שייט אל אוצרות הדלתא של הדנובה בפסח

18 ימים • שייט על הדנובה אל גרמניה, אוסטריה, הונגריה, סרביה, בולגריה, רומניה וסלובקיה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

18 ימים

16 לילות

15 לילות שיט

קוד טיול BDA

נהר הדנובה מילא מקום מרכזי בהיסטוריה של אירופה. הוא ייסד תרבויות, הצמיח ערים, זירז מלחמות אך גם נתן חיים וכיום הוא יעד מבוקש לטיולי שיט מלאי חוויות. הדנובה, שמקור שמו הוא אל הנהרות הרומי, הוא אחד מהנהרות הארוכים באירופה במקום השני אחרי נהר הוולגה. הנהר מתחיל בגרמניה באזור היער השחור ונתיבו מסתיים ברומניה ובדרכו הוא משאיר חותם על עשר מדינות וחולף על פני ארבע ערי בירה עתיקות. הדנובה הוא מקור פרנסה חשוב בשל התיירות שהתפתחה לאורכו ומשום שהוא נתיב ימי מרכזי להובלת סחורות בין מרכז לבין מזרח אירופה. נוסף על כך הוא משמש כמקור חיים למיליוני האנשים המתגוררים לידו ואשר מנצלים את מימיו לשתייה.

במהלך 18 הימים של מסענו נעבור בשמונה מדינות, החל מאזור האלפים ועד לדלתא של הדנובה בנקודת האפס בים השחור. בשיא הטיול מפליגה ספינת הנהר שבה נשוט לנקודת האפס בים הפתוח, שאליה מגיעים כל מי הדנובה לאחר מסע של 2,850 ק"מ מהיער השחור בגרמניה אל הים השחור ברומניה. על רקע צלילי "הדנובה הכחולה", הוואלס המפורסם של יוהן שטראוס, נעמוד על הסיפון ונצפה בהתרגשות בהבדלי הצבע של המים, כאשר מי הדנובה הגורפים עמם סחף אפרפר-חום, נבלעים אל תוך מי הים הכהים.

מה מיוחד בטיול שלנו?
  • שייט בספינת נהר יוקרתית ומפוארת ברמת 5 כוכבים
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי ספינת הנהר 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – מינכן

ננחת בשעות הבוקר במינכן. עם הנחיתה נצא לסיור בעיר מינכן, בירת בוואריה. נראה את ארמון נימפנבורג בסגנון הבארוק, ששימש את שליטי משפחת ויטלסבאך כארמון הקיץ.  נמשיך אל מרכז העיר אל כיכר המלכים בה בנויים כל המבנים המשמשים היום כמוזאונים בסגנון ניאו קלאסי, נעבור ליד עמוד המלאך בדרכינו לרחוב מקסימיליאן שבו מרוכזים כל חנויות היוקרה ונעצור ליד האופרה. משם נמשיך בסיור רגלי אל כיכר מריה, נראה את בניין העיריה ה"חדש" וגם הישן, את שוק האוכל הססגוני, את המדרחוב עם בתי הכלבו הגדולים ועוד. לינה במינכן.

יום 2 מינכן – פסאו – עליה לספינת הנהר

בתום ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל פסאו, הידועה גם בשמה "עיר שלושת הנהרות" בה מתחברים נהר הדנובה, האין והאילז. במידה ומזג האוויר יאפשר נעלה לנקודת תצפית מהגבעה עליה מתנוססת מצודת "הבית העליון" ומשם נצפה אל העיר העתיקה פסאו ואל הנקודה בה נפגשים שלש הנהרות: "הדנובה" המגיעה מאזור היער השחור, ה"אין" עם מימיו הלבנים מהפשרות השלגים באלפים שבאוסטריה, וה"אילז" שמגיע מהרי בוהמיה שבצ'כיה. בשעות אחר הצהריים נתקבל ע"י צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. בשעות הערב יכבד אותנו הקפטן בקוקטייל קבלת פנים ולאחריו, בארוחת ערב חגיגית. לינה בספינת הנהר.

יום 3 וינה

לאחר ארוחת הצהריים נעגון בוינה, בירת אוסטריה. העיר התוססת המתאפיינת בחיים שוקקים ומוסיקה, מציעה גם מאכלים משובחים כמו זאכרטורט ויין ההוריגר, הנחשבים לא פחות מהארמון הקיסרי ומקתדרלת סנט. סטפן. נשוטט לאורך שדרת הטבעת, בסמוך לכיכר שוורצנברג ונחלוף על פני כנסיית קארל ובית האופרה המהודר של וינה. נסייר במדרחוב העיר וכן בכיכר סנט. סטפן המפורסמת. במהלך שעות הערב הספינה תמשיך בשייט לכיוון אשטרגום במהלך הלילה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 אשטרגום (Esztergom) – סנט אנדרה – בודפשט

בשעות הבוקר הספינה תעגון באשטרגום שהיתה בעבר הבירה העתיקה של הונגריה. נצא לסיור קצר ונבקר בקתדרלה הענקית שבמרומי הגבעה ונצפה על "ברך הדנובה" המקום בו משנה הנהר את כיוונו. נבקר בעיירת האומנים סנט. אנדרה, על סמטאותיה היפות, והציוריות עם הבוטיקים הצבעוניים. נבקר במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ’ האומנית היהודיה שהקדישה את כל חייה לעבודה בחימר. נמשיך אל בודפשט שם נפגוש את ספינת הנהר לקראת שעות הצהריים.  בזמן שנסעד את ארוחת הצהריים, נמשיך בשיט אל עבר סרביה. בדרכינו נעבור בנופים חקלאיים מישוריים של הפוסטה, הערבות ההונגריות ואזורי ההצפה של הדנובה בקרואטיה במקום בו נהר הדראבה זורם לדנובה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 בלגרד (סרביה) – מצודת קלמגדאן

בשעות הבוקר נהנה משייט בדרכנו אל סרביה ונאזין להרצאה מאת מדריך הטיול. בצהריים נגיע לבלגרד, בירתה של סרביה הממוקמת בצומת נהרות הדנובה והסאווה (Save)  ואשר נחרבה ונבנתה מחדש פעמים רבות לאורך ההיסטוריה שלה בת האלפיים שנה. בתום ארוחת הצהרים נצא לסיור בבלגרד הכולל ביקור במצודת קלמגדאן (Kalemegdan)  בה נבקר במוזיאון הצבא. לאחר מכן נחלוף על פני המוזיאון הלאומי, כיכר טרזייה (Terazije square), בניין הפרלמנט וארמון הנסיכה ליוביצ’ה. סיורנו יסתיים בשיטוט ברובע הולכי הרגל המרכזי של העיר, המציע שפע חנויות וגלריות לאומנות. בשעות הערב תפליג הספינה מנמל בלגרד ותעשה את דרכה לכיוון שערי הברזל. לינה בספינת הנהר.

יום 6 וידין (VIDIN) - בולגריה

היום בצהרים נגיע אל 'וידין', עיר נמל הממוקמת על גדותיו של נהר הדנובה, בצפון-מערב בולגריה. לאחר ארוחת הצהרים ניסע בדרכי נוף בין כרמים ויערות לבלודרדצ’ק ובה נוכל להתרשם מהמבצר המרשים. לאחר שנסיים את הביקור נשוב לספינה ונפליג לכיוון רומניה. לינה בספינת הנהר.  

יום 7 אולטניצה (Oltenita) – בוקרשט (רומניה) – ארוחת ערב במסעדה

בצהרי היום נגיע אל נמל 'אולטניצה' (Oltenita) וממנו ניסע לביקור בבירת רומניה, בוקרשט. נתרשם תוך כדי ביקורנו מהאתרים הידועים בעיר, ובהם אנדרטת החירות ובניין הפרלמנט שהוא המבנה השני בגודלו בעולם. הערב נהנה מארוחה במסעדה מקומית ולאחר מכן נצא בנסיעה חזרה לספינה, שתחכה לנו בפטסטי (Fetesti). לינה בספינת הנהר.

יום 8 הדלתא של הדנובה – שייט בתעלות הדלתא

היום נגיע לדלתא של הדנובה ששטחה כ-4,340 קמ"ר, אזור הידוע בזכות אוכלוסיית חיות הבר המגוונת שבו. בדלתא חיים כ-5,140 זנים של צומח וחי. נפליג לאורך ערוץ סנט. ג'ורג' (St. Gheorge’s Channel) אל עבר קילומטר האפס של הדנובה, הנקודה שבה מתחבר הנהר לים השחור. נגיע לסנט ג'ורג' ונעלה על סירות קטנות בהן נשוט בתעלות הטבעיות של הדלתא בין צמחיית מים עשירה שבין ענפיה נוכל לצפות על עופות מים המקננים באזור, כמו השקנאי המצוי. לינה בספינת הנהר.

יום 9 חרשובה (Hirosva) - קונסטנצה (Constanta) (רומניה)

נתחיל את דרכינו בחזרה ונשוט בדלתא בין חופים חוליים של סחף המגיע עם זרימת הנהר, בין איי חול המשמשים כמקום מנוחה לעופות המים, הקורמורנים, והברווזים. בצהרי היום נגיע לנמל של חרשובה (Hirosva), ממנו ניסע לביקור ב'קונסטנצה', עיר נמל לחוף הים השחור. מפה יצאו ספינות המעפילים במלה"ע השנייה (וביניהן הספינה הידועה 'סטרומה') לכיוון ישראל. נצא לטיול בעיר העתיקה ההיסטורית ונצפה על המסגד הגדול ועל המגדלור וכן נבקר במוזיאון הארכאולוגי וההיסטורי שבעיר. בתום הסיור, נצא חזרה בנסיעה לספינה המחכה לנו בפטסטי (Fetesti). לינה בספינת הנהר.

יום 10 רוסה (בולגריה) - סבישטוב

הספינה תעגון ברוסה. בעיר נמצא הנמל החופשי הגדול לאורך הדנובה והיא העיר החמישית בגודלה בבולגריה. נצא לסיור בעיר במהלכו נראה מבנים בעלי חזיתות מיוחדות המציגות תערובת סממנים מתקופת הרנסנס, הבארוק ועוד. נעבור בסמוך לתחנת הרכבת, לאולם הקונצרטים, לכיכר המרכזית ונראה אף את הפנתיאון, אנדרטה המנציחה את הגיבורים הבולגריים, ככל שיאפשר לנו הזמן. לאחר מכן, ניסע ונפגוש בספינה ב'סבישטוב'. לינה בספינת הנהר.

יום 11 יום שייט דרך שערי הברזל

היום נשוט ברוגע ובנחת בזמן שנחזור דרך רצועת הנוף המרשימה של שערי הברזל. נחלוף דרך הקזן הגדול והקטן, שפרושם: הסיר הגדול והסיר הקטן, שני אזורי התרחבות של הנהר שעלה על גדותיו לגובה של מעל 90 מטר כתוצאה מבניית תחנת הכוח האדירה של שערי הברזל. נתרשם ממצודות עתיקות שנבנו על שתי גדות הנהר, את המקום בו היה גשר טריינוס שאיפשר לרומאים לכבוש את דקיה – היא רומניה של היום, ואת הפסל הענק של ראשו של דקאבלוס, המלך הדאקי. בשעות אחר הצהריים תעבור הספינה על פני נופים כפריים יפיפיים במקום שבו הדנובה זורמת דרך הרי הקרפטים ועד למרגלות הרי הבלקנים. לינה בספינת הנהר.

יום 12 נובי סאד (סרביה) - ווקובר

היום נצא לטייל בערים נובי סאד וסרמסקי קארלובצי. הסיור הרגלי ברחבי העיר נובי סאד מעלה נשכחות על תקופת האימפריה האוסטרו-הונגרית. נעבור ליד הכנסייה הקתולית סנט. מארי, הכנסייה האורתודוכסית סנט. ג'ורג' ואף נראה את ביתו של אלברט איינשטיין. נבקר בבית הכנסת הבנוי בסגנון מורי והמשמש כיום כאולם קונצרטים. בתום ארוחת הצהריים נצא לסיור בעיירה סרמסקי קארלובצי, המציעה מגוון רחב של מבנים תרבותיים והסטורים. בדרך לשם נעבור ליד מבצר פיטרוורדין שנבנה על ידי האדריכל הצרפתי וובאן, כאחת מעמדות ההגנה הגדולות ביותר באירופה. בהמשך היום ניסע אל העיר ווקובר שסבלה קשות במלחמת העצמאות של קרואטיה בשנות ה 90 של המאה העשרים שם נפגוש את הספינה. לינה בספינת הנהר.

יום 13 מוהץ – תצוגת פרשים בפוסטה – קלוצ'ה (הונגריה) – מוזיאון הפפריקה

היום תעגון הספינה בעיר מוהץ בה נערך הקרב המפורסם בין ההונגרים לצבא העותומני. קרב שבעקבותיו שלטו העותומנים בהונגריה כמאה וחמישים שנה. לאחר שנסעד את ארוחת הבוקר ולאחר שנסיים את תהליך ביקורת הדרכונים, נצא לסיור הכרות בעיר. בתום ארוחת צהריים נצא בנסיעה אל ה"פוסטה", המישור הגדול של הונגריה, שם נתרשם מתצוגת פרשים הונגרית יוצאת מגדר הרגיל שתותיר בנו רושם לזמן רב. נמשיך בנסיעה אשר במהלכה נעבור בסמוך לשדות הפלפל האדום המפורסמים של האזור ונסיים בביקור בעיירה הקטנה והמקסימה קלוצ’ה. לפני שנשוב לספינה נבקר במוזיאון הפפריקה היחיד בעולם ובמוזיאון פולקלור שם נראה את סגנון הבתים הכפריים מעוטרים בציורי צמחים שונים, את עבודות הרקמה המרהיבות בצבעים של אדום וירוק המזכיר את צמח הפלפל החריף הגדל באזור. לינה בספינת הנהר.

יום 14 בודפשט – שיט לילי

בשעות הבוקר נעגון בבירת הונגריה – בודפשט. נטייל בשני חלקיה (בודה ופשט) שנבנו על שתי גדות הדנובה. פשט מהווה את המרכז המנהלי והמסחרי והיא מכילה שדרות רחבות ידיים ובניינים מודרניים מפוארים. בודה היא העיר העתיקה המכילה רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורת ימי ביניים. נבקר בבית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, נראה את אנדרטת עץ הערבה הבוכיה לזכר קרבנות השואה. בתום ארוחת הצהרים נמשיך בסיורנו בעיר היפה נראה את בניין הפרלמנט, רב הפאר וההדר, הזוכה לכינוי "עוגת הקצפת של בודפשט" וכן נחזה בכיכר הגיבורים. נעלה לתצפית מגבעת המצודה ונחזור לספינה. ם עם סיום ארוחת הערב נהנה משייט לילי בבודפשט המוארת באור הזרקורים שממוקמים בשני צדי הנהר. לא נחמיץ גם את גשר השרשראות המפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 15 ברטיסלבה

לקראת אחר הצהריים נעגון ונטייל בבירת סלובקיה, ברטיסלבה. ניסע באוטובוס לאזור היוקרתי של העיר אל עבר גבעת סלאבין שם מונצחים החיילים הרוסים ששיחררו את העיר במלחמת העולם השניה. משם נוכל לצפות אל עבר שולי הרי הקרפטים. נעלה אל הגבעה עליה בנויה מצודת העיר המכונה בפי המקומיים "השולחן ההפוך" המשמש היום כמוזאון הסטורי, משם נוכל לראות את נקודת המפגש של 3 המדינות: אוסטריה, סלובקיה והונגריה. נמשיך לסיור במרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי, את כנסיית ההכתרה, סנט. מרטין, את שער מיכאל, בית העירייה העתיק ואת האנדרטה לזכר יהודי העיר שנרצחו בשואה. נפגוש דמויות שונות מההסטוריה של העיר: את הבית בו שהה בטהובן ואת אלה בהם  ניגנו מוצארט ופרנץ ליסט, ניזכר כמובן ברב משה סופר הידוע בכינויו "החתם סופר" ראש ישיבת פרשבורג ועוד.לינה בספינת הנהר. 

יום 16 דורנשטיין – עמק הוואכאו – מלק

בשעות הבוקר נעגון בעיירה דורנשטיין, המוקפת חלקית בשרידי שערים וחומות ובה נמצאים שרידי המבצר בו היה כלוא ריצ’ארד לב הארי. נסייר בעיירה ונספוג את האווירה המיוחדת שלה. נמשיך בנסיעה לאורך עמק הוואכאו עמק של כרמים ומטועי משמש, עיירות עתיקות יפות ומבצרים בראשי ההר. ניסע לכיוון העיירה מלק שבעמק הוואכאו, עיירה בת 1,000 שנה שבה נראה את המבנים מתקופת הרנסנס והבארוק ואת המנזר הבנדיקטי המרשים.בשעות הצהריים נפגוש את הספינה בעיירה אמרסדורף ונמשיך בשיט אל פסאו. לינה בספינת הנהר.

ימים 17+18 פסאו – רגנסבורג – מינכן

במהלך שעות הבוקר הספינה תעגון בפסאו בה מסתיים השייט. ניפרד ממנה ונצא בנסיעה לביקור ברגנסבורג, עיירה קסומה ויפה. נראה בה את קתדרלת סט. פיטרס, מבין הכנסיות הגותיות המרשימות בכל בוואריה, את בית העירייה, את גשר האבן המקורי מתקופת ימי הביניים ועוד ככל שהזמן יאפשר. בשעות אחר הצהריים ניסע אל שדה התעופה הממוקם בסמוך למינכן ונטוס חזרה לתל אביב, בה ננחת מעט לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מינכן 4:15 שעות
מינכן תל אביב 3:40 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

ברטיסלבה

מטיילים ממליצים

"נהנינו בטיול, אהבנו כל רגע ומקוות לטיולים נוספים בעתיד"
(נחמה ניצן ושוש הררי)

"המדריך הוסיף ערך מוסף בלתי רגיל בימי השייט"
(שרה הירשפלד)

"תודה לחברה ותודה למדריך, הכל היה מעולה!"
(יפה מדנס)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
BDA01 (פסח) 22/04/2024 09/05/2024 €4876 €1950

מלא

08/04/2024 >> גדי מיכאלי מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 492 € לאדם בחדר זוגי, 792 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת לופטהנזה בנתיב: תל אביב - מינכן - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור מינכן מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • במהלך השייט: כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב בזמן השייט: יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • במהלך השייט: עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה נדרש לשלם €105 לאדם).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל.
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט בספינת הנהר Amadeus Silver III של חברת Luftner Cruises
  • סיור פנורמי בעיר מינכן, בירת בוואריה
  • טיול במדרחוב של העיר העתיקה בוינה
  • ביקור בקתדרלה באשטרגום
  • ביקור בעיירת האומנים סנט. אנדרה ובמוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ'
  • ביקור במוזיאון הצבא שבמצודת קלמגדאן בבלגרד
  • בניין הפרלמנט, המבנה השני בגודלו בעולם ואנדרטת החירות בבוקרשט
  • הדלתא של הדנובה
  • ביקור בקונסטנצה, עיר נמל על חוף הים השחור, וגם ביקור במוזיאון הארכאולוגי וההיסטורי בעיר
  • אולם הקונצרטים והפנתיאון ברוסה
  • שייט לאורך רצועת הנוף של שערי הברזל
  • המישור הגדול של הונגריה
  • ביקור במוזיאון הפפריקה היחיד בעולם בעיירה קלוצ'ה וגם במוזיאון פולקלור
  • בניין הפרלמנט המרשים ("עוגת הקצפת של בודפשט") בבודפשט
  • העיר העתיקה בברטיסלבה
  • עמק הוואכאו באוסטריה

על הספינה

Amadeus Silver III

ה-Amadeus Silver III (אם-אס אמאדאוס סילבר 3), הינה השלישית מצי הספינות בנות 135 המטרים ותמשיך את הצלחתה של אחיותיה. הספינה הושקה בשנת 2016. בנוסף לעיצובה המודרני מיושמים בה שני רעיונות מרכזיים חדשים: האזורים הציבוריים הפופולריים על הנוסעים, כדוגמת 'קפה ויינה' הקלאסי או 'מרפסת הנהר' מחופת הזכוכית הפכו להיות חלק אינטגרלי בתכנון...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
אפריל 14° 15°
מאי 20° 21°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט אל אוצרות הדלתא של הדנובה בפסח   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

18 ימים • שייט על הדנובה אל גרמניה, אוסטריה, הונגריה, סרביה, בולגריה, רומניה וסלובקיה
לוגו של וואטסאפ