שיט על נהר הריין בתקופת שוקי חג המולד

8 ימים • בספינת הנהר המפוארת Amadeus Riva הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

6 לילות

4 לילות שיט

קוד טיול KRC

השייט בספינת הנהר החדשה Amadeus Riva של חברת Luftner Cruises

בתחילת חודש דצמבר בישראל החורף כמעט ולא מורגש, אך באירופה שוררת בתקופה זו אווירה מיוחדת לקראת חג המולד. הערים מוארות בתאורה חגיגית, עצי אשוח מקושטים בקישוטים מרהיבים ובאורות נוצצים ובאוויר נישאים ריחות הממתקים והמשקאות המיוחדים לעונה זו כמו ערמונים קלויים, שקדים בקרמל, פונ'ץ חם, תפוחים מסוכרים ויין מתובל בציפורן ובקינמון. הדוכנים לכבוד חג המולד מציעים מתנות יפות, עבודות יד מקוריות, קישוטים ומלאכים לעץ האשוח, צעצועים, נרות ומזכרות מיוחדות. אווירת החג החגיגית והנעימה יורדת על הנופים והערים, במיוחד בערים הממוקמות על גדות הנהר, שבהן מתקיימים השווקים ארבעה שבועות לפני החג. שווקים אלה הם אטרקציה נהדרת למקומיים ולתיירים.

השייט על הריין נערך בספינה מפוארת ובתנאי פנסיון מלא שלצדו, כמובן, שירות מקצועי ואיכותי מהטובים שיש. כל יום עוגנת הספינה במקום אחר וממנו יורדים לטיולים מודרכים לאתרים המרכזיים. 

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "CruiseTour":
  • תכנית מקיפה ללא סיורים אופציונליים
  • ניצול זמן מלא של הסיורים בכל נמלי העגינה
  • 2 לילות בבית המלון בפרנקפורט מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי הסבלות במלון כלולים במחיר (בעוד בטיולים אחרים תתפלאו לגלות כי המטיילים סוחבים את המזוודות בעצמם)
במהלך השייט:
  • כלכלה הכוללת בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (כולל מים ללא הגבלה)
  • בארוחות הערב , יין אדום /לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • ארוחות גורמה המוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית המארחת את כלל המשתתפים במקום אחד וכוללת בופה לארוחת הבוקר, ארוחת צהריים, קפה/תה אחר הצהריים וארוחת ערב
  • עם ההגעה לספינה - קוקטייל במעמד קבלת הפנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעים מוסיקליים על בסיס יומי של צוות מוסיקאים הנמצא על הספינה
  • פינת תה/קפה ללא תשלום ומים ללא הגבלה - לשימוש האורחים במהלך כל היממה
  • לקמים מוקדם - קפה ומאפה
  • מזנון חצות - חטיפי לילה
  • ניצול מקסימלי של סיורי החוף בכל הנמלים בהם עוגנת הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - פרנקפורט

נטוס אל שדה התעופה הממוקם בסמוך לפרנקפורט. עיר זו היא בירת הפיננסים של מערב גרמניה ואחת הערים המרשימות והמודרניות ביותר ברחבי אירופה. המקומיים קוראים לה בחיבה “מיינהטן”, בהיותה המקבילה האירופאית של מנהטן. נערוך בעיר סיור היכרות פנוראמי ונטייל להנאתנו בסמטאות העיר העתיקה. בהמשך היום ניסע למלון למנוחה והתארגנות. לינה בפרנקפורט.

יום 2 מיינץ (כולל ביקור בשוק חג המולד) - ויסבאדן

נצא הבוקר לביקור בבירה של חבל הריין בגרמניה, מיינץ, שבמרכזה נראה את האתר הבולט ביותר בעיר – הקתדרלה הבנויה מאבן גיר אדומה ומוקפת בבתים מן המאה השמונה-עשרה. נמשיך לביקור בכנסייה המפוארת ובכיכר השוק המרהיבה. לאחר ביקורנו ניסע לעיר ויסבאדן, בירת מדינת הסן במערב גרמניה, אשר היתה אתר הנופש החביב על אצולת גרמניה במאה ה-19. נראה בה בתים הדורים, קזינו ומרחצאות מהימים ההם, רחובות רחבים וכנסיות יפות. נשוטט להנאתנו ברחבי העיר העתיקה ובתום הביקור נשוב למלוננו. לינה בפרנקפורט.

יום 3 פרנקפורט - קלן (כולל ביקור בשוק חג המולד) - עליה לספינת הנהר

נצא בשעת בוקר בנסיעה אל קלן, העיר הגדולה על גדות הריין. עם הגיענו נצא לסיור בקלן ונראה את הקתדרלה הגדולה בגרמניה, את מרכז העיר, שדרות הקניות היפות ועוד. לקראת שעות אחה”צ נגיע לספינת הנהר שתהיה עבורנו לבית מלון צף בימים הבאים, ונתקבל על ידי צוות הספינה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 קובלנץ - צוק לורליי - רודסהיים

היום נגיע אל קובלנץ (Coblenz), הממוקמת בנקודת המפגש של נהרות המוזל והריין. העיר בת ה-2,000 מוקפת נוף נהרות מרהיב וארבעה רכסי הרים. נסייר באתריה החשובים של העיר, בסמטאות הצרות, ברחובותיה הקטנים, בכיכרות היפות ובטיילת לאורך הנהר ונספוג את האווירה הנעימה והביתית במקום. נמשיך בהפלגה בשעות הצהריים בקטע המרכזי של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו; נעבור בסמוך לכפרים, טירות וסלע לורליי האגדי (Lorelei). טרם  ארוחת הערב הספינה תגיע לרודסהיים, עיירת יין עתיקה וציורית. העיירה ידועה בסמטת העפרוני, ורחובותיה הקטנים והמתפתלים, אשר ממוקמים בסמוך להם פונדקי יין. נערוך סיור רגלי בעיירה ונקיים ביקור במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד. לינה בספינת הנהר.

יום 5 שפייר (כולל ביקור בשוק חג המולד) - היידלברג

ספינתנו תעגון בבוקר בעיירה שפייר ממנה ניסע להיידלברג, עיר אוניברסיטאית עתיקה ופנינת ימי הביניים. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק מהמאה השמונה עשרה, ממנו ניתן לחזות במראה מקסים ומיוחד של העיר העתיקה ושל הארמון. נעלה לתצפית מרתקת  מהטירה הצופה על העיר ונהר הנקר. עם סיום הסיור נחזור בנסיעה אל שפייר, שם נשוב אל הספינה. לאחר שנסעד את ארוחת הצהריים נמשיך בסיור רגלי בעיר העתיקה ובקתדרלה המפוארת – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ומקום בו קבורים קיסרי גרמניה. נבקר בקתדרלה ולאחריה נערוך ביקור ביודנהוף, שם נראה את שרידי בית הכנסת היהודי והמקווה. בתום הסיור נשוב חזרה לספינתנו ונמשיך בשייט. לינה בספינת הנהר.

יום 6 שטרסבורג (כולל ביקור בשוק חג המולד) - באדן באדן

נגיע הבוקר לשטרסבורג, הבירה העתיקה של חבל אלזס ומהערים היפות ביותר באירופה. נראה את הבניינים המיוחדים ובהם קורות עץ, את הקתדראלה הגותית ונסייר ברובע העתיק. . בתום ארוחת הצהריים נמשיך בנסיעה אל באדן-באדן, עיירת מרפא ותיקה בה נטייל בין בתי מרחצאותיה, במדרחוב האופנתי שלה ועוד ככל שיאפשר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

ימים 7+8 שטרסבורג - קולמר - היער השחור - אגם טי טי - מפלי הריין - ציריך - טיסה לתל אביב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ממנה ניסע לאחת הערים היפות ביותר בחבל אלזס שבצפון-מזרח צרפת, קולמר. המרכז העתיק שלה הוא מבוך סמטאות בין בתי קורות מימי הביניים עם חלונות מקושטים אדניות פורחות, חנויות בוטיק מעוצבות ומיוחדות, בתי קפה רומנטיים ותעלות מים ציוריות. נסייר בין סמטאות העיר ונהנה ממראות שווקי חג המולד. נמשיך וניסע בנופי היער השחור וננסה להבין מאין הגיע שמו. נגיע אל אגם טיטי המרהיב ונתרשם מיופיו המיוחד. במידה ויתאפשר ניסע אל מפלי הריין העצומים הממוקמים בשפהאוזן והיורדים בעוצמה מעל שן הסלע. לסיום נקיים ביקור קצר בעיר ציריך. אם הגיענו נבקר בשוק חג המולד ונותיר זמן לשופינג. בשעות הערב ניסע אל שדה התעופה שבסמוך לציריך ונעלה על טיסתנו חזרה לתל אביב אליה נגיע בשעות הבוקר המוקדמות שלמחרת.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב פרנקפורט 4:40 שעות
ציריך תל אביב 3:45 שעות

Luftner Cruises

שטרסבורג בתקופת שוקי חג המולד

קלן

מטיילים ממליצים

"השייט טוב במיוחד והשירות מעולה"
אלה טל

"כן ירבו טיולים כמו אלה, גם הקבוצה היתה טובה ואיכותית"
חביבה צמח

"הקבוצה היתה קטנה והיחס של המדריכה היה אישי, ישר כוח!"
מרים ומכיאל שור

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KRC02 דצמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 125 € לאדם בחדר זוגי, 350 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת Lufthansa + Swiss airlines בנתיב: תל אביב - פרנקפורט, ציריך - תל אביב.
  • 2 לילות בבית המלון בפרנקפורט מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • 4 לילות בספינת הנהר בחדרים חיצוניים.
  • במהלך השייט: כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • במהלךל השייט: ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • במהלך ארוחות הערב בזמן השייט, יין אדום /לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על ספינת הנהר.
  • במהלך השייט: עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות והסיורים.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (לא כולל טיפים בספינה בעלות 35 € לאדם לכל ההפלגה).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון צמוד לכל אורך הטיול.
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות).
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט בספינת הנהר המפוארת Amadeus Riva
  • ביקור בארבעה שווקי חג המולד
  • ביקור בעיירת היין העתיקה רודסהיים
  • צוק לורליי האגדי
  • טיול בשטרסבורג, בירת חבל אלזס שבצרפת
  • סיור בקלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין
  • סיור בעיר קובלנץ בת 2,000 השנים
  • סיור בפנינת ימי הביניים היידלברג
  • ביקור בבאדן-באדן, עיירת מרפא עתיקה
  • ביקור בקולמר, אחת הערים היפות ביותר בחבל אלזס

על הספינה

Amadeus Riva

ספינת הנהר Amadeus Riva של חברת Luftner Cruises הושקה במהלך אביב 2023. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, "מרכז בריאות" המציע עיסויים ועיצוב שיער, בית קפה וחדר כושר.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  קלן קובלנץ
נובמבר
דצמבר

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ