דרום איטליה וקרוז במערב הים התיכון CVY12 יציאה בתאריך 20/09/18

יום 1 תל אביב – רומא – סורנטו
נמריא לרומא, בירתה של איטליה. בהגעה נצא בנסיעה אל חבל קמפניה. ניסע לאורך החוף למלוננו שבאזור עיירת הנופש סורנטו להתארגנות ומנוחה. לינה באזור סורנטו.

יום 2 סורנטו (Sorrento) – קאפרי (Capri)
נצא במעבורת אל האי קאפרי שבמפרץ נאפולי. נעפיל אל הכפר אנא-קאפרי בו חי הסופר והרופא אקסל מונטה. נעלה ברכבל למונטה סולרו לתצפית ובהמשך נרד אל הכפר קאפרי שהוא שילוב של כפר דייגים עם וילות של עשירי תבל. נסיים בירידה ברכבת גלגלי השיניים למרינה הגדולה ולסיום נשוט בחזרה לסורנטו. לינה באזור סורנטו.

יום 3 סורנטו (Sorrento) – אמלפי
ניסע באחת הדרכים היפות בעולם בין סורנטו לאמלפי. דרך המתפתלת על מצוקים תלולים לאורך קו הים. המדרונות מכוסים טרסות של גפנים, כרמי זיתים ופרדסי לימון. נגיע לאמלפי שהייתה מעצמה ימית חשובה בימי הביניים והקתדרלה המפוארת שלה היא עדות לעושרה. לינה באזור סורנטו.

יום 4 עלייה לאונייה
לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מסורנטו ונצא בנסיעה צפונה לעבר לכיוון נמל השייט צ'יוויטווקיה בדרכנו נעלה לתצפית ממונטה קסינו – העיירה והמנזר הידועים ממלחמת העולם השנייה. לקראת שעות הצהריים נעלה על האונייה בה נבלה במהלך השבוע הקרוב. בערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 5 פלרמו (סיציליה) – מונריאלה 
נעגון בפלרמו, בירת סציליה. ניסע למונריאלה, לביקור במנזר המשלב ארכיטקטורה נורמנית ועיטורים סיציליאנים – ערביים. לאחר הביקור נשוב לפלרמו. מרכז פלרמו הינו עדות ארכיטקטונית לתקופות ההיסטוריות שלה. בסיורנו בעיר נראה מבנים נורמאנים ואת השפעת הבארוק. נעבור, בין השאר, בפיאצה פרטוריה עם המזרקה, נראה את בניין העירייה, הקתדרלה שהחלה להבנות בסוף המאה ה-12, הארמון המשמש את מועצת האי, המצודות הביזנטיות והערביות ועוד. לינה באוניה

יום 6 קליארי (Cagliari) סרדיניה
קליארי היא עיר הבירה של סרדיניה ובה נמצא גם הנמל הראשי. עיר זו, אשר תחילתה בתקופה הפרהיסטורית, הייתה תחת שליטתם של עמים שונים במשך מאות שנים. ראשית, לא נוכל שלא להתפעל מחלקה הישן של העיר ובפרט מהאתרים הבאים: האמפיתאטרון, המצודה, הקתדרלה מהמאה ה -17 המפורסמת בשל המגדלים עם המעוזים המפוארים וגם מצורתה של הטירה עם המרפסות המציעות נוף נהדר של העיר. בהמשך נחצה את החלק המודרני ביותר של קליארי, מחוז המרינה עם וילות ה "ארט-נבו" שבו. לינה באוניה.

יום 7 האיים הבלאריים – פלמה דה מיורקה
בשעות הצהריים נעגון בפלמה דה מיורקה – עיר הבירה של האי מיורקה, שהוא האי הגדול ביותר בקבוצת האיים הבלאריים, הנמצאים בים התיכון ממזרח לספרד. מיליוני תיירים מגיעים אל האי הזה מדי שנה, הם באים בגלל שלושה דברים: שמש, ים וחול. המוקד הכלכלי, התיירותי והתרבותי של האי, הוא העיר המקסימה פלמה דה מיורקה. נראה את הקתדרלה העצומה שבנייתה החלה במאה ה-13 והסתיימה ב-1904, תחת השגחתו של האדריכל הנודע מברצלונה- אנטוניו גאודי. נתרשם גם מארמון Palau de l’Almudaina – ארמון מרשים, עם חדרי אבן ובהם ריהוט עתיק, דיוקנאות של מלכי ספרד ותצוגת חפצים של המלכים שהתגוררו בו מהמאה ה-13. כמו כן, נסייר בעיר העתיקה היפהפייה, שם נתרשם מהרחובות הצרים ומהסמטאות הציוריות. לינה באוניה.

יום 8 ולנסיה 
נעגון בוולנסיה עיר הנמל, שבמזרחה של ספרד והשלישית בגודלה בספרד. נצא לסיור בעיר העתיקה של העיר, במהלכו נבקר בבורסת המשי – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. נראה את הבזיליקה, הקתדרלה המפורסמת של ולנסיה, ומבנים אחרים בעלי חשיבות היסטורית ולסיום נבקר בשוק הססגוני של העיר. לינה באוניה.

יום 9 מרסיי (Marseille) – אקס אן פרובנס
נעגון במרסיי וממנה נצא בנסיעה לביקור ב Aix-En-Provence – אקס אן פרובנס, בירתה הקדומה של פרובנס, עירם של מירבו, המהפכן הצרפתי וסזאן הצייר הנודע, נטייל במרכז ההיסטורי של העיר בטרם נגיע לרובע Mazarino המפורסם ונשוטט בין החנויות לינה באוניה.

יום 10  – הריביירה האיטלקית – פורטופינו – גנואה (Genoa)
הבוקר נעגון בעיר גנואה, בירתה של ליגוריה. נצא לסיור בו נכיר מקרוב את היופי המיוחד של הריביירה האיטלקית. ניסע אל Santa Margherita Ligure, משם נשוט כ-10 דקות אל כפר הדייגים – פורטופינו, זהו אחד המקומות המקסימים בעולם שכל אחד מתאהב בהם. בעיירה נוכל לבלות בכיכר הקטנה ולצפות ביאכטות היוקרתיות המפליגות לתוך הנמל, או לנדוד על פני בוטיקים של מעצבים ועוד. לינה באוניה. 

ימים 11+12 רומא – טיסת ערב לתל אביב
מלאי חוויות, ניפרד מהאונייה ונצא בנסיעה לרומא. רומא היא כור היתוך היסטורי, האוצר בתוכו עבר מפואר, שרק ערים מעטות בעולם יכולות להשתוות לו. היום נסייר בין אתריה השונים – נראה מבחוץ את הקולוסיאום, שער טיטוס, הפנתאון – מקדש ששרד בשלמותו כאלפיים שנה, ועוד ככל שיותיר הזמן. בהמשך ניסע אל שדה התעופה שליד רומא ממנו נטוס בחזרה לתל אביב, אליה נגיע בשעות הבוקר המוקדמות. 

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ