שייט על הדנובה, הריין והמיין

שייט נהרות באירופה: הדנובה, הריין והמיין

12 ימים • שלושת הנהרות במסלול מבאזל ועד וינה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

12 ימים

10 לילות

שיט

קוד טיול RTR

במהלך שייט מיוחד זה ניחשף לחשיבותם ההיסטורית של הנהרות הריין, המיין והדנובה. השייט לאורכם יוביל אותנו לעולם קסום של תעלות יפות, סמטאות מתקופת ימי הביניים, טירות מרשימות וכרמים.

נסו לדמיין שאתם יושבים על סיפון ספינה ששטה במורד נהר, בידכם כוס יין וזו שעת בין ערביים נעימה. הרוח מבדרת את שיערכם, נופי אירופה המרהיבים חולפים בסמוך וקולות שיחה חרישית נשמעים מכל עבר לקראת הגשת ארוחת הערב. עוטפת אתכם לאות נעימה, אות לכך שמאחוריכם יום טיול מהנה נוסף. הדרך הנכונה לראות את העולם היא באמצעות שייט נהרות. ההפלגה מתבצעת על ספינה אלגנטית שבה שירות מקצועי ואיכותי, ובתנאי פנסיון מלא. כל יום עוגנת הספינה במקום אחר וממנו יוצאים לטיולים מודרכים באתרים המרכזיים באזור. הדגש בטיול זה הוא על טיול מלא שלווה, שבו אין צורך להתרוצץ, לסחוב מזוודות או לעמוד בלוחות זמנים תובעניים.

לקריאה נוספת אודות שייט על הריין >> יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים חופשי בארוחות ומשקאות חמים אחרי ארוחות צהריים וערב
  • במהלך השייט כוס יין בארוחת הערב
  • קפה ומאפה למשכימי קום במהלך השייט
  • מזנון חצות - חטיפי לילה במהלך השייט
  • מפגש קבוצה בבית מלון על קפה ועוגה לקראת היציאה לטיול, בו יינתן כל המידע הדרוש
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - ציריך - באזל - עליה לספינת הנהר

נמריא אל ציריך (שוויץ) ומשם נמשיך בנסיעה אל באזל, שם בשעות אחה"צ נתקבל ע"י צוות הספינה שתהווה עבורנו "מלון צף" בימים הקרובים. לפנות ערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי ולאחריו נהנה כמובן מארוחת ערב בספינה. לינה בספינת הנהר.

יום 2 ברייסך - חבל אלזס - קולמר - שטרסבורג

הספינה שלנו תעגון בבוקר זה בברייסך, השוכנת בעמק הריין. אנו נצא בנסיעה לכיוון קולמר, עיר מקסימה בעלת רחובות צרים עם בתים בצבעים בהירים, המצופים עץ ומכוסים בפרחים. נערוך סיור לאורכה של גדת הנהר, במהלכו נתרשם מבית העירייה ומהמנזר הדומיניקני הישן. לאחר מכן נטייל בבירת חבל אלזס שבצרפת, הלוא היא שטרסבורג המדהימה. נסייר בין החלקים השונים שבעיר, שעברה לאורך שנים רבות בין גרמניה וצרפת לסירוגין. נחזה בקתדרלה הגותית הידועה בזכות השעון האסטרונומי  שלה ובבניינים הייחודים שבעיר ואף נטייל גם ברובע העתיק. (ביום זה ארוחת הצהריים תהיה ארוזה). לינה בספינת הנהר.

יום 3 קרלסרוהה - היידלברג – מנהיים

נצא בצהריי היום מקרלסרוהה בנסיעה להיידלברג, פנינת ימי הביניים ועיר אוניברסיטאות עתיקה. נשוטט בעיר העתיקה ונתרשם מהגשר מהמאה ה-18. מהגשר נשקף מראה מקסים של העיר העתיקה ושל הארמון. לפנות ערב ניפגש עם הספינה במנהיים, עיר השוכנת במקום החיבור של נהרות הריין והנקר. לינה בספינת הנהר.

יום 4 שיט נופי

היום תפליג הספינה ליד העיר קובלנץ ותעבור דרך החלק היפה ביותר בעמק הריין שבו טירות, גבעות, כרמים, טרסות וכפרים יפהפיים. כל זאת לאורכם של 65 ק"מ שלווים ומרהיבים. כמו כן, נחלוף בסמוך לסלע המפורסם 'לורליי', אשר גובהו 132 מ'. סלע המהווה את סמלו של נהר הריין ובעבר היווה את ההשראה לשירו של היינריך היינה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 מילטנברג – ורטהיים

במהלך שעות הבוקר נגיע לעיירה קטנה בשם מילטנברג (Miltenberg), הנמצאת על פיתול נהר ובה נצא לטיול רגלי מודרך. נטייל ברחובותיה הצרים שבהם מרצפות אבן ובתים שחלקם עשויים מעץ. בקצה הדרומי של הגשר נראה את הכנסייה ההיסטורית סנט ג'והן נפומוק ואת אחד מהמלונות העתיקים בגרמניה, "גסטהאוס צום רייזן". לאחר מכן נמשיך בנסיעה אל ורטהיים (Wertheim), עיירה נפלאה ואגדית השוכנת בנקודת המיזוג של נהרות המיין והטאובר. נבצע סיור רגלי בעיר ובערב נמשיך לשוט. לינה בספינת הנהר.

יום 6 וירצבורג

נעגון הבוקר בווירצבורג, עיר עתיקה הממוקמת על נהר המיין, ממנה מתחילה "הדרך הרומנטית" הידועה בשל ארכיטקטורת הבארוק. נסייר ברזידנס (Residenz), ארמון בארוק מרשים שנבנה עבור הבישוף הנסיך בין השנים 1744-1720 על ידי הארכיטקט המקומי בלטהסר נוימן. ארמון זה ידוע הודות לגרם מדרגות גדול העשוי משיש והפרסקות שאותן צייר ג'ובאני בטיסטה טיפולו, האמן הוונציאני. נראה בנוסף את בית העירייה, את הגשר הישן, את הקתדרלה ואף נסייר בכיכר מארקט. לינה בספינת הנהר.

יום 7 במברג

בצהרי היום נעגון בבמברג (Bamberg), אחת מערי ימי הביניים השמורות ביותר בגרמניה. היא מוכרת כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בזכות 2,300 בניינים היסטוריים, מהם הארמונות האפיסקופלים הישנים והחדשים, הקתדרלה הגותית ובניין העירייה העתיק, מבנה מרשים העשוי עץ והממוקם על אי בנהר רגניץ (Regnitz). נסייר בכיכר השוק ונלך לגשר העליון, שבית העירייה הישן בנוי עליו. נראה את הארמון החדש, נבקר בקתדרלה ועוד. בשעות הערב נעזוב את במברג והספינה תפליג דרומה לאורך תעלת מיין-דנובה אל נירנברג .(Nuremberg) לינה בספינת הנהר.

יום 8 נירנברג

הספינה תעגון הבוקר בנירנברג. ניפרד ממנה ונצא לסיור באחת מהערים הדינמיות בימי הביניים. נטייל בעיר העתיקה המוקפת חומות, נראה מבנים עתיקים וגם את הטירה הגדולה. לינה בספינת הנהר.

יום 9 רגנסבורג

נעגון בצהרי היום ברגנסבורג, עיירה יפהפייה וציורית. נראה את קתדרלת סנט. פיטרס, שהיא אחת מהכנסיות הגותיות המרשימות ביותר בכל אזור בוואריה. כמו כן, נראה גם את מנזר סנט. אמרמס, את גשר האבן שנותר בעיירה עוד מימי הביניים, את בית העירייה ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 10 פסאו – לינץ

הספינה תעגון בעיר פסאו, הידועה בכינוי "עיר שלושת הנהרות", שכן שם מתחברים להם נהר הדנובה, נהר האין ונהר האילץ. נערוך סיור רגלי קצר בו נראה את הקתדרלה הגדולה המוכרת אודות לעוגב הגדול ביותר באירופה (17,000 חלילים), את ארמון הרנסנס של הבישוף, את קתדרלת סטפן, את פינת שלושת הנהרות וכן את בית העירייה עם ציורי הקיר המדהימים. לאחר מכן נמשיך בשייט לכיוון לינץ, העיר השלישית בגודלה מתוך ערי אוסטריה. נרד לטיול רגלי קצר בעיירה. נטייל בכיכר המרכזית שבימי הביניים שימשה ככיכר השוק וכיום מקיפים אותה בתים צבעוניים בסגנון רנסנס ושמשיות של בתי קפה, שבהם אפשר לאכול את עוגת האגוזים הידועה, "לינצרטורט". במרכז הכיכר נראה את עמוד הדבר המעניין. לאורך שפת הנהר נראה את אולם הקונצרטים על שם אנטון ברוקנר, המלחין האוסטרי, ואף את המוזיאון העירוני. לינה בספינת הנהר.

ימים 11+12 וינה - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר נצא לסייר בבירת אוסטריה, וינה. העיר מלאת שמחת חיים ומוסיקה והיא מציעה מאכלים טעימים כגון זאכרטורט ויין ההוריגר, הידועים לא פחות מהארמון הקיסרי ומקתדרלת סנט סטפן. ניסע לאורך שדרת הטבעת, ליד כיכר שוורצנברג ונעבור ליד כנסיית קארל ובית האופרה המרשים של וינה. נטייל במדרחוב העיר וגם בכיכר סנט. סטפן הידועה. לפנות ערב ניסע אל שדה התעופה של וינה, משם נמריא בחזרה אל תל אביב. ננחת בשעת בוקר מוקדמת.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ציריך 4:20 שעות
וינה תל אביב 3:25 שעות

Luftner Cruises

נירנברג

במברג

מטיילים ממליצים

"ספינת הנהר היתה אלגנטית, יפהפיה והצוות מפנק"
גדנסקי ציפי ואריה
שילר אריאלה וראובן
רמי אביבה ורמי וששון

"נהנינו מאד מהארגון, המסלול והשירות בספינה"
ויקי ושלום מלול

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RTR01 אוגוסט 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר לאדם בחדר זוגי בקומת Strauss Deck.

  • ניתן לשדרג לתא בקומת Mozart Deck (קומה גבוהה יותר) בתוספת €300 לאדם בחדר זוגי. €600 לאדם בתא ליחיד.

  • מחיר לסוויטה יינתן על פי זמינות.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברות סוויס ואוסטריין איירליינס בנתיב: תל אביב - ציריך, וינה - תל אביב
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל מים חופשי בארוחות ומשקאות חמים אחרי ארוחות צהריים וערב 
  • במהלך השייט כוס יין בארוחת הערב 
  • קפה ומאפה למשכימי קום במהלך השייט
  • מזנון חצות - חטיפי לילה במהלך השייט
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות והסיורים.
  • מיסי נמל + מס דלק. (עשויים להשתנות).
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם 70 € לאדם).
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • עד 90 ימים טרם היציאה לטיול, לא ייגבו דמי ביטול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 90 ימים לבין 60 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 35% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 60 ימים לבין 30 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 55% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 30 ימים לבין 15 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 70% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 15 ימים לבין 7 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 85% ממחיר הטיול.
  • ביטול בטווח של פחות מ 7 ימים לפני היציאה לטיול, כרוך בתשלום דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינה Amadeus Classic של חברת Luftner
  • בית העירייה והמנזר הדומיניקני הישן בברייסך
  • הקתדראלה הגותית המפורסמת בשטרסבורג
  • "גסטהאוס צום רייזן" במילטנברג, אחד מהמלונות העתיקים ביותר בגרמניה
  • סיור בעיירה וורטהיים
  • ביקור בארמון הרזידנס בוירצבורג, אחד מהארמונות הבארוקיים הגדולים ביותר בגרמניה
  • סיור בבמברג, עיירת ימי הביניים ואחד מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו
  • הטירה הגדולה בעיר העתיקה נירנברג
  • ביקור בהיידלברג פנינת ימי הביניים עתיקה
  • שיט נופי בסמוך לקובלנץ ולסלע לורליי, הסמל של הנהר הגדול (Lorelei)
  • קתדרלת סט. פיטרס ברגנסבורג הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה
  • הקתדרלה הגדולה המפורסמת בפסאו
  • המוזיאון העירוני ואולם הקונצרטים בפסאו
  • כנסיית קארל, בית האופרה וכיכר סנט סטפן המפורסמת בוינה

על הספינה

Amadeus Classic

ספינת שיט הנהרות, ה-Amadeus Classic (אם-אס אמאדאוס קלאסיק) באורך של 110 מטרים וברוחב של 11.4 מטרים, כשמה כן היא, מספקת את חווית אירופה הקלאסית דרך חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה. כך, תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית זו, בין אם ברצונכם להשתזף על פני סיפון...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  מילטנברג במברג רגנסבורג
אוגוסט 24° 22° 23°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט נהרות באירופה: הדנובה, הריין והמיין   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

12 ימים • שלושת הנהרות במסלול מבאזל ועד וינה
לוגו של וואטסאפ