טיול משפחות לברצלונה עם קרוז במערב הים התיכון

ספרד, איטליה, צרפת ו 7 לילות קרוז באוניה Norwegian Epic הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

9 לילות

שיט

קוד טיול FBE

ביקור באיצטדיון הכדורגל קאמפ נואו ובמוזיאון של קבוצת הכדורגל "בארסה"  •  פארק השעשועים וההרפתקאות "פורט אבנטורה"  •  סיור עם רכבת תיירים בקאן  •  7 לילות קרוז באוניית פאר על בסיס פנסיון מלא, כולל אטרקציות לילדים ולהורים, בריכות, בידור ועוד  •  סיורי חוף פרטיים לקבוצה כלולים במחיר

הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!  

חופשה בחו"ל עם הילדים יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שעשיתם למען המשפחה שלכם: זמן איכות שכל כך חסר לכם ביומיום, הזדמנות להתגבש ביחד, להכיר מקומות חדשים וליהנות אחד עם השני. אבל אנחנו יודעים שחופשה משפחתית יכולה להיות מאוד מאתגרת, בלשון המעטה: שעות ארוכות ברכב עם הזאטוטים שלא מסוגלים לשבת יותר מחמש דקות במקום אחד; פריקה ואריזה של המזוודות והחפצים שוב ושוב; ניסיון נואש להתאים את המסלול לכל בני המשפחה, גדולים כקטנים כאחד; ומעט מאוד זמן פנוי - אם בכלל - להורים.

נכון, האפשרויות לחופשה הן רבות ומגוונות: אפשר להגיע למלון הכל כלול על חופו של הים התיכון ולבלות בו מספר ימים, אפשר להצטרף לטיול מאורגן יבשתי ויש כאלו לא מעט ואפילו מוצלחים מאוד, ואפשר גם לעלות על אניית שיט לקרוז משפחתי. כל האופציות טובות.

אבל עכשיו, לראשונה בישראל, יש פתרון מושלם שעונה על כל הציפיות והדרישות שלכם: טיול מאורגן למשפחות המשלב קרוז מאורגן. מדובר בלא פחות ממהפכה בתחום טיולי המשפחות, ושילוב מושלם בין נופש לחופשה!

אוניות הקרוז הן ארמונות צפים, המציעות טיול חוויתי באווירה מלכותית ובפנסיון מלא, כאשר צוות האוניה מפנק את המבקרים לכל אורך מסלול השייט. היציאה לטיול על סיפון האוניות המפוארות מאפשר ליהנות מכל רגע בטיול, לעבור בין יעדים רבים, מבלי הצורך להחליף בתי מלון, לטוס או לנסוע במוניות שעות ארוכות ממקום למקום. כל זאת בשעה שאתם נהנים מאטרקציות השייט השונים, כגון אולמות קולנוע, בריכות שחייה, מסעדות מפוארות ועוד.

מדוע לצאת לקרוז מאורגן? בטיול מאורגן משולב שייט אתם משקיעים מינימום זמן ומקבלים מקסימום סיפוק! בטיול עצמאי יהיה עליכם להזמין את הטיסות, ההעברות והשייט בנפרד, יהיה עליכם לחפש מדריך עצמאי עבור כל אחד מן היעדים בהם תבקרו, וכל אלה כרוכים במאמץ ניכר ועשויים להוביל להוצאות בלתי מתוכננות רבות ולעיתים אף לעוגמת נפש. בטיול המאורגן אנו מבצעים את כל הפעולות האלה עבורכם! בנוסף, סיורי החוף נערכים באוטובוס פרטי עם מדריך ישראלי מוסמך הדובר עברית, וזאת ללא כל תשלום נוסף. כך תהיו חופשיים וחסרי דאגות במהלך כל השייט ותוכלו ליהנות מסגנון הטיול הייחודי.

את הטיול נתחיל בברצלונה היפה – בירת חבל קטלוניה בספרד, המהווה כיום את אחד ממוקדי העלייה לרגל התיירותיים... ישן, חדש ומודרני שוכנים להם בערבובייה זה לצד זה. שדרות הרמבלס המרכזיות ההומות אדם ואטרקציות בכל שעות היום והלילה כשגם ההורים, הסבים והילדים ימצאו בהם עניין כמו גם ב'מקדש' הכדורגל קאמפ נואו או בבנייני תנועת המודרניסטה של גאודי וחבריו, או בחירונה שהייתה מרכז יהודי בימי הביניים. בנוסף, נפליג בקרוז חווייתי בים התיכון שישיט אותנו לבירות ומקומות ביקור אטרקטיביים ביותר...עיר בירה מחד, ערי ריביירות מפורסמות כמו קאן הצרפתית, איים שונים בהם נבקר ועוד..

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל-אביב - ברצלונה – סיור בעיר וביקור באיצטדיון הכדורגל קאמפ נואו ובמוזיאון של קבוצת הכדורגל

נטוס לברצלונה בירת חבל קטלוניה ועם ההגעה נערוך סיור ראשון בעיר. נראה את האתרים העיקריים של גאודי, כנסיית "סגרדה פמיליה" הבלתי גמורה ונעבור דרך פסאו דה גראסיה – השדרות האלגנטיות של העיר בהן נבנו רבים ממבני תנועת המודרניסמה. בהמשך נבקר באצטדיון קאמפ נואו – ביתו של מועדון הכדורגל "ברצלונה". נסייר במוזיאון הקבוצה "בארסה" ובתום הסיור נמשיך למלוננו. לינה בברצלונה.

יום 2 פארק השעשועים "פורט אבנטורה"

יום של כיף לפנינו, ניסע דרומה אל פארק השעשועים וההרפתקאות "פורט אבנטורה". הפארק מציג תרבויות שונות ומחולק לאזורים, שבכל אחד מהם מתקני שעשועים ייחודיים: המערב הפרוע, מקסיקו, הים התיכון והכל באווירה מחשמלת!! נדהר ברכבת הרים הנחשבת לארוכה בעולם, נהנה ממופעים מדהימים וממגוון הפתעות. בסוף היום נשוב למלוננו. לינה בברצלונה.

יום 3 בבוקר סיור נוסף בברצלונה ובהמשך עלייה לאוניית הפאר לתחילת ההפלגה בים התיכון

בוקר נוסף של טיולים בברצלונה. נטייל בשדרות הרמבלס, הרובע הגותי ושוק בוקריה ובהמשך ניסע לנמל העיר שם נעלה על אוניית הפאר EPIC של חברת NCL שתשמש לנו כמלון צף במהלך השבוע הקרוב.

האניה מציעה שפע של פעילויות לאורך כל שעות היום והלילה – הן לילדים והן למבוגרים. ארוחות בהגשה או במזנון, חדר כושר, ספא, מספרה וטיפולים מפנקים (בתשלום נפרד), בריכות שחיה, פעילות של ריקודים ומוסיקה על הסיפון העליון, מיני גולף או משחקים והפעלות לילדים – 'עיר' שלמה צפה ונהנית משלל פעילויות. בערבים תהנו ממגוון מופעי הבידור המושקעים וערבי הריקודים ולילדים מצפה חוויה של ממש – פארק מים הכולל מספר מגלשות, שביניהן מגלשת הקערה הגדולה ביותר בים, קיר טיפוס מאתגר, מגרש כדורסל וכדורגל, מרכז כושר, הכולל רחבת אימוני איגרוף, באולינג ועוד. לא משנה מה תחליטו לעשות, יש משהו לכולם בכל פינה באוניה. לינה באוניה.

יום 4 יום כיף של שייט ובילוי באוניה

הילדים כבר מחכים ליום הזה, היום הוא יום של שייט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, ג'אקוזי, מגלשות, משחקי וידאו ועוד. בנוסף, מתקני ספא מפנקים, חדר כושר, מבחר מסעדות בהם תוכלו לסעוד בין אם בהגשה ובין במזנון, חנויות דיוטי פרי ועוד. ולילדים הקטנים – מובטחים שירותי שמרטף והפעלות מיוחדות ולגדולים מציעה האוניה מבחר הרצאות, משחקים, הפעלות שונות על הסיפון העליון או במועדונים אחרים באוניה ובערב נוכל ליהנות ביחד  ממופע בידור באולם התיאטרון. לינה באוניה.

יום 5 עגינה בנאפולי – סורנטו (איטליה)

נצא בנסיעה לעיירת הנופש סורנטו, המהווה אתר נופש מרכזי באירופה בזכות מזג האוויר הנעים והמצוקים הנישאים מעל הים. נשוטט להנאתנו בסמטאות העיירה הבנויה מעל מצוק ומסביבה מטעי לימונים וזיתים…ועוד ככל שיותיר הזמן. כן נוכל ליהנות מהגלידות הטובות והפיצות המפורסמות. לינה באוניה.

יום 6 עגינה בצ'יוויטאווקיה – סיור ברומא (איטליה)

רומא היא כור היתוך היסטורי האוצר בתוכו עבר מפואר שרק ערים מעטות בעולם יכולות להשתוות לו. היום נסייר בין אתריה השונים – נראה מבחוץ את הקולוסיאום, שער טיטוס, כיכר ונציה המפורסמת כ"עוגת הקצפת של רומא", הפנתאון – מקדש ששרד בשלמותו כאלפיים שנה, מזרקת פונטנה די טרבי המפורסמת – אליה 'נוכל' לזרוק מטבעות ולבקש משאלה…ועוד ככל שיותיר הזמן. כן נוכל ליהנות מהגלידות הטובות והמפורסמות בכיכר הפנתיאון. לינה באוניה.

יום 7 עגינה בליבורנו – טיול למגדל פיזה והעיירה הציורית לוקה

ניסע אל פיזה ונבקר ב'שדה הפלאים': נראה את המגדל הנטוי המפורסם בעולם כולו, כמו גם את ה'קמפוסנטו' (Campo Santo) ומצבות הקבורה המרשימות. בבית הטבילה נראה את יצירות פיזאנו, נתפעל מהאקוסטיקה של המקום וכמובן נבקר גם בדואומו המרשים. נמשיך לעיר לוקה ונבלה בין חומותיה וסמטאותיה וכן לא נפסח על אפשרות לטעום פיצה או גלידה מקומית. לינה באוניה.

יום 8 עגינה בקאן וסיור עם רכבת תיירים – העיר העתיקה אנטיב – וביקור במפעל בשמים בגראס (הריביירה הצרפתית)

נצא לבקר בקאן, נראה את ארמון הפסטיבלים והקונגרסים, נתרשם מהמרינה והטיילת ונסייר במדרחוב האלגנטי של העיר. נעלה על הרכבת התיירותית ׳הרכבת הקטנה׳ שתיקח אותנו לסיבוב בין סמטאות קאן ובעיקר תעלה אותנו לעיר העתיקה היושבת על גבעה הצופה אל המפרץ המתגלה במלוא תפארתו. נמשיך לאנטיב שהיתה ידועה כבר מימי היוונים והרומאים ואף שמה אנטיב נגזר מתקופה זו, ניכנס לתוך החומות ונבקר בעיר העתיקה. בהמשך נבקר בגראס – מרכז ייצור הבשמים של צרפת. נבקר במפעל לייצור בשמים, ונספוג ניחוחות משכרים. לינה באוניה.

יום 9 בוקר של כיף באוניה – ובצהריים עגינה בפלמה דה מיורקה בה נסייר ונותיר זמן לקניות בכל בו El Corte Ingles

בחצי הראשון של היום מצפים לנו מספר שעות נוספות של שייט והנאה מבריכת השחיה, הג'אקוזי, מגלשות המים, משחקי הוידאו, חדר כושר ומגרשי הספורט וכמובן מבחר המסעדות בהם תוכלו לסעוד בין אם בחדרי האוכל או על הסיפון. בשעות הצהריים נעגון בפלמה דה מיורקה – עיר הבירה של האי מיורקה, שהוא האי הגדול ביותר בקבוצת האיים הבלאריים הנמצאים בים התיכון ממזרח לספרד. מיליוני תיירים מגיעים אל האי הזה מדי שנה, הם באים בגלל שלושה דברים: שמש, ים וחול. המוקד הכלכלי, התיירותי והתרבותי של האי הוא העיר המקסימה פלמה דה מיורקה. נראה את הקתדרלה העצומה שבנייתה החלה במאה ה-13 והסתיימה ב-1904 תחת השגחתו של האדריכל הנודע מברצלונה- אנטוניו גאודי. נסייר בעיר העתיקה היפהפייה, שם נתרשם מהרחובות הצרים ומהסמטאות הציוריות. ואיך אפשר בלי קניות? יום לפני חזרתנו ארצה הוא הזמן המתאים ביותר לערוך קניות בבית הכלבו הספרדי הנודע El Corte Ingles. לינה באוניה.

יום 10 סיום השייט בברצלונה – יום מלא לסיורים וקניות אחרונות ובערב טיסה לתל אביב

מלאי חוויות, ניפרד מהאונייה לאחר ארוחת הבוקר וניסע לשדה התעופה ממנו נצא בטיסתנו לתל אביב אליה נגיע בשעות הערב.

למעוניינים להישאר מספר ימים בברצלונה, ניתן לשנות את מועד הטיסה בחזרה, פרטים במשרדנו.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ברצלונה 4:45 שעות
ברצלונה תל אביב 4:10 שעות

פורט אבנטורה

מוזיאון קאמפ נואו

׳הרכבת הקטנה׳ בקאן

פלמה דה מיורקה

רומא

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
FBE01 יולי 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
FBE02 אוגוסט 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה IC (חדרים זוגיים בלבד) בקומות 8,9.

  • המחיר לאדם בחדר פנימי באוניה מקטגוריה I1 (עד 4 נפשות) בקומות 13,14: 3,019$ לאדם. מחיר לילד בחדר 2,222$. בחדר ישנה מיטה זוגית או 2 נפרדות + 2 מיטות עליונות הנפתחות מהקיר.

  • המחיר לאדם בחדר עם מרפסת מקטגוריה BD (עד 3 נפשות) בקומות 11,12,13:  3,231$ לאדם בחדר זוגי או 3,713$ ליחיד. מחיר לילד בחדר 2,222$. בחדר ישנה מיטה זוגית או 2 נפרדות + ספה נפתחת. 

  • המחיר לאדם בחדר עם מרפסת מקטגוריה B5 (עד 4 נפשות) בקומות 12, 11: 3,528$ לאדם בחדר זוגי או 4,307$ לאדם בחדר ליחיד. מחיר לילד בחדר 2,222$. בחדר ישנה מיטה זוגית או 2 נפרדות + ספה נפתחת +  מיטה עליונה נפתחת מהקיר.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - ברצלונה - תל אביב.
  • לינה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון כלולים במחיר.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה יש לשלם $98 לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    ילדים מגיל 3 ומעלה מחויבים בתשלום טיפ.

  • תינוקות מתחת לגיל שישה חודשים אינם רשאים לשוט באוניות של נורוויג'ן. 

  • תכניות לילדים: בואו לאזור הבילויים והכיף כי אקדמיית Splash היא לילדים בלבד. עם משחקים אינטראקטיביים, אזור ליצירת אמנות ומלאכת יד וערבים בנושאים יצירתיים, הילדים יוכלו לעשות את מה שהם באמת אוהבים לעשות – להיות ילדים! 'Splash Academy' היא תכנית השארת ילדים בגילאי 3 – 12 (צבים, כלבי ים, דולפינים) המציעה לוח פעילויות פעיל ואינטראקטיבי על פי נושא. 'Entourage' היא תכנית בילויים לבני נוער בגילאי 13 -17. 

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 120 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-120 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה Norwegian Epic של חברת NCL
  • ביקור באיצטדיון הכדורגל קאמפ נואו ובמוזיאון של קבוצת הכדורגל "בארסה"
  • פארק השעשועים וההרפתקאות "פורט אבנטורה"
  • נסיעה ברכבת הרים הנחשבת לארוכה בעולם בפארק "פורט אבנטורה"
  • הקולוסיאום, שער טיטוס והפנתאון ברומא
  • ביקור בכפר קאפרי המהווה שילוב של כפר דייגים עם וילות של עשירי תבל
  • ארמון הפסטיבלים והקונגרסים בקאן
  • המגדל הנטוי המפורסם וביקור בדואומו המרשים בפיזה
  • ביקור במפעל לייצור בשמים בגראס - מרכז ייצור הבשמים של צרפת
  • הקתדרלה העצומה בפלמה דה מיורקה

על האוניה

Norwegian Epic

זוכת פרס Frommer’s לאוניות קרוז בזכות מופעי התרבות שהיא מציעה, ה-NCL - Norwegian Epic ממשיכה להציב רף גבוה למתחרות בדמות שני מופעי ברודווי מפורסמים: ה-Ballroom Blitz ו-Priscilla, Queen of the Desert. האוניה, שהושקה בשנת 2009, היא במשקל של כ-150,000 טון ההופכים את ההפלגה לשלווה במיוחד, מבלי תלות במזג האוויר. ברחבי...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  רומא קאן פלמה דה מיורקה ברצלונה
יולי 32° 26° 31° 28°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול משפחות לברצלונה עם קרוז במערב הים התיכון   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

ספרד, איטליה, צרפת ו 7 לילות קרוז באוניה Norwegian Epic
לוגו של וואטסאפ