טיול מאורגן לרוסיה, סנט פטרסבורג ומוסקבה בשייט נהרות

11 ימים • כולל 7 לילות שייט בספינת נהר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

11 ימים

10 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KQV

הדרך הנוחה והייחודית ביותר לבצע טיול מאורגן לרוסיה היא על ידי שייט בספינת נהר מסנט. פטרסבורג אל מוסקבה. ברוסיה שפע של נהרות וימות, אשר במשך תקופות ארוכות לאורך ההיסטוריה שימשו את הרוסים כנתיבי תחבורה. כאשר שטים במסלולי השייט אשר בנהרות אפשר לחזות באתרים מרהיבים. מסלול זה של טיול למוסקבה וסנט. פטרסבורג מאפשר לנו ליהנות מסיורי חוף מרתקים, מבלי להתפשר על איכות ונוחות. ספינת הנהר מהווה עבורנו "בית מלון צף" והיא שטה לאורכם של הנהרות האדירים וולגה (VOLGA) ונייבה (NEVA), ובנוסף היא שטה בתעלת מוסקבה הידועה, באגם לדוגה (LADOGA) ובאגם אונגה (ONEGA). כמו כן, במהלך השייט נעצור בעיירות היסטוריות ובכפרים שלרוב אינם נחשפים לתיירות זרה. ערי רוסיה, שנבנו לפני מאות בשנים על גדותיהם של אגמים ונהרות, מספקים לתיירים שילוב ייחודי של אטרקציות, חוויות ורגעים בלתי נשכחים.

אנו מציעים למטיילי "Cruise Tour" יתרונות משמעותיים ובלעדיים: • תכנית מקיפה בלי סיורים אופציונליים • מיצוי זמן מלא של הסיורים בחוף בכל הנמלים בהם תעגון הספינה • יציאת ערב למופע פולקלור ססגוני בסנט. פטרסבורג • שייט מפנק בספינת הנהר MS. Rostropovich - טיול מאורגן לרוסיה • מים בלי הגבלה לאורך כל השיט וכוס יין בכל ארוחות הערב • מלונות בדרגת ארבעה כוכבים ע''ב חצי פנסיון • כיסוי דמי הסבלות בבתי המלון (לעומת טיולים אחרים, בהם מיטלטלים עם המזוודות)

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - סנט. פטרסבורג - סיור פנורמי

נמריא בטיסה ישירה בצהרי היום לסנט. פטרסבורג  (Saint Petersburg). לאחר הגעתנו נצא לסיור פנוראמי קצר ברחבי העיר ולאחר מכן, נגיע אל מלוננו לשם מנוחה והתארגנות. לינה בסנט. פטרסבורג.

יום 2 ארמון יקטרינה - חדר הענבר - ערב פולקלור

ניסע לביקור בארמון קתרינה המפואר ב'צארסקויה סלו', או כפר הצארים המכונה גם פושקין, ששוכן  25 קילומטרים מסנט. פטרסבורג. הארמון, שנבנה בתחילת המאה ה- 18 ואשר חמישה צארים וצארינות תרמו לבנייתו וליופיו, נחרב ע"י הגרמנים במלה"ע השנייה. נראה את החזית המיוחדת הכוללת כיפות זהובות ועיטורים בכחול ובלבן, את עיצוב הפנים המבריק והגדוש במראות, בנברשות ובפסלוני מלאכים. נבקר גם בחדר הענבר הידוע (גולת הכותרת). סביב הארמון משתרע לו פארק מרהיב שתוכנן ע"י מיטב אדריכלי הגינון באותה תקופה, ביקור שהוא חוויה בפני עצמה. עם תום ארוחת הערב נצא ליהנות ממופע פולקלור יפה ומיוחד. לינה בסנט. פטרסבורג.

יום 3 ביקור בגנים שבארמון פטרהוף - שדרת נייבסקי - עליה לספינת הנהר

נבקר בגני ארמון הקיץ של פטר הגדול ויורשיו, ארמון פטרהוף, שההשראה לסגנונו היו ארמון וורסאי והגנים המטופחים שמסביבו. נראה את מפלי המים הנשפכים לים, את המרפסות ואת המזרקות היפות. נטייל גם בשדרת נייבסקי המרכזת את כל הרחובות סביבה, ושבה יש בתי תיאטרון, בתי קפה וחנויות. נוסף על כך נבקר ב-"קסטיני דבורני", מרכז הקניות הגדול. אחה"צ נעלה לספינת הנהר, שם נתקבל בטכס המסורתי עם לחם, מלח וודקה. המעוניינים יוכלו לצאת בערב, בתשלום נפרד, לקונצרט או למופע בלט. לינה בסנט. פטרסבורג.

יום 4 מוזיאון ההרמיטאז' (Hermitage Museum) - בית הכנסת

הבוקר נמשיך לטייל בסנט. פטרסבורג ונערוך ביקור מרתק במוזיאון ההרמיטאז'. זהו המוזיאון הגדול ברוסיה ויש בו יצירות מופת ואוספים נדירים מתרבויות פרימיטיביות, מתרבויות עתיקות, מתרבויות המזרח והמערב, תערוכות על מדע והשכלה, ציורים של טיציאן, רפאל, רמברנדט, דה וינצ'י, מונה, רנואר, פוסן ועוד. נוסף על כך יש בו פסלים ידועים ומאות אלפי חפצי אמנות וממצאים ארכיאולוגיים. עם תום הביקור נסייר בבית הכנסת היחיד בכל רחבי אירופה שבנוי בסגנון מאורי. בשעות אחה"צ נחזור לספינה ונתחיל בשייט. לינה בספינת הנהר.

יום 5 מנדרוגי

את היום נתחיל בצפייה מסיפון הספינה על הסכרים שעל נהר הסוויר. פנינו מועדות אל ימת המים המתוקים הגדולה ביותר באירופה, ימת לדוגה. נערוך ביקור בכפר הנופש 'מנדרוגי', בו נתוודע לאורח החיים של כפר רוסי טיפוסי. כפר זה נחרב לגמרי במלה"ע השנייה ובשנת 1966 נבנה שוב. חיים בו אמנים שמייצרים דברי קרמיקה, מטריושקות, תכשיטים ועוד חפצי אמנות. כמובן שלא נוותר גם על ארוחת ברביקיו בסגנון רוסי. לינה בספינת הנהר.

יום 6 קיז'י - ביקור במוזיאון הפתוח

נעגון באי הקטן והציורי קיז'י – Kizhi שבאגם אונגה, בחבל קרליה. האי מהווה מוזיאון פתוח לארכיטקטורה המבוססת בבנייה מעץ והוכרז אתר מורשת העולמית על ידי אונסק"ו. הוא מהווה מוזיאון פתוח משנת 1951. זהו מכלול אדריכלי גדול, המכיל כ-80 מבני עץ, ביניהם כנסיות מיוחדות, קפלות, מגדל פעמונים, טחנת רוח, בתי איכרים ועוד. נערוך סיור רגלי במוזיאון ונשוב לספינה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 האגם הלבן - גוריצי - מנזר קירילוב

פנינו מועדות אל העיירה הירוקה והרגועה גוריצי, שאליה נגיע דרך שיט באגם הלבן. עם ההגעה ניסע לבקר במבצר-מנזר קירילוב-בלוזרסקי שנבנה ב-1397, מקום המאופיין באווירת ימי ביניים והנותן למבקר בו תחושה של חזרה בזמן. המנזר היווה עיר מקלט לשליטים רבים כשהיו צריכים להימלט למקום בטוח. קירותיו העבים של המתחם עמדו בפני פולשים רבים, אבל לא עמדו בפני הבולשביקים שסגרו את שעריו כשעלו לשלטון. המנזר המקסים הוא כיום מוזיאון שנפתח מחדש (אחרי נפילת המשטר הקומוניסטי) למבקרים הרבים שפוקדים אותו. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אוגליץ'

היום נגיע לאחת מערי "טבעת הזהב" העתיקות ברוסיה, אוגליץ' – אשר נוסדה במאה ה-10 והייתה אחת מבין הערים החשובות של רוסיה בעבר. אוגליץ' שוכנת על נהר הוולגה ואת נופיה המקסימים נראה כבר כשנתקרב אליה עם ספינת הנהר. העיר הייתה מקום מבצרם של שושלת המלוכה, אליה נמלטו בשעת צרה. היא נחרבה מספר פעמים ובכל פעם נבנתה מחדש. בשנת 1591 נרצח כאן יורש העצר דימיטרי בן העשר, בנו הצעיר של איוון האיום, מה שהוביל לחמישים שנות מאבקים על השלטון ברוסיה. נטייל בה ברגל ונגיע לארמון שהוא המתחם העתיק בעיר ואל הכנסייה שנבנתה במקום בו נרצח דימיטרי הצעיר ונקראת גם על שמו, שבה קיר איקונות מרהיב ובה נשמע קונצרט ווקאלי. נוסף על כך נשאיר זמן קצר לשיטוט בשוק הצבעוני במקום. לינה בספינת הנהר.

יום 9 הכיכר האדומה - הקרמלין - מוזיאון הנשקייה

היום נגיע לבירת רוסיה, מוסקבה. נצא לטיול בכיכר האדומה ונראה את כנסיית סנט. בזיליוס ואת המבנים הרבים בכיכר. נבקר בקרמלין, נערוך ביקור באחת הקתדרלת המפוארות שבמתחם הקתדרלות, נראה את קתדרלת העלייה לשמיים ונוסף על כך נערוך ביקור במוזיאון "הנשקייה", השומר את האוצרות המדהימים של הצארים, ביניהם בגדים, תכשיטים, כלי נשק, כלי פורצלן ואף אוסף כרכרות. לינה בספינת הנהר.

יום 10 מוזיאון הניצחון - בית הקברות נובודביצ'יי

בתום ארוחת הבוקר נבקר במוזיאון המציין את הניצחון על הגרמנים במלחמת העולם השנייה. המוזיאון נמצא בפארק הזכרון 'פוקלונאיה גורה'. אחר כך נמשיך לביקור בבית הקברות נובודביצ'יי, שבו קבורים פוליטיקאים, סופרים, מלחינים, מוזיקאים ומפורסמים נוספים. לינה במוסקבה.

יום 11 בית הכנסת - סיור מטרו - טיסה לתל אביב

נבקר הבוקר בבית הכנסת הגדול, אשר את בנייתו החלו ב 1887 וסיימו רק ב 1905. לאחר מכן נסייר במטרו, שאותו תכננו הארכיטקטים הטובים ביותר בתקופת סטלין. נשלים ביקורים אחרונים וניסע לשדה התעופה של מוסקבה לקראת שעות אחר הצהריים, שם נעלה על טיסתנו לתל אביב ונגיע אליה בשעות הערב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב סנט. פטרסבורג 4:35 שעות
מוסקבה תל אביב 4:00 שעות

סנט. פטרסבורג

מוסקבה

מטיילים ממליצים

"הטיול היה לשביעות רצוננו המלאה מכל הבחינות"
זילברמן שמואל

"הטיול היה מעניין והקבוצה היתה טובה"
תמר נידר

"מדריך עם המון ידע וניסיון, פשוט תענוג"
אסתי פורת

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KQV01 יוני 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
KQV02 יולי 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
KQV04 אוגוסט 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לתא מקטגוריה C בקומת Middle deck.

  • ניתן לשדרג לתא מקטגוריה B בקומה Boat Deck בתוספת 150 € לאדם בחדר זוגי, 300 € לאדם בתא ליחיד.

  • ניתן לשדרג לתא מקטגוריה A בקומת Sun deck בתוספת 255 € לאדם בתא זוגי, לא ניתן לקבל חדר ליחיד בקטגוריה זו.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אירופלוט בנתיב: תל אביב - סנט. פטרסבורג, מוסקבה - תל אביב.
  • לינה בבתי מלון ברמה של 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה נדרש לשלם €7 לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).
  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ 30-45 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון. בחלק מהאתרים, מקום החנייה או ההורדה המותרת לאוטובוסים – מצריך הליכה נוספת עד הכניסה לאתר. חלק מהאתרים במסלול הינם גדולים, הביקורים בהם דורשים לעיתים עמידה בתור וכן עמידה לא קצרה במהלך הביקור עצמו.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • עד 90 ימים טרם היציאה לטיול, לא ייגבו דמי ביטול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 90 ימים לבין 60 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 35% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 60 ימים לבין 30 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 55% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 30 ימים לבין 15 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 70% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 15 ימים לבין 7 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 85% ממחיר הטיול.
  • ביטול בטווח של פחות מ 7 ימים לפני היציאה לטיול, כרוך בתשלום דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • ביקור בארמון קתרינה הגדולה וגם בחדר הענבר המפורסם
  • ביקור בגני ארמון פטרהוף ובמוזיאון ההרמיטאז' בסנט. פטרסבורג
  • כפר הנופש מנדרוגי
  • האי הציורי קיז'י, המשמש כמוזיאון פתוח לארכיטקטורה ובעל מעמד של אתר מורשת עולמית
  • מנזר קירילוב-בלוזרסקי בעיירה הירוקה גוריצי
  • ארמון וכנסיית דימיטרי בעיר אוגליץ'
  • ביקור בקתדרלת המלאך מיכאל, בקתדרלת "העלייה לשמיים", במוזיאון ה"נשקייה" ובקרמלין
  • ביקור במוזיאון הניצחון ובבית הקברות נובודביצ'י במוסקבה
  • ביקור בבית הכנסת הגדול

על הספינה

M.Rostropovich

ספינת הנהר M.Rostropovich מעוצבת בסגנון אלגנטי וידועה ברמת השירות הגבוהה שלה. בספינה שתי מסעדות, ברים, אולם כנסים, קולנוע, חדר כושר וחנות מזכרות. בספינה מעלית למעבר נח בין הקומות.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  סנט. פטרסבורג מוסקבה
יוני 20° 22°  
יולי 22° 23°
אוגוסט 20° 21°
ספטמבר 14° 15°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול מאורגן לרוסיה, סנט פטרסבורג ומוסקבה בשייט נהרות   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

11 ימים • כולל 7 לילות שייט בספינת נהר
לוגו של וואטסאפ