• שומרי כשרות
  • שייט נהרות באירופה
נמצאו 2 טיולים

דמיינו חופשה המאפשרת לכם לבקר במיטב של אירופה: ערים יפהפיות, עיירות קסומות ומקומות היסטוריים בטיול מאורגן אחד. דמיינו חופשה בה אפשר לנסוע ממקום למקום בקלות מבלי הצורך לארוז מזוודה כל פעם מחדש. דמיינו חופשה רומנטית של שייט נהרות באירופה עם נופים עוצרי נשימה ומבט אל הערים היפות של היבשת:
הנה מגדל אייפל חולף על פניכם בשייט בנהר הסיין, כנסיות עם כיפות בצלים בשייט בנתיבי המים של רוסיה, גלגל הענק של וינה בשייט בנהר הדנובה, הנהר השני באורכו באירופה ופסל ה"רודינה מאט" (אמא מולדת) - אשת הברזל של קייב (הפסל המפורסם והגבוה ביותר בכל ברית-המועצות לשעבר), בשייט בנהר הדנייפר באוקראינה. הנה אתם חולפים תחת גשרי הדנובה מול בניין הפרלמנט הנהדר המואר באורות הערב בשייט לילי בבודפשט היפה או בערי גרמניה המוארות שלאורך נהר הריין, עולים או יורדים ב"לוקים" (תאי ציפה) המאזנים את גובה המים בנהרות והכל נטוע בנופים מרתקים ומרהיבים.
טיולי שייט הנהרות באירופה, במערבה, במרכז אירופה, או במזרח אירופה, כוללים את כל הנסיעות, הטיסות, הסיורים, הכניסות וההדרכות, וכמובן לינה על ספינת הקרוזים המשמשת כ"מלון צף" ומציעה אירוח איכותי בפנסיון מלא. בטיולי שיט הנהרות באירופה, השיט הנינוח והאיטי מאפשר לנו ליהנות מיופיים של הנופים הקלאסיים תוך סיפוק כל צרכינו ומאוויינו, עם כל ההנאות והפינוקים של שיט בספינת נהר. היציאה לשייט נהרות מאורגן באירופה, מאפשרת לנו להוזיל את עלויות הטיול ביחס לטיולי שייט שאינם מאורגנים מראש ומאפשרת להתפנות מנהיגה מתישה בטיולים עצמאיים. בחברת "קרוז תור" תוכלו למצוא מבחר טיולי שייט נהרות למגוון יעדים, תאריכים ותקופות שונות, המאפשרים לכם לצאת לחופשה מרתקת ונוחה. תוכלו לבחור בין טיולים בקיץ החמים של מערב או מזרח אירופה, טיולי אביב וסתיו כשגווני הצמחייה מסביב משתנים מירוק עז באביב לאדום-זהוב -צהוב בסתיו וגם טיולים לשווקי חג המולד הצבעוניים על רקע השלג של ערי אירופה.
הצטרפו אלינו לשייט נהרות מאורגן ברחבי אירופה ובואו להתרגש ולחוות את כל המקומות הכי מבוקשים באירופה בדרך ייחודית ומלהיבה!

 

לוגו של וואטסאפ