץ לשדה התעופה תוכלו להשוות בין עמלות ושערי ההמרה שמציעים חלפני הכספים, וכך תשיגו את העסקה הטובה ביותר. כאשר יעדכם הוא לאחת ממדינות אירופה, זיכרו כי ישנן מדינות החברות באיחוד האירופי, אשר בהן עדיין נעשה שימוש במטבע מקומי, הדוגמה הטובה ביותר לכך היא בריטניה, שעל אף היותה אחת מהחברות הוותיקות באיחוד, עדיין משתמשת בלירה שטרלינג (פאונד), לכן, לפני שאתם רצים להחליף שקלים באירו, בדקו אם זהו אכן המטבע הנסחר ביעדכם.

שימוש מושכל ובטוח במזומן, יכול לעזור לכם לחסוך כסף רב, אנו ממליצים כי תחלקו את הכסף בין כלל הנוסעים הבגירים, ואת רובו המכריע של הכסף שימרו מתחת לבגדים, בארנקים ייעודיים הנלבשים על הגוף, דאגו שארנקיכם יהיו מלאים אך ורק בכמות הכסף הנדרשת לכם לכל יום ביומו, במידה וחרגתם מתקציבכם, ועליכם עליכם לעשות שימוש בכסף שהסלקתם בארנק ייעודי מתחת לבגדים, נסו לעשות כן באופן שאחרים לא יראו היכן אתם מסליקים את כספיכם: בשירותים במסעדות, או בתאי מדידה בחנויות בגדים. במקרה ובבית המלון שבחרתם ישנו שירות כספות – עשו בו שימוש ואחסנו כסף עודף ומסמכים שאינם דרושים לכם במהלך היום.


מה שער הדולר? כמה היורו היום? כמה הפאונד לעומת השקל? מה השער היציג?

כאן תוכלו לדעת מה שער המט"ח (מטבע חוץ) העדכני של היום.


לוגו של וואטסאפ