מרכז מידע למטייל / מאמרים וכתבות


קרוזים למשפחות – מהפיכה בתחום טיולי משפחות לחו"ל

טיולי משפחות לחו"ל

מהפיכה בתחום טיולי משפחות לחו"ל: לראשונה בישראל מציעה חברת "קרוז תור” Cruise Tour טיול מאורגן למשפחות, הכולל קרוז באניית פאר # לזה קוראים חופש  

טיולי משפחות לחו"ל – לפני ואחרי

חופשה בחו"ל עם הילדים יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שעשיתם למען המשפחה שלכם: זמן איכות שכל כך חסר לכם ביומיום, הזדמנות להתגבש ביחד, להכיר מקומות חדשים וליהנות אחד עם השני. אבל אנחנו יודעים שחופשה משפחתית יכולה להיות מאוד מאתגרת, בלשון המעטה: שעות ארוכות ברכב עם הזאטוטים שלא מסוגלים לשבת יותר מחמש דקות במקום אחד; פריקה ואריזה של המזוודות והחפצים שוב ושוב; ניסיון נואש להתאים את המסלול לכל בני המשפחה, גדולים כקטנים כאחד; ומעט מאוד זמן פנוי – אם בכלל – להורים.

נכון, האפשרויות לחופשה הן רבות ומגוונות: אפשר להגיע למלון הכל כלול על חופו של הים התיכון ולבלות בו מספר ימים, אפשר להצטרף לטיול מאורגן יבשתי ויש כאלו לא מעט ואפילו מוצלחים מאוד, ואפשר גם לעלות על אניית שיט לקרוז משפחתי. כל האופציות טובות. אבל עכשיו, לראשונה בישראל, יש פתרון מושלם שעונה על כל הציפיות והדרישות שלכם: טיול מאורגן למשפחות המשלב קרוז מאורגן. מדובר בלא פחות ממהפיכה בתחום טיולי משפחות לחו"ל, ושילוב מושלם בין טיול לחופשה!

קרוז למשפחות – הכירו את היתרונות

  • חסכון כלכלי. במקום להזמין את כל מרכיבי החופשה לבד (טיסה, בתי מלון, רכב, כניסה לאטרקציות) ולהשאיר גם כסף עבור מזון לכל ימי החופשה וצ'ופרים שונים, עלות הטיול המאורגן כוללת את כל המרכיבים מראש. שייט באנייה הוא על בסיס פנסיון מלא והמחיר כולל גם את סיורי החוף בנקודות העגינה.
  • חסכון בזמן. במקום לתכנן מראש מסלול הטיול ולהתאים אותם לדרישות ולצרכים של כל בני המשפחה, טיול משפחות לחו"ל שהוא מאורגן, הכל מתוכנן עבורכם, בדגש על אטרקציות שמותאמות לילדים בכל יעד ויעד.
  • נסיעה בראש שקט. בלי לארוז ולפרוק מזוודות כל כמה ימים, בלי הוצאות בלתי צפויות, בלי ימים פנויים (אלא אם כן לא תרצו לעזוב את האנייה כדי לרדת לסיור, גם זה קורה), בלי פקקים ועמידה בתורים. בטיול כזה כל שעליכם לעשות הוא – ליהנות!
  • אוכל, קדימה אוכל. לטייל עם ילדים יכול להיות לא פשוט מבחינת הארוחות. סרבני המזון הקטנים עלולים לגרור אותנו למרחקים ארוכים רק כדי למצוא להם את המזון שהם מכירים מהבית. במרבית אניות השייט מציעים ארוחות מיוחדות שמותאמות לילדים. תוסיפו לכך את העובדה שהשהייה היא על בסיס פנסיון מלא, והנה עוד טרדה אחת שהורדתם מהראש.
  • לא עוד "אמא, משעמם לי" ו"אבא, מתי מגיעים?". השייט באנייה הוא לא רק דרך להגיע מיעד ליעד, הוא פשוט חוויה נפלאה. את השעות הארוכות ברכב, שעלולות להיות מורטות עצבים, מחליפות פעילויות מסביב לשעון המותאמות לגילאי הילדים. בריכות שחייה ומגלשות מים, מועדוני ילדים, משחקייה, סדנאות יצירה עם מדריכים מוסמכים, ספרייה, חדר משחקי ווידיאו, אולם קולנוע, מגרשי ספורט, הופעות, מסיבות ועוד ועוד. אין רגע דל. גםם לבני נוער מותאמות פעילויות אטרקטיביות בחברת בני גילם.
  • וגם להורים מגיע. טיול משפחות לחו"ל בו הילדים נהנים, וההורים יכולים לנצל בראש שקט את כל היתרונות של בית מלון צף. בריכה, ג'קוזי, חדר כושר וספא בשעות היום ושלל מופעים ומסיבות ריקודים בשעות הערב והלילה. צוות האנייה מציע בין היתר שירותי בייביסיטר (בתשלום) וכך תוכלו לצאת לבלות בראש שקט, דבר שלא היה מתאפשר לכם בכל חופשה אחרת.
  • היעדים הטובים ביותר. אניית הנופש שמשייטות באירופה לרוב גומעות את המרחקים הגדולים במהלך הלילה, ומדי יום עוגנות ביעד אחר, כך תוכלו לחוות מספר רב של אתרים בזמן קצר יחסית. בזמן שהאנייה עוגנת, אתם מוזמנים להצטרף לסיור מאורגן עם מדריך דובר עברית, שיוביל אתכם בין האתרים הפופולריים באותו יעד, בדגש על אטרקציות משפחתיות.
בדקו גם

אז היכן נטייל עם המשפחה בחופשת הקיץ הקרובה?

"קרוז תור" Cruise Tour מציעה לכם טיול משפחות לחו"ל ולתכנן את חופשת הקיץ כבר עכשיו ולהצטרף לאחד משלושה יעדים אטרקטיביים באירופה, לטיול הכולל כשבעה לילות באניית פאר ועוד 2-4 לילות בבית מלון ביבשה.

ברצלונה וקרוז במערב הים התיכון. טיול מאורגן בברצלונה הכולל את האטרקציות המרכזיות בעיר, ועלייה לאניית נופש לקרוז במערב הים התיכון עם נקודות עגינה בספרד (פלמה דה מיורקה), איטליה (נאפולי/קאפרי, ליבורנו, רומא ופיזה),  וצרפת (קאן). 

צפון איטליה וקרוז בים האדריאטי. יעד נוסף למשפחות הוא צפון איטליה, שבו נמצא "גארדה לנד", פארק השעשועים הגדול באירופה. אחרי ביקור באתרים המרכזיים של היעד נעלה לאנייה לשייט שיעצור בדוברובניק, קוטור, קורפו, רבנה, ומילאנו.

צפון ספרד, הרי הפירנאים וקרוז במערב הים התיכון. אזור הרי הפיראנים בספרד מציע נופים קסומים, מפלים ואגמים וגם שלל חוויות מלאות אדרנלין לכל המשפחה, בהם פארק חבלים, מגלשות הרים, אומגה ועוד. אחרי הטיול המהנה באזור נעלה על אניית השייט עם נקודות עגינה בספרד (פלמה דה מיורקה, ברצלונה), איטליה (נאפולי/קאפרי, ליבורנו, רומא ופיזה),  וצרפת (קאן).


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ