שייט לאיים הקנריים ופורטוגל

15 ימים | כולל מדירה, גיברלטר, מלגה וסביליה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

13 לילות

12 לילות שיט

קוד טיול KCCB

מול חופי מרוקו, במימי באוקיינוס האטלנטי, ניצבת לה קבוצה של שבעה איים מיושבים ומרהיבים ביופיים יחד עם מספר איונים, המיושבים בחלקם ומהווים קהילה אוטונומית המשתייכת לספרד. אלו ידועים בתור האיים הקנריים. הפלגה באיים אלו מספקת הרמוניה מופלאה של שמורות טבע סביב לועות אדירות של סלעים געשיים והרי געש שאינם פעילים, היוצרים מבחר בלתי נגמר של תצורות כיד הדמיון, כפרי דייגים מרהיבים בשלל צבעים הנראים כאילו תלויים על גבי צוקים הגולשים לאוקיינוס, ''נופי ירח'' יבשים וכן חופים המלאים בחול בצבע שחור. כל אלו יחדיו הם חלק בלתי נפרד מהחווייה הקנרית. יתר על כן, ניתן למצוא באיים אלו תושבים מקומיים חמים ואדיבים, מזג אוויר סובטרופי נוח המאפשר לבקר בהם לאורך כל השנה, יחד עם מסיבות צבעוניות בחגים השונים, שהופכים יחד את ההפלגה באיים אלו להרפתקה מדהימה וחד פעמית.

האי מדירה מציג התמזגות מיוחדת של אקלים נוח יחד עם נוף וטבע במיטבם. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל הממוקם בצפון האוקיינוס האטלנטי, אי געשי אשר ההתפרצות האחרונה שהתרחשה בו הייתה לפני ארבע מאות שנים. הנוף המקומי משלב בין סלעים אדירים הנשפכים לים, מפרצים קסומים, הרים פראיים, עמקים, שטחים חקלאיים מהודרים ופירות טרופיים. באי ניתן למצוא גם שמורת טבע גדולה במיוחד עם גאיות והרים תמירים, אדמה פורייה, גנים מטופחים וכמובן גפנים, המהווים את המקור ליינות מדירה שהינם מהידועים בעולם.

ליסבון, בירתה של פורטוגל, מתקדמת עקב בצד אגודל כאחת הערים התוססות באירופה. נהר הטז'ו חוצה אותה, בעוד היא בנוייה על 7 גבעות ומחולקת לרבעים – באירו אלטו – מוקד חיי הלילה, בלם האקסקלוסיבי, אלאפמה ההיסטורי והצבעוני ובאשייה המהודר. בכל גבעה ניצבת נקודת תצפית המאפשרת להשקיף על כל העיר מזווית שונה וייחודית.

יתרונות חשובים וייחודיים למטיילי Cruise Tour:

  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  • לילה בבית מלון בליסבון בדרגת ארבעה כוכבים על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבית המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים הנוסעים)
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - טיסה לליסבון (פורטוגל)

נתראה בשדה התעופה ונטוס לליסבון דרך יעד ביניים, בירתה וליבה של פורטוגל. עם הנחיתה נצא לסיור פנוראמי ראשוני בעיר ולאחר מכן נגיע למלון לארוחת ערב. לינה בליסבון.

יום 2 סיור בליסבון – עליה לאוניה ותחילת ההפלגה

ליסבון, היתה בעבר מעצמה ימית שממנה יצאו לרחבי תבל מגלי עולם וספנים אמיצים שגילו את העולם החדש. ליסבון היא עיר תוססת שממוקמת ליד שפכו של נהר הטז’ו לאוקיאנוס. המרכז ההיסטורי של העיר מפוזר ברחבי שבע גבעות תלולות ולכן בחלק של רחובות העיר ניתן לנוע רק ברגל ולא בכלי רכב. פארק מונסאנטו, הפארק העירוני הגדול בעולם, נמצא במערב העיר. את העיר מחברים שני גשרים: גשר 25 דה אבריל שנבנה בשנת 1966 ואשר ממוקם מעל נהר הטז’ו, וגשר ואסקו דה גמה, הארוך בגשרי אירופה והתשיעי באורכו בעולם שאורכו 17.2 ק”מ. נסייר ברובעים העתיקים וגם המודרניים, נתרשם ממגדל בלם הידוע ונראה גם את מנזר ז’ירונימו שבו נקבר וסקו דה גאמה. נערוך ביקור באנדרטה שנבנתה לכבוד מגלי העולם ונראה את הארמונות היפים והכיכרות. משם נמשיך לנמל העגינה ונעלה על אניית הפאר Norwegian Star בה נבלה במהלך טיולינו. לינה באוניה.

יום 3 שיט לכיוון פונצ'אל שבאי מדירה – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של שייט במהלכו נהנה ממגוון השירותים המוצעים באוניה. בנוסף, נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה. לינה באוניה.

יום 4 עגינה בפונצ’אל – מדירה (פורטוגל)

האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אוויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל בצפון האוקיינוס האטלנטי במרחק 500 ק”מ ממערב לחופי אפריקה. אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה. הנוף משלב הרים פראיים, עמקים אדירים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים קסומים וחולות, שטחים חקלאיים מטופחים כמו במעבדה ופירות טרופיים. כפרי דייגים וצמחיה ירוקה ועשירה המשלבת בין פרחי סחלב ושיחי בוגנוויליה. על האי שמורת טבע ענקית עם עמקים עמוקים והרים גבוהים, אדמה פורייה, גנים מרהיבים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם. נטייל בפונצ’אל הבירה, השוכנת בקצה מפרץ יפהפה. העיר בנויה מדרגות מדרגות מעל למפרץ, עם בתים צבועים בלבן וגגות רעפים אדומים וסביבם גנים מטופחים, שופעי פרחים מרהיבים. נצפה על הכיכרות המהודרות והמרשימות והמבצר הישן, נעלה לתצפיות מרשימות על העיר ועוד ככל שיהיה זמן. לינה באוניה.

יום 5 עגינה באי טנריף (ספרד) – סיור בשמורת אל טיידה

נרד לטייל באי טנריף (טֶנֶרִיפֶה, Tenerife בספרדית). זהו האי הגדול והמאוכלס בארכיפלג האיים הקנריים. תושבי האי המקוריים, כמו בכל שאר האיים הקנריים, היו הגואנצ'ים. הם עסקו בלקט, בדיג, בחקלאות ואף בגידול צאן. ספרד כבשה במאה ה-15 את טנריף ומאז היא שולטת בה. האקלים במקום נוח לאורך כל השנה ואכן התיירות היא הענף הכלכלי המרכזי בה, ולאחריה החקלאות. בצדו הצפוני של האי יש צמחיה רבה וירוקה, ואילו צדו הדרומי מאופיין בחופים צחיחים משופעים בשמש. נסייר בשמורת הר הגעש אל טיידה, שהוא הגבוה שבהרי ספרד ופסגתו שמתנשאת לכדי 3,718 מטרים מכוסה רוב השנה במעטה של שלג צחור. מהלכו של הסיור יציע לנו נקודות תצפית מרהיבות, ובנוסף נלמד על תהליך היווצרותו של המכתש הענק, על סוגי הלבה השונים והצמחייה הייחודית למקום. לסיום נסייר בינות לאורנים הקנריים. לינה באוניה.

יום 6 המשך סיורים באי טנריף - עמק אורוטבה

היום נמשיך את טיולינו באי המיוחד טנריף. נעלה אל עמק לה אורוטבה הפורה והעשיר בגפנים ובמטעי בננות. נבקר בעיר הציורית לה אורוטבה, ונכיר את הארכיטקטורה המיוחדת של בתי המרפסות של עשירי העיר. נבקר במוזיאון האתנוגרפי קטן הממוקם באחד הבניינים העתיקים בעיירה ונמשיך אל איקוד דה לוס וינוס, מרכז חקלאות ותעשיית יין. כמובן שלא נפסח גם על טעימות של יינות וליקרים מתוצרת מקומית ולא נפסח על עץ הדרקון העתיק הניצב לו במרכז העיירה. לינה באוניה.

יום 7 עגינה בלאס פאלמס (האי גראן קאנאריה) - סיור באי

היום תעגון האוניה בבירת האי גראן קנריה: לאס פאלמאס דה גרן קנריה. זהו אחד מהנמלים החשובים באזור וכנראה שכריסטופר קולומבוס עגן פה במהלך מסעותיו לאמריקה. נסייר במרכז ההיסטורי של העיר, הרובע העתיק. נתרשם מבית העירייה, מכיכר סנטה אנה, מהסמטאות היפות ומהקתדרלה המרשימה. נבקר אף בקאסה קולון, שכיום משמש כמוזיאון ונטייל במדרחוב 'טריאנה' ונהנה מהליכה בטיילת לאורך הים ומביקור ב"נמל האור". לינה באוניה.

יום 8 עגינה באי לנזרוטה – הפארק הלאומי טימאנפאיה

ברוכים הבאים ללנזרוטה, האי המזרחי ועתיר המסתורין שבארכיפלג האיים הקנריים, שזכה לכינוי "אי המדע הבדיוני". נופיו של האי שונים באופן מהותי מיתר האיים, שכן הוא טומן בחובו דיונות רחבות היקף ונופים וולקאניים מיוחדים, לרבות 200 לועות געשיות. האקלים בלנזרוטה כמעט ולא כולל משקעים, אך למרות זאת הוא נודע בזכות ענבי היין המובחרים שלו, שהינם הטעימים בעולם. וכעת למנה העיקרית של האי – טיול בין לועות ומכתשים וולקניים בפארק הלאומי טימאנפאיה. בהמשך הדרך, נערוך ביקור בחופו המערבי של האי, שם יתגלו בפנינו מכתשים ונקרות געשיות יחד עם אגמים וצוקים בצבעי ירוק ושחור. לינה באוניה.

יום 9 עגינה באגדיר (מרוקו)

אגאדיר היא עיר בדרום-מערב מרוקו לחופי האוקיינוס האטלנטי. בעיר מתגוררים למעלה מ-600 אלף תושבים והיא מוכרת במיוחד באקלים החם שלה, המושך תיירים צפון-אירופאים בחודשי החורף. סיורנו יתחיל בביקור בקסבה, אשר ממוקמת בצפון אגאדיר, שם ניתן ליהנות מהנוף המיוחד של הנמל, אזור הדיג, מכירות הדגים הפומביות ותעשיית בניית הסירות. נמשיך את סיורנו בעיר שם נראה את אזורי המגורים החדשים ונבקר במפעל לייצור שטיחים. לינה באוניה.

יום 10 עגינה בקזבלנקה (מרוקו) – סיור בעיר – מסגד חסן השני ובית הכנסת בית אל

האוניה תעגון בקזבלנקה, נמל ומרכז העצבים הכלכלי החשוב של מרוקו ואחת משלושת הערים הגדולות בכל אפריקה. נטייל לאורך חוף האוקיאנוס האטלנטי, ניסע לאורכן של שכונות עין דיאב אשר עשירי מרוקו והעולם הערבי בנו בהם את בתיהם. העיר מתאפיינת בשדרות נרחבות, בניינים וקניונים מודרניים, צמתים בצורת כוכב – ממש כמו בפריז. נבקר בחלק העתיק הנקרא “מדינה”. ה”מדינה” היא עיר עתיקה המוקפת חומה, בה סמטאות צרות שבהם היו חיים היהודים. נבקר במסגד חסן השני ובבית הכנסת “בית אל” המפואר, נמשיך אל רובע החובוס, בו נמצאים מבני השלטון ובהם ארמון המלך ובית המשפט. לסיום נעבור בכיכר מוחמד החמישי וכיכר האומות המאוחדות. לינה באוניה.

יום 11 עגינה וסיור בגיברלטר

לפנינו יום של נופים, מצוק נישא לגובה 426 מטר, מושבת קופים ומערת נטיפים. נצא לטייל בטריטוריה הבריטית כשהנתינים הבריטיים מאמינים שכל עוד יהיו קופים בגיברלטר – השליטה האנגלית בחצי האי תימשך. נעפיל למצוק (כשביום בהיר ניתן לראות גם את צידו השני של המצר לחופי מרוקו) ונראה את מושבת הקופים, נבקר במערת הנטיפים סנט מייקל ונשוטט ברחוב הראשי והמרכזי של המקום על מנת לספוג את האווירה הבריטית.  לינה באוניה.

יום 12 עגינה במלאגה - (ספרד) - סיור בעיר - ביקור במיחאס

האוניה תעגון במלאגה – הבירה הדרומית של אנדלוסיה, השער אל ספרד! השדרה המרכזית, הטיילת והפארק – הריאה הירוקה והרחבה, כמו כן רחוב לריוס (larios) המפורסם, הקתדרלה מהמאה ה 16 האלקסאבה והחיברלפארו השרידים המוסלמיים והמוזיאונים שבעיר הם בהחלט סיבה טובה לביקור בעיר. לאחר סיור בעיר ניסע לביקור במיחאס – אחת מהעיירות הלבנות האופייניות שלאורך הקוסטה דל סול – טיילת השמש של דרום ספרד. הרובע העתיק של העיר היא רשת צפופה של רחובות צרים, בתים נמוכים מעוטרים בצמחי בוגנוויליה ויסמין. זירת מלחמת השוורים העתיקה והמרובעת, הכנסיה הקטנטונת בתוך מערה בסלע, והמצפה הנהדר אל עבר החוף, הם בהחלט סיבה להתאהב במיחאס. לינה באוניה.

יום 13 עגינה בקאדיס - סביליה (ספרד)

האוניה תעגון היום בנמל העיר קאדיס ממנה ניסע לסיור בעיר סביליה, הממוקמת על נהר הגוואדאלכיביר עטור הגשרים, ביניהם גשר הנבל התלוי שנבנה ע"י קלטראווה. נטייל בפארק מאריה-לואיסה על מבניו ששימשו לתצוגות ביריד הכלל היספני שנערך בשנת 1929. נראה את כיכר ספרד המיוחדת, את מגדל הזהב – אחד ממאפייני העיר. משם נעבור לרובע 'סנטה קרוז' הציורי, הממוקם במקום שהיה בעבר הרובע היהודי. נבקר בקתדרלה וב"חירלדה" – מגדל הפעמונים. לינה באוניה.

ימים 14+15 סיום השייט בליסבון - קאבו דה רוקה - קשקאיש – טיסה לתל אביב

האוניה תעגון בליסבון ולאחר ארוחת בוקר ניסע לטייל בנקודה המערבית ביותר ביבשת אירופה, קאבו-דה-רוקה (Cabo da Roca) הצופה אל האוקיינוס האטלנטי. משם נמשיך לקשקאיש (Cascais) הציורית, פעם עיירת דייגים והיום משמשת כ’חוף הרחצה’ של ליסבון וכמקום מגורים של האצולה הפורטוגזית. לסיום לשדה התעופה שממנו נטוס דרך יעד ביניים בחזרה  ארצה. הנחיתה בתל אביב ביום ה-15 לפנות בוקר.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד ביניים 4:20 שעות
יעד ביניים ליסבון כ-3 שעות
ליסבון יעד ביניים כ-3 שעות
יעד ביניים תל אביב כ-4 שעות

טנריף

ליסבון

מטיילים ממליצים

"זוהי הפעם הראשונה שלי בטיול שייט ואני חייבת להגיד שנהניתי מאוד. גם מהקבוצה, גם מאוניה וגם מהמראות בערים השונות אבל בעיקר מן המדריך"
רחל מרבך

"תודה על ההדרכה הנפלאה, תודה על ההסברים המעמיקים והמעניינים, תודה על סבלנותכם עד אין קץ, תודה על טיול מהנה ומיוחד!"
ד"ר פנינה סלע

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCCB03 נובמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה IB בקומה 9

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה OA בקומה 5 בתוספת 503$ לאדם בחדר זוגי או 856$ לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BA בקומות 9 או 10 בתוספת 912$ לאדם בחדר זוגי או 1673$ לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת סוויס בנתיב: תל אביב - יעד באירופה - ליסבון , ליסבון - יעד ביניים - תל אביב.
  • לילה בבית מלון בליסבון בדרגת ארבעה כוכבים על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה, בה נדרש לשלם 192$ לנוסע).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • המחיר אינו כולל אשרת כניסה למרוקו בסך 400 ₪ לאדם, אשר תטופל דרכנו לקראת היציאה לטיול.

  • לצורך הוצאת אשרת הכניסה למרוקו יש לשלוח למשרדינו צילום דרכון עדכני (בתוקף של חצי שנה ומעלה מיום החזרה לארץ) ותמונת פספורט ברורה על רקע לבן. 

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה Norwegian Star
  • ביקור ברובעים העתיקים והמודרנים ובאנדרטה לכבודם של מגלי עולם בליסבון
  • ביקור במדירה, מחוז אוטונומי של פורטוגל בצפון האוקיינוס האטלנטי
  • ביקור ברובע העתיק בלאס פאלמס (גראן קנריה)
  • סיור בשמורת אל טיידה בטנריף, הר הגעש הגבוה בהרי ספרד
  • ביקור בעיר הציורית לה אורוטבה
  • הפארק הלאומי טימאנפאיה באי לנזרוטה
  • ביקור במיחאס – אחת מהעיירות הלבנות האופייניות שלאורך הקוסטה דל סול – טיילת השמש של דרום ספרד
  • רובע 'סנטה קרוז' הציורי בסביליה (ספרד)
  • עגינה וסיור בגיברלטר
  • ביקור בקשקאיש (Cascais) הציורית - עיירת החוף של פורטוגל

על האוניה

Norwegian Star

אוניית הקרוז NCL - Norwegian Star משלבת את רעיון השיט החופשי עם שיט בינות לערי הבירה של הים הבלטי הקריבי והטראנס-אטלנטי. האן-סי-אל נורויג'יאן סטאר, שהושקה בשנת 2001 וחודשה בשנת 2018 היא במשקל של כ-91000 טון ההופכים את ההפלגה לשלווה במיוחד, מבלי תלות במזג האוויר. ברחבי 14 סיפוני...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ליסבון טנריף
נובמבר 18° 23°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ