שייט נהרות אל בירות הדנובה

10 ימים • שייט בספינת נהר על הדנובה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RRD

נהר הדנובה לא רק הקים ערים ושימש כבסיס לתרבויות, אם כי גם הפיח חיים. זהו נהר אשר עובר בין מספר רב של מדינות, ונחשב בימינו ליעד מועדף עבור טיולי שייט מופלאים ומיוחדים. הדנובה, הקרוי על שמו של אל הנהרות הרומי, הינו אחד מהנהרות הארוכים ביותר ביבשת, אחרי הוולגה. הוא מתחיל לזרום בסביבת היער השחור שבגרמניה, ומסתיים גם כן בגרמניה. בדרכו הוא חולף על פני 10 מדינות ו-4 ערי בירה היסטוריות. בזכות התיירות הנרחבת שהתפתחה לאורכו, והעובדה שהוא משמש כנתיב ימי מרכזי להובלה של סחורות בין מזרח למרכז היבשת, הרי שהוא משמש גם כאמצעי כלכלי בעל חשיבות עליונה. כמו כן, ראוי לציין כי המים בנהר מפיחים חיים, עצם היותם חיוניים לשתייה עבור מיליוני אנשים המתגוררים בסביבתו, במדינות שבאזור.

נסו לצייר בראש את התמונה הבאה בה אתם יושבים על סיפונה של ספינה המפליגה במורד הנהר, והינכם אוחזים בכוס יין לקראת השקיעה הקסומה. הרוח מסמרת את שיערכם, נופי היבשת הקסומים עוברים לצידכם וקולות שיחה עמומה נשמעים מסביבכם לקראת הגשת ארוחת הערב. עייפות קלה, אך נעימה, נפלה עליכם, אם כי היא מסמלת את העובדה שמאחוריכם יום טיול גדוש ומרתק. אין ספק כי הצורה הנכונה ביותר לראות את העולם הינה באמצעות שייט נהרות, המאפשר לצפות מקרוב ולחוות את בירות אירופה, כמו בודפשט, וינה, ברטיסלבה וערים מדהימות אחרות, הנצפות בצורה יוצאת דופן כמו שרשרת יהלומים לאורכה של הדנובה. שייט על הדנובה מתבצע על סיפונה של ספינה מהודרת המציעה שירות מוקפד וברמה הגבוהה ביותר על בסיס פנסיון מלא. מדי יום עוגנת הספינה ביעד אחר ממנו יוצאים לטיולים מודרכים באתרים בולטים המצויים באזור. ראוי לציין כי טיול זה הינו על טהרת המרגוע, שכן אין צורך להתרוצץ בו ממקום למקום, לעמוד בלוחות זמנים צפופים או לסחוב מזוודות.

מה מיוחד בטיול שלנו?
  • שייט בספינת נהר יוקרתית ומפוארת ברמת 5 כוכבים
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי ספינת הנהר 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – מינכן

נמריא בטיסה ישירה למינכן בשעות הצהריים. בהגיענו ניסע לבית המלון למנוחה ההתארגנות. לינה באזור מינכן.

יום 2 מינכן - פסאו - עליה לספינת הנהר

בתום ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל פסאו, המוכרת גם בשמה כעיר שלושת הנהרות, לאור העובדה שבמחוזותיה מתחברים להם יחדיו נהרות הדנובה, האילץ והאין. נסייר ברגל ונראה את הקתדרלה הגדולה, הידועה בזכות העוגב הגדול ביותר באירופה בעל 17,000 חלילים. נוסף על כך נראה את קתדרלת סטפן, את ארמון הרנסנס של הבישוף, את פינת שלושת הנהרות ואת בית העירייה הממוקם על גדת הנהר ובו ציורי קיר מרשימים. במהלך שעות אחר הצהריים נצא בנסיעה אל נמל העיר, שם נתקבל על ידי צוות ספינת הנהר אשר תשמש עבורנו כ"מלון צף" במהלך הטיול. לינה בספינת נהר.

יום 3 מלק – שייט בנופי עמק הוואכאו - דורנשטיין – וינה

נעגון במלק שבעמק הוואכאו, עיירה בת 1,000 שנה שבה נראה את המבנים מתקופת הרנסנס והבארוק ואת המנזר הבנדיקטי המרשים. נשוב לארוחת הצהרים בספינה ונמשיך בשייט לאורכו של עמק הוואכאו לכיוון העיירה דורנשטיין. עיירה המוקפת חלקית בשרידי שערים וחומות ושבה נמצאים שרידי המבצר בו היה כלוא ריצ’ארד לב הארי. נסייר בעיירה ונספוג את האווירה המיוחדת שלה. נמשיך בשייט ולקראת שעות הערב המאוחרות נגיע לוינה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 וינה

נקיים ביקור בבירת אוסטריה, וינה. העיר התוססת המתאפיינת בחיים שוקקים ומוסיקה, מציעה גם מאכלים משובחים כמו זאכרטורט ויין ההוריגר, הנחשבים לא פחותמהארמון הקיסרי ומקתדרלת סנט. סטפן. נשוטט לאורך שדרת הטבעת, בסמוך לכיכר שוורצנברג ונחלוף על פני כנסיית קארל ובית האופרה המהודר של וינה. נסייר במדרחוב העיר וכן בכיכר סנט. סטפן המפורסמת. במהלך שעות הערב הספינה תמשיך בשייט לכיוון בודפשט במהלך הלילה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 בודפשט - בערב שייט לילי בבודפשט המוארת

נעגון בשעות הצהריים בבירת הונגריה – בודפשט ונטייל בשני חלקיה (בודה ופשט) שנבנו על שתי גדות הדנובה. פשט מהווה את המרכז המנהלי והמסחרי והיא מכילה שדרות רחבות ידיים ובניינים מודרניים מפוארים. בודה היא העיר העתיקה המכילה רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורת ימי ביניים. כחלק מהביקור נזכה לראות את בניין הפרלמנט רב הפאר וההדר, הזוכה לכינוי "עוגת הקצפת של בודפשט" וכן נחזה בכיכר הגיבורים עם סיום ארוחת הערב נהנה משייט לילי בבודפשט המוארת באור הזרקורים שממוקמים בשני צדי הנהר. לא נחמיץ גם את גשר השרשראות המפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 6 בודפשט - סנט אנדרה ואשטרגום

בוקר זה יוקדש לטובת סיום הסיורים שלנו בבודפשט. נשוטט בשוק המקורה ובמדרחוב ואצי אוצה. עם סיום ארוחת הצהריים נמשיך בנסיעה לכיוון מושבת האמנים 'סנט.אנדרה' בה נקיים טיול, שיכלול סיור במוזיאון של מרגריט קובץ' לקרמיקה. נטייל בסמטאות היפות והציוריות בהם בוטיקים של אמנים, עבודות רקמה אופייניות להונגריה, חפצי חן ובתי קפה. נמשיך לאחר מכן אל "ברך הדנובה" ונערוך ביקור באשטרגום, בה ניצבת אחת הכנסיות הגדולות באירופה והבזיליקה הניאו-קלאסית הגדולה ביותר בהונגריה. עם סיום הסיור, ניפגש בשנית עם ספינתנו, שהספיקה בינתיים להגיע מבודפשט. לינה בספינת הנהר.

יום 7 ברטיסלבה

היום נצא לטיול בבירת סלובקיה, ברטיסלבה. ניסע באוטובוס לאזור היוקרתי של העיר אל עבר גבעת סלאבין שם מונצחים החיילים הרוסים ששיחררו את העיר במלחמת העולם השניה. משם נוכל לצפות אל עבר שולי הרי הקרפטים. נעלה אל הגבעה עליה בנויה מצודת העיר המכונה בפי המקומיים "השולחן ההפוך" המשמש היום כמוזאון הסטורי, משם נוכל לראות את נקודת המפגש של 3 המדינות: אוסטריה, סלובקיה והונגריה. נמשיך לסיור במרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי, את כנסיית ההכתרה, סנט. מרטין, את שער מיכאל, בית העירייה העתיק ואת האנדרטה לזכר יהודי העיר שנרצחו בשואה. נפגוש דמויות שונות מההסטוריה של העיר: את הבית בו שהה בטהובן ואת אלה בהם  ניגנו מוצארט ופרנץ ליסט, ניזכר כמובן ברב משה סופר הידוע בכינויו "החתם סופר" ראש ישיבת פרשבורג ועוד. נחזור לספינה לארוחת צהריים ולאחריה נצא שוב ברגל לעיר הנעימה והיפה הזאת. נוכל לטייל סמטאותיה היפות, ליהנות מקפה ועוגה טובה בקפה מאייר, לשוטט או לשבת על המדרגות על הגדה של הדנובה. לינה בספינת הנהר.

יום 8 לינץ

נעגון בלינץ, העיר השלישית בגודלה מתוך ערי אוסטריה. נרד לטיול רגלי קצר בעיירה. נטייל בכיכר המרכזית שבימי הביניים שימשה ככיכר השוק וכיום מקיפים אותה בתים צבעוניים בסגנון רנסנס ושמשיות של בתי קפה, שבהם אפשר לאכול את עוגת האגוזים הידועה, "לינצרטורט". לינה בספינת הנהר.

ימים 9+10 פסאו – סיור ברגנסבורג – תל אביב

במהלך שעות הבוקר הספינה תעגון בפסאו בה מסתיים השייט. ניפרד ממנה ונצא בנסיעה לביקור ברגנסבורג, עיירה קסומה ויפה. נראה בה את קתדרלת סט. פיטרס, מבין הכנסיות הגותיות המרשימות בכל בוואריה, את בית העירייה, את גשר האבן המקורי מתקופת ימי הביניים ועוד ככל שהזמן יאפשר. בשעות אחר הצהריים ניסע אל שדה התעופה הממוקם בסמוך למינכן ונטוס חזרה לתל אביב, בה ננחת מעט לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מינכן 4:15 שעות
מינכן תל אביב 3:40 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

בודפשט

מטיילים ממליצים

"אנחנו חוזרים כל אחד לביתו אבל מאמינה שעוד ניפגש יום אחד באחד מהטיולים הנהדרים של החברה הזאת"
גילה ורן כהן

"זה טיול השייט השני שאנו עושים בחברתכם, גם הפעם אותה חוויה מושלמת – אותה הכנה המדוקדקת ומושלמת עם אפס תקלות"
חימוביץ שושנה וולריו

" ברצוננו להודות לכם על השייט המוצלח על הדנובה; על הספינה, המסלול, האוכל והשרות שקבלנו. אבל מעל הכל תודתנו נתונה למדריך המצוין"
נחמן גרנות

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RRD02 15/06/2024 23/06/2024 €2958 €910 €80 הנחה לנרשמים עד 19/03/2024 טרם נקבע שלומי בן זקן מובטח הרשמה
  • טיול RRD02 יארך 9 ימים ואינו כולל לילה בבית מלון במינכן. לפרטי המסלול המלאים לחצו כאן.

  • בנוסף, השייט יתבצע בספינת הנהר החדשה Amadeus Nova אשר תושק באביב 2024. לפרטי הספינה המלאים לחצו כאן.

RRD03 14/07/2024 22/07/2024 €3044 €910 €120 הנחה לנרשמים עד 19/03/2024 טרם נקבע גדי מיכאלי מובטח הרשמה
  • טיול RRD03 יארך 9 ימים ואינו כולל לילה בבית מלון במינכן. הטיסות יבוצעו בחברת אל על בנתיב: תל אביב – מינכן – תל אביב. לפרטי המסלול המלאים לחצו כאן. 

  • בנוסף, השייט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Riva. לפרטי הספינה המלאים לחצו כאן.

RRD04 30/07/2024 06/08/2024 €2969 €910 €200 הנחה לנרשמים עד 19/03/2024 טרם נקבע בילי לוין מובטח הרשמה
  • טיול RRD04 יארך 8 ימים ואינו כולל לילה בבית מלון במינכן. לפרטי המסלול המלאים לחצו כאן. 

  • בנוסף, השייט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Brilliant. לפרטי הספינה המלאים לחצו כאן.

RRD05 21/08/2024 30/08/2024 €3228 €970 €200 הנחה לנרשמים עד 19/03/2024 טרם נקבע טרם שובץ מובטח הרשמה
  • בטיול RRD05 השייט יתבצע בספינת הנהר החדשה Amadeus Nova אשר תושק באביב 2024. לפרטי הספינה המלאים לחצו כאן. 

  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת לופטהנזה בנתיב: תל אביב - מינכן - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור מינכן בדרגת ארבעה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב.
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • כל הארוחות בספינת הנהר מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום במהלך השהות בספינה.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה במהלך השהות בספינה.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם €60 לאדם לכלל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Silver III של חברת Luftner Cruises
  • סיור באתרי העיר המרכזיים בווינה, כולל המדרחוב וכיכר סנט. סטפן
  • סיור בעיירת ימי ביניים דורנשטיין
  • העיר העתיקה והמצודה בברטיסלבה
  • בניין הפרלמנט המרשים ("עוגת הקצפת של בודפשט") בבודפשט, כיכר הגיבורים ושיט לילי בנהר
  • ביקור בעיירת האומנים סנט. אנדרה ובמוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ'
  • ביקור ברגנסבורג, עיר ציורית יפהפיה

על הספינה

Amadeus Silver III

ה-Amadeus Silver III (אם-אס אמאדאוס סילבר 3), הינה השלישית מצי הספינות בנות 135 המטרים ותמשיך את הצלחתה של אחיותיה. הספינה הושקה בשנת 2016. בנוסף לעיצובה המודרני מיושמים בה שני רעיונות מרכזיים חדשים: האזורים הציבוריים הפופולריים על הנוסעים, כדוגמת 'קפה ויינה' הקלאסי או 'מרפסת הנהר' מחופת הזכוכית הפכו להיות חלק אינטגרלי בתכנון...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
אפריל 14° 15°
יוני 23° 24°
יולי 24° 26°
אוגוסט 24° 26°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ

שימו לב: בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא בטבלת התאריכים.