קרוז מאורגן לפיורדים

10 ימים • כולל קרחון בריקסדל, סיור בלונדון ובאת' – עיר המרחצאות הרומיים הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול CFH

נורבגיה היא אחת המדינות היפות בעולם. ארץ הפיורדים עשירה במרחבים, בנופים עוצרי נשימה ובתצורות נוף מרשימות ומיוחדות: פיורדים תלולים שנפליג בתוכם, הרים מושלגים המחורצים בעמקים, קרחונים ומפלים סואנים מהגדולים באירופה.

האם תוכלו לדמיין את עצמכם עומדים על סיפונה של אוניית קרוז מפנקת? כשעיניכם חוזות בטורקיז המבריק של הפיורד ומשני הצדדים משתפלים מצוקי גרניט אדירים ומוריקים, שפע מפלים שוצפים מפסגותיהם ובאופק שלוגיות לבנות וקצה קרחון. שלווה משולבת בפליאה היא החוויה של הקרוז המאורגן בנורבגיה, ארץ הפיורדים, שבה הנופים היפים בעולם - זוהי הארץ שחיה בהרמוניה עם הטבע שעוטף אותה. קרוז מאורגן בפיורדים נושא אותנו הכי קרוב שאפשר לנופים אלה: האוניה מנווטת לאורכם של החופים המפורצים וזרועי האיים ונכנסת אל לב הפיורדים. היא עוג בנמלים מהם נצא לסיורי חוף בהם העין איננה שבעה מההוד. כל זאת, ללא צורך בנסיעות המתישות והארוכות בדרכים העקלקלות של נורבגיה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • מסלול מרתק הכולל שייט בפיורדים שונים במהלכו מתגלים נופיה המרהיבים של נורבגיה באופן שונה ומיוחד ביחס לטיולים היבשתיים
  • בתכנון המסלולים נלקחו בחשבון תנאי השטח ותוכננו פתרונות המקלים על הנוסעים את הגישה אל האתרים השונים (גישה מכבישים פרטיים לתצפיות וכיוצ"ב)
  • נורבגיה הינה מדינה יקרה למטיילים, בטיול כללנו את הכניסות לאתרים השונים אליהם אנו מגיעים. אנחנו לא "משקיפים" אל האתרים הללו, אלא מבקרים בהם
  • מסלולי השייט שבחרנו, חוסכים את הנסיעות הארוכות והמתישות בכבישי נורבגיה הצרים, שאינם מאפשרים נסיעות מהירות וכן את המעברים באינספור המנהרות בהם לא ניתן לראות נופים
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  •  מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • לילה בבית מלון בלונדון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר
  •  דמי סבלות בבית המלון
  • שימוש ברכבים חשמליים מיוחדים בשמורת קרחון הבריקסדל, מה שחוסך הליכה ארוכה אל אתר הקרחון
  • ביקור במפל Langfoss ב- Åkrafjorden שנבחר ע”י CNN כאחד מעשרת המפלים היפים בעולם
  • טיסות ישירות 
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • שירות הכנת צ'ק אין לאוניה 
לכל טיולי השייט לפיורדים הנורבגים לחצו כאן

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - לונדון - סיור בעיר

נמריא אל לונדון ועם הגעתנו ניסע למרכז העיר שם נערוך סיור פנורמי. נתרשם מבתי הפרלמנט, מכנסיית ‘ווסמינסטר’ (Westminster), ממגדל השעון של הביג בן וכן מהגלגל הענק – London Eye. אחר כך נמשיך אל כיכר ‘טרפלגר’ וארמון בקינגהם ומשם לבית המלון לשם התארגנות ומנוחה. לינה בלונדון.

יום 2 לונדון - סיור בעיר וינצ'סטר - סאות'המפטון - עלייה לאוניה

בדרכנו לנמל של סאות’המפטון – Southampton, נעצור לביקור בוינצ’סטר – Winchester, שהייתה בעבר בירת אנגליה. וינצ’סטר, שנוסדה בתקופה הרומית, ממוקמת במחוז ‘המפשייר’ ובה זורם נהר האיצ’ן – Itchen. עיר זו ידועה הודות לקתדרלה שלה, אשר נחשבת לאחת היפות שבבריטניה ומכילה סיפורים מרתקים בין קירותיה. לאחר מכן נמשיך לסאות’המפטון, שם נעלה על אניית הפאר Sky Princess בה נשהה במהלך טיולנו הקרוב. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 3 שייט לכיוון נורבגיה - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה יום של הפלגה והנאה ממגוון השירותים המוצעים באוניה. כמו כן, במהלך היום נחבור יחד למפגש של קבוצתנו ונקשיב להרצאה של מדריכת הטיול. לינה באוניה.

יום 4 הוגסונד (Haugesund)

היום נעגון בהוגסונד, אשר ממוקמת על שפתו של פיורד מרהיב ונערוך ביקור במרכזה, במהלכו נראה את הכיכר הראשית ואת בית העירייה הורוד עם העיטורים הייחודיים שלו. לאחר מכן נצא מחוץ לעיר לביקור באתר האובליסק הארלדסהאוגן – זוהי אנדרטה לאומית במקום בו קבור לפי המסורת הארלד, המלך הנורבגי הראשון. אחר כך נצא בנסיעה אל מפל Langfoss ב-Åkrafjorde – מפל שנבחר על ידי רשת CNN לאחד מ-10 המפלים היפים ביותר בעולם. לינה באוניה.

יום 5 סקיולדן (Skjolden) - קרחון ניגרסבריין (Nigardsbreen)

האוניה תעגון בסקיולדן שבקצה הלוסטרהפיורד, אחת הזרועות הארוכות של הפיורד הגדול בנורבגיה, הסוגנהפיורד. ניסע לאורך הפיורד אל גאופנה, בה נבקר בכנסיית עץ עתיקה מהמאה ה-17 ונמשיך בדרך העוברת בעמק יוסטדאל לתצפית אל מקום גלישת הקרחון ניגרסבריין. נבקר במרכז המבקרים ברהיימסנטרט ונלמד על היווצרות הקרחונים והדרך בה הם משפיעים על הנוף. לינה באוניה.

יום 6 אולדן (Olden) – קרחון הבריקסדל (Briksdal)

היום תעגון האוניה שלנו בעיירה אולדן ואנו נצא בנסיעה אל עבר שמורת קרחון הבריקסדל, מקום הגלישה של אחד הקרחונים הגדולים שבאירופה. באמצעות טרקטורונים נעלה לתצפית אל הקרחון והמערות התכולות שבו. לאחר מכן נמשיך בנסיעה לאורכם של אגמים ונהר ונהנה מנופי ההרים השופעים מפלי מים המפשירים מהקרחון. לינה באוניה.

יום 7 ברגן (Bergen) – תצפית מהר פלויאן (Floyen)

ברגן היא בירת הפיורדים והיא שוכנת על שפת האוקיינוס האטלנטי הצפוני. ברגן, המוקפת שבעה הרים, היא הבירה העתיקה של נורבגיה ועיר הנמל השנייה בגודלה במדינה. לאור קרבתה לים היא צומת מסחרי חשוב ובימי הביניים אף הייתה העיר הגדולה בסקנדינביה. נרד מהאונייה ונטייל בעיר הנמל היפה, שבתי העץ שלה פזורים בין הנמל לבין שבעת ההרים המקיפים אותה. בעבר התרחשו בעיר שריפות ובשנת 1702 אף השתוללה בה שריפה גדולה שלאחריה הוקם המזח מחדש, אם כי בבתים עצמם בוצעו שינויים קטנים. בברגן נטייל ברובע העתיק בריגן (Bryggen), נטייל בנמל הישן שהוכר כאתר מורשת עולמית, נסייר בשוק הדגים הצבעוני ועוד. אם תנאי מזג האוויר יאפשרו זאת גם נעלה לתצפית יפה להר פלויאן וממנו נשקיף על העיר. לינה באוניה.

יום 8 שייט לכיוון סאות'המפטון - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה יום אחרון של הפלגה והנאה ממגוון השירותים המוצעים באוניה. כמו כן, במהלך היום נחבור יחד למפגש של קבוצתנו ונקשיב להרצאה של מדריכת הטיול. לינה באוניה.

יום 9 סאות'המפטון - באת' – תל אביב

נרגשים ומלאים בזיכרונות, נעזוב את האונייה ונמשיך לכיוון באת’, העיר הידועה בזכות בתי המרחץ הרומיים שלה. על פי סיפור האגדה, המלך בלאדאד האגדי (המאה השמינית) שחלה בצרעת גילה את סגולות המעיינות החמים במקום. באת’ מציגה גם עדות יוצאת דופן לארכיטקטורה הג’ורג’יאנית, ובה תמצאו משכן לכנסייה, מהמבנים הגדולים והמרשימים בבריטניה -הרויאל קראסט, חצי הסהר הטומן בחובו בתי פאר אקסקלוסיביים המשקיפים על פארק ויקטוריה. נטייל על גבי גשר פולטני המיוחד, הניצב על נהר האבון, אשר משני צדדיו חנויות ובתי עסק. נתהלך להנאתנו בעיר העתיקה של באת’, נבקר במרחצאות הרומים, נבקר בבריכות היפות ששוחזרו בדיוק רב ושירתו את עשירי באת' גם בתקופות מאוחרות יותר. אם הזמן יאפשר נצא לקניות אחרונות לפני הנסיעה לכיוון שדה התעופה הנמצא בסמוך ללונדון, ממנו נצא בטיסת לילה לתל אביב, אליה נגיע למחרת.

יום 10 נחיתה תל אביב

ננחת בתל אביב בשעות הבוקר המוקדמות .

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב לונדון 5:20 שעות
לונדון תל אביב 4:45 שעות

מטיילנו בקרוז מאורגן לפיורדים הנורבגיים

מטיילים ממליצים

"הטיול ענה על כל הצפיות ומעבר לזה"
מיכל נתנאל

"ההסברים היו מאלפים ומלאי עניין ולכל שאלה ובקשה ניתנה תשומת לב ובזמן"
עליזה

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CFH01 אוגוסט 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באונייה מקטגוריה ID בקומה 12

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BC בקומה 15 בתוספת 580$ לאדם בחדר זוגי, 1010$ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות סדירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - לונדון - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • לילה בבית מלון בלונדון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה, בה נדרש לשלם $120 לאדם).
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מסי נמל + מס דלק. (עשויים להשתנות).
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה Sky Princess
  • סיור פנורמי בלונדון
  • סיור בעיר וינצ'סטר ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה
  • עליה בטרקטורונים לתצפית על קרחון הבריקסדל
  • הרובע העתיק בריגן (Bryggen) שהוכר כאתר מורשת עולמית
  • תצפית מהר פלויאן (Floyen) על העיר ברגן
  • ביקור בהוגסונד היושבת על שפת פיורד יפהפה
  • ביקור במפל Langfoss ב- Åkrafjorden שנבחר ע”י CNN כאחד מעשרת המפלים היפים בעולם

על האוניה

Sky Princess

אוניית הקרוז Sky Princess הושקה בסוף שנת 2019 והינה האוניה החדשה ביותר של חברת Princess Cruises. היא מתהדרת בעיצוב חדשני וייחודי ובאטרקציות יוקרתיות, מה שמאפיין את סדרת ה Royal Class המחודשת של החברה. במהלך השייט תוכלו ליהנות מאירועי בידור מרגשים, משפע של מסעדות ובתי קפה אשר יציעו...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  ברגן לונדון
אוגוסט 17°   21°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן לפיורדים   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • כולל קרחון בריקסדל, סיור בלונדון ובאת' – עיר המרחצאות הרומיים
לוגו של וואטסאפ