קרוז לאיסלנד

קרוז מאורגן לאיסלנד, סקוטלנד ואיי אורקני

14 ימים • כולל טיול מעמיק בצפון גרמניה ו-11 לילות קרוז באוניית תענוגות הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

14 ימים

12 לילות

11 לילות שיט

קוד טיול CIBS

לפני זמן לא רב במונחים גיאולוגים, מאתיים מיליון שנה, התפצלה יבשת העל פנגיאה לשני חלקים, ובין אמריקה הצפונית ואירופה של היום נוצר מרווח. תזוזת הלוחות הטקטוניים יצרה בתווך שבין היבשות החדשות רכסים תת אוקייניים ענקיים ומהם יצאה לבה שהתקררה לבזלת. אחד מרכסים אלה בצבץ מהים ויצר אי ששמו כיום הוא איסלנד, "אי של אש וקרח". בגלל מיקומו המיוחד של האי וגילו הצעיר, יחסית, הוא שופע בתופעות טבע מרהיבות ומיוחדות כמו מעיינות חמים, מפלים ואגמים, מרחבי בזלת והרי געש, גייזרים וקרחונים. בין איי האוקיינוס האטלנטי ממוקמים גם האיים הבריטיים המרהיבים, הנמצאים במערב אירופה. איים אלה כוללים את אנגליה, סקוטלנד, אירלנד ואחרים ובאחדים מהם נבקר בטיולנו. בנוסף, לפני ההפלגה ואחריה נבקר בערים הגדולות של צפון גרמניה ליבק והמבורג.

אנו מציעים למטיילי "Cruise Tour" יתרונות משמעותיים ובלעדיים:
  • תכנית גדושה ללא סיורי בחירה
  • ניצול זמן מקסימלי של סיורי החוף בכל הנמלים בהם עוגנת האוניה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר)
  • סיור מרתק בתחתית המפל המרהיב Dynjandi בעיירה איסאפיירד’ור שבצפון-מערב איסלנד
  • סיור מרתק במוזיאון הפתוח ארבייארסאפן השוכן בעיר רייקיאוויק
  • הרצאות מעשירות ומקיפות יחד עם מפגשים קבוצתיים המועברים על ידי מדריך הטיול במהלך השייט
  • שירות ייחודי הניתן על ידי חברתנו: צ'ק אין לאוניה 
  • מים בארוחות הערב באוניה
אתרים בולטים במסלול:
  • 'משולש הזהב' - המכיל את שלושת המקומות הפופולאריים באיסלנד: מפל הגולפוס הנחשב לאחד המפלים הגדולים באיסלנד, אתר הגייזר הידוע וסלע ת'ינגווליר המשמש כמקום מפגשם של השבטים הוויקינגים
  • טיול בעיר רייקיאוויק - כולל סיור במוזיאון הפתוח
  • אגם Myvatn - אגם רדוד בצפון איסלנד השוכן באזור וולקאני תוסס ורווי בחומרים טבעיים
לכל הקרוזים לאיסלנד לחצו כאן

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

יום 1 תל אביב - יעד באירופה - המבורג

נמריא ליעד באירופה ומשם נמשיך בטיסה להמבורג. בהגיענו נצא לטיול היכרות קצר בעיר. לאחר הסיור ניסע לכיוון המלון לטובת מנוחה והתארגנות. לינה באזור המבורג.

יום 2 סיור בהמבורג – תחילת ההפלגה

המבורג היא עיר בינלאומית וורסטילית המפגינה איתנות פיננסית. בעיר ניתן למצוא נמל רחב מימדים, אגמים ופארקים. זוהי עיר המציעה חיי לילה תוססים, מוזיאונים ומוסיקה. נחזה בכיכר המרכזית, הבורסה ובניין העירייה. נסייר באזור אגם אלסטר, נתפעל מהכנסיות הפזורות בעיר ועוד ככל שהזמן יאפשר לנו. בסמוך לצהריים ניסע לכיוון נמל המבורג, שם נעלה על אוניית התענוגות MSC Presioza אשר על סיפונה נשהה במהלך הטיול המתקרב. הערב נזכה ליהנות מסעודה חגיגית, הופעות בידור, בילוי בקזינו ועוד. לינה באוניה.

יום 3 שייט לכיוון איי אורקני - מפגש קבוצתי והרצאה

אנו עומדים בפני יום הכולל הפלגה והנאה משירותי האונייה. במהלך היום נתקבץ יחדיו להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול ומפגש קבוצתי. לינה באוניה.

יום 4 איי אורקני - טבעת ברודגר - הכפר הניאוליטי - קירקוול

היום נזכה להזדמנות מרתקת לטייל באזור איי אורקני (Orkney Islands) ארכיפלג השוכן לחופה הצפוני של סקוטלנד. זהו אזור עשיר בנופים מרהיבים ביופיים, היסטוריה ותושבים מסבירי פנים. כבר מסיפונה של האונייה נוכל להבחין בקו החוף הקסום המציג טבע ירוק וקסום של איי אורקני. נפתח בנסיעה לכיוון מעגל האבנים המפורסם הידוע בכינויו טבעת ברודגר (ring of Brodgar) מתחם ייחודי ועתיק יומין שהצליח לרתק חוקרים רבים ונחשב לאחיו הקדום של הסטונהג’ שבאנגליה. בדרך נחזה במעגל אבנים נוסף הקרוי ”האבנים העומדות של סטנס” (Stennes) שהוקם גם כן על ידי התושבים הקדמונים של האי לצורך תפילה שעד היום לא התבררו לעומק. בסמוך לשעות הצהריים נשים פעמינו אל עבר סקארה ברה (Skara Brae), כפר מהתקופה הניאוליתית בן אלפי שנים שמצליח להפתיע ולהפעים את המבקרים בו. בכפר ניתן למצוא אוסף של חפצים מקומיים מרתקים במיוחד בני מאות שנים. נחתום את ביקורנו בסיור בעיירה המקסימה קירקוול (Kirkwall) המציגה לראווה רחובות זעירים, קתדרלה מרהיבה הבנויה בעזרת אבני חול אדומות, וכן שרידים מהארמון של הבישוף יחד עם שלל חנויות בגוונים צבעוניים. עם סיום ביקורנו בעיר, נחזור לאוניה. לינה באוניה.

יום 5 שייט לכיוון איסלנד - מפגש קבוצתי והרצאה

יום נוסף של שייט הכולל הפלגה והנאה משירותי האונייה. במהלך היום נתקבץ יחדיו להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול ומפגש קבוצתי. לינה באוניה.

יום 6 אקוררי (Akureyri) - מפלי גודפוס - נופים געשיים באגם מיוואטן

בשעות הבוקר האוניה תעגון בעיר אקוררי. נצא ליום טיול מיוחד אל אגם מייוואטן. ניסע לאורך קו החוף של הפיורד הארוך באיסלנד – Eyjafjordur ממנו נוכל להתרשם מהנוף של אקוררי וההרים שמסביבה. נערוך ביקור במפלי Godafoss הנמנים בין המפלים המרהיבים ביותר באיסלנד ומכונים גם “מפלי האלים”. בעבר, אל מי המפל הגועשים הושלכו פסלי האלילים הוויקינגים עם אימוץ הנצרות באיסלנד. לאחר מכן, ניסע אל אגם מיוואטן המהווה מפגש של שברים גיאולוגים אדירים. האגם נוצר על ידי התפרצות געשית שבמהלכה נפלטה כמות עצומה של לבה בזלתית לפני כ-2,300 שנים והנוף שמסביבו נשלט על ידי תוואי שטח געשיים, כולל עמודי לבה ושלל תופעות וולקניות מדהימות, בהן התפרצויות בוץ חם וקיטור. את הקיטור המתפרץ ממעמקים, האיסלנדים החרוצים רותמים לצרכי אנרגיה. נמשיך בטיול על שפת חוף האגם הרדוד והעשיר בחומר אורגני, לא רחוק מהר הגעש קרפלה. האגם וסביבתו הביצתית עתירים במיוחד בעופות מים ובעיקר ברווזים. במידה והזמן יאפשר לנו נקיים ביקור גם בתחנת כוח העושה שימוש במי המעיינות החמים להפקת חשמל. בסופו של היום נשוב לאקוררי. לינה באוניה.

יום 7 איסאפיירד'ור (Isafjordur) - הפיורדים המערביים

איסאפיירד’ור (באיסלנדית (Ísafjörður) היא עיירה בת כ-3000 תושבים, המשמשת כבירת מחוז וסטפירד’יר (הפיורד המערבי) בצפון מערב איסלנד. בירת הפיורדים המערביים ניצבת על מפרץ מרהיב ביופיו, בתווך שבין הרים תמירים ויפהפיים, המכוסים בשלג גם במהלך חודשי הקיץ. נפתח את טיולנו דרומה, בין גאיות קפואים והרים וולקאניים. נחלוף על פני מנהרות שנחצבו זה מכבר ומקשרות את ילידי כפרי הדייגים עם עיר המחוז. נסייר במפל המיוחד Dynjandi הנוחת בצורה הדרגתית ובטפטופי מים דקיקים מגובה של יותר ממאה מטרים. זהו המפל הכביר ביותר בפיורדיים המערביים, ואחד מתור שבעה מפלים, המהווים חלק מצורה מרתקת ומתפתחת. נטעם את הבייגל המקומי, עליו נוהגים האיסלנדים לזרות קימל יחד עם היוגורט המקומי המוכר ”סקיר” ממחלבות ביתיות. נעצור במספר אתרי תצפית מרהיבים מהם ניתן לצפות במחזה מרהיב של הפיורדים הבלתי נגמרים, המאפיינים כל כך את מערב איסלנד. נמשיך משם לסיור בכפר הדייגים Sudureyri שם נוכל להיווכח לשגרת היום-יום של הדייגים. לינה באוניה.

יום 8 ריקיאוויק - משולש הזהב - מפל הגולפוס - אתר הגייזר

האוניה תעגון היום בבירתה של איסלנד, רייקיאוויק (Reykjavík). ניסע אל הסלע הכי מפורסם באיסלנד הידוע בכינויו ת’ינגווליר. סלע זה משמש כמקום המפגש של השבטים הוויקינגים. נתהלך במדרון השבר המשתרע לאורך מצוק לבה על קירותיו הניצבים. נסייר גם במפל הגולפוס, אחד מהמפלים הגדולים באיסלנד, אשר מימיו נוחתים ברעש אדיר אל נתיב קניוני על ידי מדרגות סלע מהודרות. נחתום את היום בסיור באתר הגייזר המפורסם של איסלנד. לינה באוניה.

יום 9 רייקיאוויק - המוזיאון הפתוח - סיור בעיר

בשעות הבוקר נצא לסיור מחוץ לעיר ונבקר במוזיאון הפתוח המהודר ארבייארספן (Arbaejarsafn). המוזיאון מעניק אפשרות להיחשף לשגרת היום-יום הייחודית של תושבי האי המרוחק, לרבות בקתות העץ הבנויות בסגנון ויקינגי עתיק, גגות עשב המבודדים את המתגוררים בבתים מפני רוח או קור, חקלאות ביתית צנועה המתרחקת ממותרות לצד שלל כלי בית שנאספו מאזורים שונים באיסלנד, קריאת ספרים ורכישת השכלה גם באזורים הנחשלים ביותר. נחזור לרייקיאוויק ונסייר באזור הנמל, נראה את האופרה המודרני, נשוטט בין כתליה של כנסיית הדלגרים (Hallgrímskirkja), נתצפת על העיר ממפעל המים פלרן, נחזה בעיר העתיקה ובית העץ המוכר בו נפגשו גורבאצ’וב ורייגן בשלהי המלחמה הקרה, בשנות ה-80. בסמוך לשעות הצהריים נמשיך בשייט. לינה באוניה.

יום 10 שייט לכיוון סקוטלנד – מפגש קבוצתי והרצאה

יום נוסף של שייט הכולל הפלגה והנאה משירותי האונייה. במהלך היום נתקבץ יחדיו להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול ומפגש קבוצתי. לינה באוניה.

יום 11 אינברנס (סקוטלנד) – נופי ההיילנדס הסקוטי – לוך נס – מצודת אורקט

הבוקר נעגון באינברגורדון (Invergordon) הממוקמת כ 25 קילומטר מאינברנס (Inverness) – הבירה המסורתית של אזור ההיילנדס הסקוטי. אינברנס ממוקמת בנקודת מוצאו של נהר הנס לים הצפוני. נשמע על סיפור ה’יקובינים’ ונראה את פסל דונה פלור שממתינה לבוני, אהובה הנסיך. נטייל לאורך האגם בין הנופים הקסומים, נמתין ל”נסי”, המפלצת המפורסמת, ונלמד על התעלה הקלדונית. באם הזמן יאפשר, נראה את מצודת אורקט (Urquahrt) מתצפית ונמשיך את הטיול באזור בדרך הררית קסומה. לינה באוניה.

יום 12 שיט לכיוון המבורג - מפגש קבוצתי והרצאה

אנו עומדים בפני יום שייט אחרון הכולל הנאה משירותי האונייה. במהלך היום נתקבץ יחדיו להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול ומפגש קבוצתי. לינה באוניה.

יום 13 המבורג - טיול מעמיק בצפון גרמניה - ליבק - טראוומונדה - יעד באירופה - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מהאוניה וניסע אל העיר ליבק, שהייתה עיר נמל חשובה בימי הביניים ואף הוכרזה ע”י אונסק”ו כ- “אוצר של אמנות ותרבות”. זו עיר שידועה במרציפן הנהדר שלה וגם באדריכלות הלבנים הגותיות. במהלך הסיור נתרשם מבית העירייה, מהכיכר ומבית בודנברוק (Buddenbrook) בו גר הסופר תומאס מאן. נראה את בית גילדת המלחים, את שער הטירה ועוד. לאחר מכן ניסע אל העיירה טרוומונדה (Travemünde), אשר שוכנת לחופו של הים הבלטי ומוכרת כאתר נופש לאצולה הרוסית. נסייר ברצועת החוף התוססת של העיירה ולקראת הערב נגיע לשדה התעופה הממוקדם בסמוך להמבורג, משם נטוס חזרה ארצה דרך יעד באירופה.

יום 14 נחיתה בתל אביב

מלאי חוויות, ננחת בתל אביב, לקראת שעות הבוקר המוקדמות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד ביניים 03:50 שעות
יעד ביניים המבורג 01:30 שעות
המבורג יעד ביניים 01:15 שעות
יעד ביניים תל אביב 03:40 שעות

איסלנד

גייזרים - איסלנד

אינברנס - סקוטלנד

מטיילים ממליצים

"הקרוז והטיול המשולב בו הביא אותנו למרחבים חדשים ולנופים עוצרי נשימה. הכל היה מוצלח מאד"
יפה ודוד אפלבוים

"הטיול היה מעניין מאוד, מילא את כל הציפיות שלנו"
טובה ודניאל רגב

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CIBS02 מאי 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
CIBS01 יולי 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת לופטהנזה בנתיב: תל אביב - יעד ביניים - המבורג - יעד ביניים - תל אביב.
  • לילה בבית מלון בהמבורג מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם €132 לאדם)
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע"י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע באוניית התענוגות MSC Preziosa
  • סיור בהמבורג
  • ביקור בכפר הניאוליטי ובטבעת ברודגר באיי אורקני
  • ביקור באגם מייוואטן
  • ביקור במפלי Godafoss ("מפלי האלים"), בין המפלים המרהיבים ביותר באיסלנד
  • ביקור במפל Dynjandi המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים
  • ביקור בכפר הדייגים Sudureyri באיסלנד
  • הסלע המפורסם 'ת'ינגווליר', מקום הכינוס של השבטים הוויקינגים
  • ביקור במפל הגולפוס - אחד מגדולי המפלים האיסלנדים
  • אתר הגייזר המפורסם באיסלנד
  • ביקור במוזיאון הפתוח ארבייארסאפן בעיר רייקיאוויק וגם בכנסיית הדלגרים

על האוניה

MSC Preziosa

אוניית הקרוז MSC Preziosa היא אונית פאר חדשנית ומודרנית של אחת מחברות השייט הטובות ביותר ברחבי הים התיכון - MSC Cruises. האוניה תוכננה במקצועיות ובקפדנות והושקה בשנת 2008. במהלך השיט תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים: תשע מסעדות שונות, עשרים ואחד בארים, מועדונים ולאונג'ים שונים הפזורים ברחבי האונייה, ארבע בריכות שחיה ושתיים עשרה...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ריקיאוויק המבורג
מאי 17°
יוני 11° 20°
יולי 13° 21°
אוגוסט 13° 22°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן לאיסלנד, סקוטלנד ואיי אורקני   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

14 ימים • כולל טיול מעמיק בצפון גרמניה ו-11 לילות קרוז באוניית תענוגות
לוגו של וואטסאפ

שימו לב: בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא בטבלת התאריכים.