• שייט על הריין
נמצאו 38 טיולים

אין דרך יפה ומרתקת יותר לבקר לאורך תוואי נהר הריין (Rhine) מאשר בשייט נהרות  על הריין. שייט נעים ומפנק החל מהרי האלפים הנישאים והמושלגים בשווייץ ועד לשפכו בים הצפוני, נהר הריין המרשים זורם לאורך 1,320 ק''מ ועובר בדרכו באוסטריה, ליכטנשטיין, שוויץ, צרפת, גרמניה והולנד. במסלולי שייט על הריין, לאורך השייט ייחשפו עינינו לנופים עוצרי נשימה, בכל שעות היממה. החל מכפרי ימי ביניים מנומנמים, כרמים אדירים המשתרעים עד אין סוף ויקבי יין מעניינים, עשרות ארמונות בדרך הרומנטית וטירות עתיקות וכלה בערים היסטוריות ושלל אגדות אשר נרקמו לאורכו של נהר הריין האדיר.

מקור השם ריין מהמילה הקלטית Renos, אשר משמעותה "שיטפון משתולל". מקור הנהר מתחיל כזרזיף שלג נמס מקרחון Rheinwaldhorn, הנהר מתחיל באלפים השוויצרים ומשם זורם לאזור אגם קונסטנץ בגרמניה, אגם חשוב, בין ספקי המים של גרמניה, משם זורם נהר הריין המרשים והמלכותי דרך העיירה Schaffhausen (המפורסמת בגלל תעשיית השעונים שבה), שם, הנהר מתהולל כפרא אמיתי ויוצר את מפלי הריין המרשימים.

אגדות רבות נרקמו סביב הנהר הגדול הזה, אולי האגדה המפורסמת שביניהם, היא אגדת הלורליי (Lorelei), המספרת על הנערה היפה שישבה ושיגעה את יורדי הספינות על נהר הריין בקולה הקסום ושהפכה בסופו של דבר לבת ים. קולה היה מושך וקסום כל כך עד שיורדי הספינות ששמעו אותו הפליגו ישר לכיוונה וירדו אל המצולות ואבדו חייהם. בעקבות האגדה חובר שירו המפורסם של המשורר הגרמני/יהודי היינריך היינה, לורליי (Lorelei). החלק הזה של הנהר נחשב לצר והעמוק ביותר ולכן קשה ביותר להפליג עליו וכך נולדה כנראה האגדה היפהפייה.

שייט על הריין עם Cruise Tour

 

שייט על הריין ויובליו כמו המוזל למשל, בספינת נהר אלגנטית, הינה דרך נוחה לראות את הנופים היפים, את העיירות ואת הכפרים הקסומים לאורך הנהר, במלון צף המעניק חוויה של טיול וחופשה השלובים זה בזה. אנו מציעים לכם טיולי שייט נהרות על הריין הכוללים הרצאות מרתקות, אתרים מרכזיים ונופים יפהפיים.

בין לבין נהנה משיט רגוע, ארוחות טעימות, מוסיקה נעימה ומהנוף הנפלא שיחלוף על פנינו בעודנו יושבים על הסיפון או מול החלון הפנורמי בספינה.

ניתן לשוט על נהר הריין, החל מעונת האביב, בתקופת פריחת הצבעוניים (טוליפים) בהולנד, כאשר השווקים מלאים בפרחי האביב ועד לסתיו בו הנהר מקושט בצבעי שלכת של כתום בוהק, אך גם החורף מציע את הפתעותיו הכוללות מראות חורף לבנים, קסומים, שווקי חג מולד, קולינריה עשירה וכמובן יין אדום מורתח.

שייט על הריין הוא בהחלט חוויה יוצאת דופן המספקת למטיילים את האפשרות לחוות את תרבות אירופה בצורה יוצאת דופן! 

לוגו של וואטסאפ