הדרך הרומנטית ושייט נהרות בדנובה

12 ימים • כולל 7 לילות שייט נהרות על הדנובה בספינת פאר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

12 ימים

10 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RDP

בין העיירות וירצבורג ופוסן שבגרמניה עוברת לה הדרך הרומנטית, המהווה אזור שופע כרמים המאגד בתוכו 26 ערים ועיירות ציוריות. נערוך היכרות עם "היהלום שבכתר" - העיירה רוטנבורג המוקפת חומה אשר גם היא שוכנת על תוואי הדרך הרומנטית. מהדרך הרומנטית נמשיך לבמברג, אחת מהערים הגרמניות השמורות ביותר מימי הביניים. נבקר גם ברגנסבורג ונירנברג, עיירות ציוריות עתיקות ומהן נמשיך אל פסאו, הידועה גם בשמה “עיר שלושת הנהרות” בה מתחברים נהר הדנובה, האין והאילץ.

מנירנברג נצא לשייט מופלא אל בירות הדנובה: בודפשט, ברטיסלבה, וינה. ערים קסומות המשמשות במלוא הדרן כיהלומים לאורכה של מחרוזת הדנובה. ביניהן ניתן למצוא את אבני החן – מלק ופסאו המוסיפות גוונים וצבעים של אבני איזמרגד, ענבר ואודם. הדנובה נעה לאיטה. לעיתים נשהה במורד הנהר ולעיתים במעלה, נזכה לחוות מקרוב נופים מדהימים החולפים על פנינו: עיירות ציוריות עם גגות בצבע אדום עם צריח כניסה בולט במרכזן, שדות ירוקים, יערות, כולל גשרים מסוגים שונים ונטויים המחברים בין שתי הגדות.

שייט בנהרות אירופה על גבי ספינת נהר הינו הזדמנות נהדרת ונגישה המאפשר לחוות את העיירות הציוריות, הפכרים ואת הנופים הפסטורליים שבאזור – כל זאת באמעות ''מלון צף'' המעניק שילוב אולטימטיבי בין טיול וחופשה על טהרת השלווה והמרגוע. החדרים בספינת הנהר מאובזרים וכללים בין היתר: מקלחת ושירותים צמודים וכן מיזוג אוויר, יחד עם צוות עובדים מסור ומיומן. האירוח המוצע על גבי הספינה במהלך השייט הינו על בסיס פנסיון מלא, כאשר מדי יום יורדים לטובת טיולים מאורגנים מנמלי עגינת הספינה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של הסיורים בכל נמלי העגינה
  • שלוש לילות במלון באזור נירנברג מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבית המלון
במהלך השייט:
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה
  • בארוחות הערב, יין אדום /לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • מזנון חצות - חטיפי לילה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - מינכן – נירנברג

נצא אחר הצהריים בטיסה ישירה אל מינכן ולאחר הנחיתה נמשיך בנסיעה אל נירנברג, שהייתה אחת הערים הדינאמיות בימי הביניים. בהגיענו ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה באזור נירנברג.

יום 2 הדרך הרומנטית - רוטנבורג על הטאובר

בשעות הבוקר נצא בנסיעה אל הדרך הרומנטית ואל העיר המקסימה, היהלום שבכתר, רוטנבורג, אשר בנויה בעיקול של נהר הטאובר – אחד מהיובלים של המיין. נטייל בסמטאות העתיקות הציוריות, בכיכר השוק, נקשיב לסיפורים מרתקים ונצעד אחורה בזמן לימי הביניים. נראה את הבתים העתיקים והמצוירים שנשתמרו בה וכמובן את החומה והמגדלים הסובבים אותה. לינה באזור נירנברג.

יום 3 במברג - נירנברג

נעגון הבוקר בבמברג (Bamberg) – אחת מערי ימי הביניים השמורות ביותר בגרמניה. מספרם הרב של בנייניה ההיסטוריים (2,300 בניינים) הוביל לכך שתוכרז כאתר מורשת עולמית ע”’י אונסק”ו. בין האתרים אפשר למנות את הארמונות האפיסקופליים הישנים והחדשים, את הקתדראלה הבנויה בסגנון גותי ואת בניין העירייה העתיק, מבנה מרהיב השוכן על אי בנהר רגניץ (Regnitz). נצא לטיול בכיכר השוק ומשם נלך אל הגשר העליון עליו נמצא בית העירייה הישן. נגיע לביקור בקתדרלה, נראה את הארמון החדש ועוד. בהמשך נשוב לנירנברג ונבקר בעיר העתיקה המוקפת בחומות, נצפה אל הטירה הגדולה ומבנים עתיקים נוספים. נבקר בכיכר השוק ובה המזרקה המיוחדת. לינה באזור נירנברג.

יום 4 נירנברג - רגנסבורג - עליה לספינת נהר

ניפרד מבית המלון וניסע לביקור ברגנסבורג, עיירה קסומה ויפה. נראה בה את קתדרלת סט. פיטרס, מבין הכנסיות הגותיות המרשימות בכל בוואריה, את בית העירייה, את גשר האבן המקורי מתקופת ימי הביניים ועוד. נמשיך אל פסאו שמוכרת גם בשם “עיר שלושת הנהרות” כיוון שנהר הדנובה, האין והאילץ מתחברים בה. בשעות אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף במהלך הימים הקרובים. לינה בספינת הנהר.

יום 5 מלק – וינה

נעגון במלק שבעמק הוואכאו, עיירה בת 1,000 שנה שבה נראה את המבנים מתקופת הרנסנס והבארוק ואת המנזר הבנדיקטי המרשים. נסייר בעמק הוואכאו, ניסע דרך כפרים עתיקים וקסומים המוקפים כרמים ומטעי משמש, ונראה סביבם מבצרים מרשימים מתקופת ימי הביניים. נמשיך בשייט ולקראת שעות הערב נגיע לוינה. לינה בספינת הנהר.

יום 6 וינה

נצא לסייר בבירת אוסטריה, וינה. העיר מלאת שמחת חיים ומוסיקה והיא מציעה מאכלים טעימים כגון זאכרטורט ויין ההוריגר, הידועים לא פחות מהארמון הקיסרי ומקתדרלת סנט סטפן. ניסע לאורך שדרת הטבעת, ליד כיכר שוורצנברג ונעבור ליד כנסיית קארל ובית האופרה המרשים של וינה. נטייל במדרחוב העיר וגם בכיכר סנט. סטפן הידועה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 בודפשט - בערב שיט לילי בבודפשט המוארת

בצהריי היום תעגון ספינתנו בבודפשט, בירתה של הונגריה. נטייל בשני חלקיה (בודה ופשט). פשט מהווה את המרכז המנהלי והמסחרי והיא מכילה שדרות רחבות ידיים ובניינים מודרניים מפוארים. בודה לעומתה היא העיר העתיקה המכילה רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורת ימי ביניים. לאחר שנאכל ארוחת ערב נהנה משייט לילי בבודפשט, במהלכו נעבור ליד הבניינים היפים שמוארים בזרקורים הניצבים משתי גדות הנהר וכמובן שגם תחת גשר השרשראות הנודע. לינה בספינת הנהר.

יום 8 בודפשט - סנט אנדרה ואשטרגום

את בוקר זה נקדיש להשלמת הביקור שלנו בבודפשט. לאחר ארוחת הצהריים ניסע אל עיירת האמנים 'סנט. אנדרה' שם נערוך סיור, הכולל גם ביקור במוזיאון של מרגיט קובץ' לקרמיקה. לאחר מכן נמשיך לעברה של "ברך הדנובה" ונבקר בעיירה אשטרגום המהווה את גולת הכותרת של טיולנו. עיר בה נמצאת בזיליקה ניאו-קלאסית הנחשבת לגדולה שבהונגריה (1820) ואחת הכנסיות הגדולות באירופה. לאחר מכן ניפגש שוב עם ספינתנו שבינתיים כבר הספיקה להגיע מבודפשט. לינה בספינת הנהר.

יום 9 ברטיסלבה

היום נטייל בבירת סלובקיה, ברטיסלבה. נראה את מצודת העיר הידועה הממוקמת בראש גבעה, וממנה נערוך תצפית על העיר הממוקמת על שתי גדות נהר הדנובה. נסייר במרכז העיר העתיקה, נראה את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, את התיאטרון הלאומי, את בית העירייה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 10 לינץ

ספינתנו תעגון היום בלינץ, זוהי העיר השלישית בגודלה מתוך ערי אוסטריה. נרד לטיול רגלי קצר בעיירה. נטייל בכיכר המרכזית שבימי הביניים שימשה ככיכר השוק וכיום מקיפים אותה בתים צבעוניים בסגנון רנסנס ושמשיות של בתי קפה, שבהם אפשר לאכול את עוגת האגוזים הידועה, "לינצרטורט". במרכז הכיכר נראה את עמוד הדבר המעניין. לאורך שפת הנהר נראה את אולם הקונצרטים על שם אנטון ברוקנר, המלחין האוסטרי, ואף את המוזיאון העירוני. לינה בספינת הנהר.

ימים 11+12 פסאו – סיור במינכן – טיסה לתל אביב

במהלך הבוקר תעגון הספינה בפסאו שם יסתיים השייט. ניפרד לשלום מספינת הנהר, ממנה נמשיך לטיול בבירת בוואריה, העיר מינכן. עם הגעתנו נקיים טיול מקיף ברחבי העיר, נצפה ברזידנס, שער הניצחון, מלאך השלום, האוניברסיטה ועוד. משם נמשיך לכיוון העיר העתיקה למריינפלאץ, שם שוכן בית העירייה הידוע, כנסיית גבירתנו, וכן שוק תוסס ובו שלל חנויות. בסמוך לשעות הערב ניסע לכיוון שדה התעופה הסמוך למינכן, ומשם נמריא בטיסה חזרה לתל אביב, בה ננחת מוקדם בבוקר.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מינכן 4:15 שעות
מינכן תל אביב 3:40 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

ברטיסלבה

מטיילים ממליצים

"זו ההפלגה השניה שאנו עושים בחברתכם, גם הפעם אותה חוויה מושלמת – אותה ההכנה המדוקדקת ומושלמת עם אפס תקלות. תודה לכם עבור הטיול הנפלא ובעיקר שהצלחתם לענות לכל ציפיותינו"
חימוביץ שושנה וולריו

"ברצוננו להודות לכם על השייט המוצלח על הדנובה; על הספינה, המסלול, האוכל והשרות שקבלנו. אבל מעל הכל תודתנו נתונה למדריך המצוין"
נחמן גרנות

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RDP01 מאי 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר עם בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 220 € לאדם בחדר זוגי, 320 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת לופטהנזה בנתיב: תל אביב - מינכן - תל אביב.
  • שלוש לילות במלון באזור נירנברג מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • במהלך השייט: כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב בזמן השייט: יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • במהלך השייט: עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (לא כולל טיפים בספינה בעלות 60 € לאדם לכל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל + מס דלק (עשויים להשתנות).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Star של חברת Luftner Cruises
  • ביקור בנירנברג, אחת מהערים התוססות בימי הביניים
  • סיור ביהלום שבכתר של הדרך הרומנטית - העיר רוטנבורג
  • סיור באתרי העיר המרכזיים בווינה, כולל המדרחוב וכיכר סנט סטפן
  • העיר העתיקה בברטיסלבה
  • ביקור בעיירה מלק השמורה היטב זה 1,000 שנה
  • שיט ליילי בבודפשט המוארת
  • סיור בעיירת האומנים סנט. אנדרה
  • ביקור באזור “ברך הדנובה”
  • המוזיאון העירוני ואולם הקונצרטים בלינץ
  • סיור בעיר מינכן, בירת בוואריה

על הספינה

Amadeus Star

ספינת הנהר MS Amadeus Star של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2019. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר וחנות מתנות.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  וינה בודפשט
מאי 20° 21°
יוני 23° 24°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

הדרך הרומנטית ושייט נהרות בדנובה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

12 ימים • כולל 7 לילות שייט נהרות על הדנובה בספינת פאר
לוגו של וואטסאפ