קרוז מאורגן למשפחות שומרות כשרות במערב הים התיכון

9 ימים • ספרד, איטליה, צרפת הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

9 ימים

7 לילות

שיט

קוד טיול FQES

קרוז מאורגן למערב הים התיכון בן 7 לילות על בסיס פנסיון מלא באניית פאר • אטרקציות לילדים ולהורים במהלך השייט • סיורי חוף עם מדריך דובר עברית • טיסות סדירות בחברת אל על • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה • נסיעה ברכבת התיירותית - ׳הרכבת הקטנה׳ בקאן • הסעה מהבית לשדה התעופה ובחזרה

אתם אוהבים את המשפחה שלכם. הייתם רוצים לבלות איתם כמה שיותר, לצבור חוויות משותפות וליהנות ביחד. זו הסיבה שאתם מקפידים על לפחות חופשה אחת בחו"ל עם הילדים מדי שנה, כהזדמנות פז להתרחק מטרדות היומיום ומהשגרה הלוחצת ולהשיג זמן משפחתי איכותי.

יחד עם זאת, אתם כבר יודעים שחופשה מעבר לים יכולה להיות מאתגרת עד מאוד. אם כבר יצאתם לטיול עצמאי, אתם יודעים שהטרחה לפניו רבה: יש לדאוג לכל הסידורים מבעוד מועד, להזמין טיסות, בתי מלון ורכב; להתאים את מסלול הטיול לקטנים ולגדולים, ולמצוא אטרקציות שידברו לכולם וימנעו ויכוחים מיותרים; לוודא שיש מסעדות שבהן כולם יוכלו לאכול ולהתפלל לאלוהי ה-GPS שייקח אתכם ליעד בלי להתבלבל.

וזה עוד לא הכל. במהלך הטיול לא פעם תחשבו האם המילה "חופש" מתאימה למהלך העניינים: יש לפרוק את המזוודות ולארוז אותן מחדש פעם אחר פעם, יש לעבור נסיעות ארוכות עם זאטוטים שמתקשים לשבת בשקט במקום אחד יותר מכמה דקות, שלא לדבר על זה שלהורים יש מעט מאוד זמן פנוי לעצמם, אם בכלל.

יש לכך פתרונות לא מעטים ואפילו מוצלחים, וכנראה התנסיתם בחלקם. כבר הייתם במלון בים התיכון בסגנון "הכל כלול" והתפנקתם למדי, יכול להיות שהצטרפתם לטיול מאורגן יבשתי שמותאם למשפחות ומייתר את הצורך בתכנונים ובנסיעות, ואולי בחרתם לצאת לקרוז יוקרתי באניית שיט מפוארת. כל האפשרויות מתאימות בהחלט לחופשה משפחתית. אבל מה אם תוצע לכם חופשה שכוללת את כל הסגנונות ועונה על כל הדרישות והציפיות שלכם?

מדובר על קרוז מאורגן למערב הים התיכון, למשפחות המשלב טיולים יבשתיים כמעט מדי יום. זוהי מהפכה של ממש בתחום הטיולים לכל המשפחה, שמהווה שילוב נפלא בין טיול לנופש.

בוודאי יצא לכם לראות תמונות של אניית הקרוז הגדולות. הן למעשה בית מלון יוקרתי צף, שכולל אירוח במסגרת פנסיון מלא ועם שפע בלתי נתפס של אטרקציות: בריכות שחייה גדולות, אולמות קולנוע רחבים, מסעדות מפוארות, חדרי כושר, ספא, מספרות, חנויות, מועדוני ילדים מצוידים בטכנולוגיה הכי משוכללת, מועדוני ריקודים, הופעות ועוד.

בזמן שהאנייה עושה את דרכה מיעד ליעד אתם מוזמנים ליהנות מכל הטוב שיש בה ומשירות מפנק של אנשי הצוות. כל זאת בלי לטוס או לנסוע במכונית במשך שעות ארוכות ובלי להחליף בתי מלון. וכשאנייה תעגון ביעד, אתם לא תצטרכו לטרוח. ברציף יחכה לכם אוטובוס פרטי ועליו מדריך ישראלי מוסמך שייקח אתכם לטיול מאורגן ללא תשלום נוסף.

קרוז מאורגן למערב הים התיכון למשפחות המשלב טיול יבשתי מאורגן אתם מקבלים מקסימום הנאה במינימום מאמץ. בדרך זו אתם תהיו חופשיים לחלוטין מדאגות ותוכלו לבלות זמן איכות עם המשפחה, בדיוק כפי שרציתם.

רוצים לקרוא עוד על טיולים לשומרי כשרות? היכנסו למידע על טיול מאורגן לדובאי

יתרונות מיוחדים לשומרי הכשרות:

מסלול שנבחר בקפידה תוך התחשבות בקהל שומרי הכשרות (ללא סיורים בשבת) אוכל כשר במסגרת פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה, אך ישנה אופציה להכנת כריך בארוחת הבוקר) חלות ויין כשרים בשבת חדר תפילה ייחודי באוניה בימי שישי החזרה מהסיורים לאוניה תהיה לפני כניסת שבת לצפייה בתעודת הכשרות של חברת הקייטרינג (המספקת את האוכל הכשר לחברת השייט) לחצו כאן לפרוט נרחב יותר לחצו כאן

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 יום ראשון: תל-אביב – ברצלונה - עליה לאוניה ותחילת ההפלגה

נגיע לברצלונה בשעת צהריים מוקדמת ונעשה את דרכנו לנמל העירוני, שם נעלה על אניית הפאר EPIC של חברת השייט NCL, שבמהלך השבוע הקרוב תשמש כמלון צף עבורנו. נכיר את האטרקציות שהעיר הצפה הזו מציעה לנו: פארק מים הכולל בריכות שחיה ומגלשות, אחת מהן היא מגלשת הקערה הכי גדולה בים; מרכז ספורט הכולל חדר כושר, קיר טיפוס מאתגר, מגרש כדורגל וכדורסל, רחבה לאימונים באגרוף, באולינג ומיני גולף; ג'קוזי, מספרה, ספא שמציע טיפולים מפנקים (בתשלום), מסעדות וארוחות במזנון ועוד ועוד. לינה באנייה.

יום 2 יום שני: יום כיף של שייט ובילוי באוניה

כשאנייה עושה את דרכה לעבר איטליה, תוכלו ליהנות מיום של שיט והנאה מכל השירותים שהיא מציעה. צוות האנייה מציע פעילויות מסביב לשעון המותאמות לכל גיל: לילדים הקטנים מוצעים שירותי שמרטפות, ולילדים הגדולים יותר משחקים והפעלות, משחקי וידיאו וכמובן מתחם פארק המים. המבוגרים מוזמנים לבחור בין הרצאות והפעלות שמתקיימות על הסיפון העליון לבין שיטוט בחנויות, טיפולים בספא או רביצה על שפת הבריכה. בשעות הערב כולם מוזמנים למופעי בידור מושקעים באולם התיאטרון וממסיבות ריקודים והופעות מוזיקליות שמתקיימות על הסיפון העליון. לא משנה מה אתם אוהבים לעשות, לכל אחד ואחת מכם יהיה מה לעשות כאן. לינה באנייה.

יום 3 יום שלישי: עגינה בנאפולי - סורנטו (איטליה)

לאחר העגינה בנאפולי נצא באוטובוס לחצי האי סורנטו, אתר נופש מפורסם שבו עיירה ציורית המושכת מטיילים רבים בזכות יופייה ומיקומה. נטייל בסמטאותיה הצרות ונהנה מתצפית על הר וסוביו, על המפרץ ועל מטעי הלימונים הרבים המקיפים את העיירה, מולדתו של משקה הלימונצ'לו המפורסם. ככל שיאפשר לנו הזמן נוכל להתענג על הפיצות הטובות והגלידות המפורסמות של המקום. לינה באנייה.

יום 4 יום רביעי: עגינה בצ'יוויטאווקיה – סיור ברומא (איטליה)

כל הדרכים מובילות לרומא, גם הדרך שלנו היום. לאחר העגינה נגיע אל העיר ההיסטורית המפוארת ונבקר באתריה המפורסמים, בהם: שער טיטוס שנבנה לאחר ניצחונה של רומא על ירושלים; הקולוסאום, שנבנה בתקופת רומא העתיקה; הפנתאון, מקדש בן אלפיים שנה ששרד בשלמותו ולצדו אחת הגלידריות הטובות בעולם; הכיכרות המפורסמות; וכמובן מזרקת "פונטנה די טרבי", שאליה נזרוק מטבע ובליבנו משאלה. לינה באנייה.

יום 5 יום חמישי: עגינה בליבורנו – טיול למגדל פיזה והעיירה הציורית לוקה

היום נגיע אל המגדל הנטוי המפורסם ביותר בעולם: מגדל פיזה. לא רחוק ממנו נמצא "קמפוסנטו", שזכה לכינוי "בית הקברות היפה בעולם" ובו קבורים חשובי העיר על אדמה שהובאה מארץ הקודש. בנוסף נבקר בקתדרלה ה"דואמו" הגדולה ונתרשם מצורתו הייחודית של בית הטבילה, מהאקוסטיקה של המקום, ומהיצירות הנפלאות של האמן ניקולה פיזאנו שנמצאות בו. בהמשך נגיע לעיר האלגנטית לוקה, נטייל בין סמטאותיה ורחובותיה, וכמובן שלא נשכח לעצור לפיצה וגלידה. לינה באנייה.

יום 6 יום שישי: עגינה בקאן וסיור עם רכבת תיירים – העיר העתיקה אנטיב – וביקור במפעל בשמים בגראס (הריביירה הצרפתית)

עם העגינה נצא ליום מהנה בריביירה הצרפתית. נתחיל בביקור בעיר קאן. נשוטט במדרחוב האלגנטי ונטייל במרינה, ונראה את ארמון הפסטיבלים המפורסם שבו נערך מדי שנה טקס פרסי הקולנוע. נעלה על "הרכבת הקטנה", שתיקח אותנו לסיבוב בסמטאות קאן ובמעלה הגבעה אל העיר העתיקה הצופה אל המפרץ אל נוף עוצר נשימה. היום ימשיך בנסיעה לאנטיב השוכנת על קו החוף. נבקר בעיר העתיקה ששוכנת בין החומות ונהנה מנופיה היפים של העירייה שהייתה ביתו של פיקאסו. נמשיך את הטיול בביקור בעיר גראס, מרכז עולמי של תעשיית הבשמים. נשאף את ריחות היסמין העוטפים את העיר וכמובן לא נפסח על ביקור במפעל לייצור בשמים. לפני כניסת השבת נחזור אל האנייה ובערב נהנה מארוחת שבת באווירה חגיגית. לינה באנייה.

יום 7 יום שבת: שייט - מפגש קבוצתי והרצאה - פלמה דה מיורקה

יום זה יוקדש להמשך ההפלגה והנאה משירותי האנייה. האנייה תעגון בצהרי היום בפלמה דה מיורקה, נערוך תפילות שבת כסדרן וכמובן גם ארוחות שבת. בנוסף, במסגרת יום זה נחבור יחד למפגש של הקבוצה ונהנה מהרצאה של מדריך הטיול. לינה באנייה.

יום 8 יום ראשון: סיום השייט בברצלונה – יום מלא לסיורים וקניות אחרונות ובערב טיסה לתל אביב

נפרד מהאנייה לאחר שבוע מלא בחוויות ונעשה את דרכנו לעיר ברצלונה. נשוטט בשדרות הרמבלס המפורסמות וברובע הגותי היפה ונשאיר מספיק זמן לקניות אחרונות. בשעות הערב ניסע אל שדה התעופה, ונעלה על הטיסה לתל אביב, אליה נגיע בשעות הבוקר שלמחרת.

יום 9 יום שני: הגעה לתל אביב

בשעות הבוקר המוקדמות ננחת בתל אביב ונעלה על ההסעות שיובילו אותנו ישירות הביתה.

משפחות שמעוניינות להישאר עוד מספר ימים בברצלונה, יכולות לשנות את מועד הטיסה בחזרה. (נשמח לתת פרטים על כך במשרדנו).

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ברצלונה 4:45 שעות
ברצלונה תל אביב 4:10 שעות

׳הרכבת הקטנה׳ בקאן

רומא

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
FQES01 יולי 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה IC (חדרים זוגיים בלבד) בקומות 8,9.

  • המחיר לאדם בחדר פנימי באוניה מקטגוריה I1 (עד 4 נפשות) בקומות 13,14: 2859$ לאדם. מחיר לילד בחדר $2285. בחדר קיימת מיטה זוגית או 2 נפרדות + 2 מיטות עליונות הנפתחות מהקיר.

  • המחיר לאדם בחדר עם מרפסת מקטגוריה BD (עד 3 נפשות) בקומות 11,12,13: 3207$ לאדם בחדר זוגי או 3615$ ליחיד. מחיר לילד בחדר $2285. בחדר קיימת מיטה זוגית או 2 נפרדות + ספה נפתחת.

  • המחיר לאדם בחדר עם מרפסת מקטגוריה B5 (עד 4 נפשות) בקומות 12, 11: 3351$ לאדם בחדר זוגי או 3900$ לאדם בחדר ליחיד. מחיר לילד בחדר 2285$. בחדר קיימת מיטה זוגית או 2 נפרדות + ספה נפתחת +  מיטה עליונה נפתחת מהקיר.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - ברצלונה - תל אביב.
  • אוכל כשר במסגרת פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה, אך ישנה אופציה להכנת כריך בארוחת הבוקר).
  • חלות ויין כשרים בשבת.
  • חדר תפילה ייחודי באונייה.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה יש לשלם $13.99 לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! 

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    ילדים מגיל 6 חודשים ומעלה חייבים בתשלום (מחיר ילד).

  • ילדים מגיל 3 ומעלה מחויבים בתשלום טיפ.

  • תינוקות מתחת לגיל שישה חודשים אינם רשאים לשוט.

  • תכניות לילדים: בואו לאזור הבילויים והכיף כי אקדמיית Splash היא לילדים בלבד. עם משחקים אינטראקטיביים, אזור ליצירת אמנות ומלאכת יד וערבים בנושאים יצירתיים, הילדים יוכלו לעשות את מה שהם באמת אוהבים לעשות – להיות ילדים! 'Splash Academy' היא תכנית השארת ילדים בגילאי 3 – 12 (צבים, כלבי ים, דולפינים) המציעה לוח פעילויות פעיל ואינטראקטיבי על פי נושא. 'Entourage' היא תכנית בילויים לבני נוער בגילאי 13 -17.

  • האוכל הכשר המסופק ע"י חברת השייט מגיע כמנה ארוזה המוזמנת מבעוד מועד, לא מדובר במטבח כשר מבשל אלא במטבח המחמם את הארוחות שהוזמנו מראש. המנות מגוונות ומשתנות ומוצעות בארוחת הבוקר, צהריים והערב (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה, אך ישנה אופציה להכנת כריך בארוחת הבוקר). קבוצת בשביל הזהב תסעד בחדר אוכל נפרד והארוחות יהיו בהגשה (לא בופה) , כמובן שכל המעוניין יוכל להוסיף ולשדרג את ארוחתו עם מוצרים נוספים המוגשים לכלל האורחים באוניה כגון: פירות, ירקות, לחמים, קינוחים וחלב ומוצריו כראות עיניו ומידת השגחתו. ישנה אפשרות לבקש כתוספת בארוחת הצהריים או הערב דג שיוכן עטוף בנייר כסף. ניתן לבקש את ההגשה בכלי פלסטיק או לחלופין בכלי ההגשה של חברת השייט שכן הכלים בכל האניות עוברים במכונות לשטיפת כלים ב-100 מעלות ולכן ניתן להשתמש בכלים של האנייה. בשבת חברת השייט תספק עבור קבוצתנו חלות ויין כשרים.

  • חשוב לציין כי אין מפתח שבת באוניה או מעלית שבת ולכן אנו נעשה מאמצים לשבץ את החדרים בסמיכות לשטחים הציבוריים באוניה. כמו כן אין אפשרות להדליק אש באוניה אלא יסופקו נרות אלקטרוניים לצורך קבלת השבת.

  • המסלולים נבחרים בקפידה תוך התחשבות בקהל שומר המסורת.

  • בתיאום עם חברת השייט יוקצה חדר תפילה ייחודי באוניה. 

  • לצפייה בתעודת הכשרות של חברת הקייטרינג (המספקת את האוכל הכשר לחברת השייט) לחצו כאן

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 120 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-120 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה Norwegian Epic של חברת NCL
  • ביקור בעיירת הנופש סורנטו המהווה אתר נופש מרכזי באירופה
  • נסיעה ברכבת התיירותית, ׳הרכבת הקטנה׳ בקאן
  • הקולוסיאום, שער טיטוס והפנתאון ברומא
  • המגדל הנטוי המפורסם וביקור בדואומו המרשים בפיזה
  • ארמון הפסטיבלים והקונגרסים בקאן
  • ביקור במפעל לייצור בשמים בגראס - מרכז ייצור הבשמים של צרפת
  • ניצול היום האחרון לסיור וקניות בברצלונה

על האוניה

Norwegian Epic

זוכת פרס Frommer’s לאוניות קרוז בזכות מופעי התרבות שהיא מציעה, ה-NCL - Norwegian Epic ממשיכה להציב רף גבוה למתחרות בדמות שני מופעי ברודווי מפורסמים: ה-Ballroom Blitz ו-Priscilla, Queen of the Desert. האוניה, שהושקה בשנת 2009, היא במשקל של כ-150,000 טון ההופכים את ההפלגה לשלווה במיוחד, מבלי תלות במזג האוויר. ברחבי...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  רומא קאן פלמה דה מיורקה ברצלונה
יולי 32° 26° 31° 28°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ