• גיל שלישי
  • שייט בנהר הדנובה
נמצאו 3 טיולים

שייט לאורך נהר הדנובה מפגיש את המטייל עם סיפורי ההיסטוריה של תרבויות עתיקות ומודרניות, אגדות, סיפורי מלחמות, שירים ויצירות מוזיקליות מאז ימי הרומאים ועד ימינו. במהלך השייט נחשפת בפנינו ההיסטוריה המרתקת של הנהר, ערים שצמחו סביבו ותרבויות שנוסדו על גדותיו, יחד עם צבאות שלמים אשר חלפו על פניו בדרך ליעדם. כבר בסוף המאה ה 19 חיבר יוהאן שטראוס את היצירה המפורסמת "וולס הדנובה הכחולה", המתארת את זרימתו של אחד הנהרות האדירים באירופה ומהנהרות הארוכים בעולם, הזורם לאורך מאות קילומטרים.

למשמע הצלילים ההולכים ומתגברים, אנו יכולים לדמיין את פכפוך המים השקט הנובע מתוך מעיין קטן בעיירה דונאואשינגן ביער השחור אשר בגרמניה, המים יוצאים לדרכם הארוכה, פוגשים פלגים, יובלים ונהרות נוספים ובזרימה אדירה נשפכים בסופה לאחר המעבר בדלתא של הדנובה אל תוך הים השחור שברומניה.
נהר הדנובה חולף בדרכו לים השחור, על פני 10 מדינות ו-4 ערי בירה וביניהם שזורים כפנינים על מחרוזת תכולה, כרמים, יערות, מטעי פרי, הרים ועמקים, מישורים ושמורות טבע, ערים ועיירות יפיפיות. משחר ההיסטוריה ועד היום משמש נהר הדנובה, כמקור פרנסה לדייגים, נתיב שייט לספנים, לסוחרים המובילים סחורות בין מרכז למזרח אירופה וכיעד שייט נחשק לאלפי תיירים.

שייט בדנובה עם Cruise Tour

הדרך המיטבית לתור אחר הנופים והסיפורים של הדנובה היא באמצעות שייט בספינת נהר אלגנטית ואיכותית המשמשת כמלון צף. שייט נהרות מעניק למשתתפים בו חוויה נפלאה המשלבת טיול עם חופשה על טהרת השלווה והרוגע.
במהלך שייט הנהר, המתחיל את זרימתו ביער השחור שבגרמניה ונשפך אחרי 2,850 ק"מ אל הים השחור ברומניה, נחשף לסיפורי ההיסטוריה המרתקים של ערים שצמחו לשתי גדותיו, נחלוף בנופים מרהיבים במדינות שונות ובבירות היסטוריות כגון וינה, ברטיסלאבה, בודפשט ובלגרד, נלמד על אהבות ומלחמות, על בתי מלוכה ששלטו לאורך תוואי זרימתו בתקופות השונות, נתוודע למלכים ומלכות נסיכים ונסיכות, אצילים ופשוטי עם, כמובן שגם נטייל בסמטאות יפיפיות מרוצפות אבני בזלת ונראה ארמונות ופארקים מטופחים. בין לבין נהנה משייט על מימי הנהר הרגועים, מארוחות טעימות, ממוסיקה נעימה ומהנוף הנפלא שיחלוף על פנינו בעודנו יושבים על הסיפון או מול החלון הפנורמי בספינה.
שייט בנהר הדנובה הינו חוויה מרתקת המספקת למטיילים את האפשרות לחוות את תרבויות אירופה בצורה יוצאת דופן!

לוגו של וואטסאפ