טיול מאורגן לסין כולל שייט על היאנגצה KVX05 יציאה בתאריך 06/09/18

ימים 1+2 תל אביב – שנחאי

ניפגש בנתב"ג ונצא בטיסה אל שנחאי, אליה נגיע למחרת. העיר מהווה מזה שנים ארוכות סמל להשתלטות המערב על המזרח ומתהדרת בשמות חיבה ססגוניים כגון פאריז הסינית או פנינת האוריינט. גורדי שחקים ושכונות  עתיקות, אוטוסטרדות ומחלפים חדישים – כל אלה מתערבבים זה בזה. בהגעה נצא לסיור פנורמי בעיר ובאוטוסטרדות החוצות ומקיפות אותה ומשם נמשיך לבית המלון. לינה בשנגחאי.

 

יום 3 שנגחאי – מוזיאון האומנות – מופע אקרובטיקה

נצא לסיור פנוראמי בעיר ובאוטוסטרדות החוצות ומקיפות אותה. נראה את הבניה המודרנית המואצת שמעבירה את העיר לשנות האלפיים, נבקר במוזיאון האומנות החדיש, נטייל בטיילת שלאורך הנהר פו ונבקר ברובע היהודי בהונקאו. בערב נצא למופע אקרובטיקה מרהיב. נבקר ברובע העתיק המשוחזר ובגני יואן. לינה בשנגחאי.

 

יום 4 – שנגחאי – גווילין  

ניסע לשדה התעופה ונטוס  לגווילין , מזה כאלפיים שנה גווילין היא מושג באמנות הסינית ומושא לשירה ולציור וזאת בשל נופיה יוצאי הדופן שיש אומרים שהם היפים בעולם. אלפי גבעות והרים חרוטים מכוסים ביערות מתרוממים מתוך עמק הנהר לי, שעל חופו שוכנת העיר גווילין. נבקר בפארק גבעת "חדק הפיל" ולאחריו במערת הנטיפים "חליל הסוף". לינה בגווילין.

 

יום 5 גווילין – לונגשאן

נצא ליום סיור ותצפיות אל טראסות האורז בהרי לונג. זהו איזור הררי בו חיים בני מיעוטים. נעפיל ברכבל חדיש במעלה ההר, כשמתחתינו נפרשים שדות האורז המרהיבים בכל עונה, כשמבנה וצורת הטרסות, הם שהקנו למקום את שמו – לונג שאן = הר הדרקון. בהמשך נפגוש את בני המיעוטים החיים באזור ונתפעל מבנות שבט ארוכות השיער. לינה בגווילין.

 

יום 6 שיט על נהר הלי – יאנגשו

נצא לשיט מהנה שילווה על נהר הלי, נשוט בין נופים מרהיבים והרים ציוריים ונסעד את ליבנו בארוחת צהריים. נבקר בעיירה יאנגשו ונשוב לגווילין. לינה בגווילין.

 

יום 7 גוולין – טיסה אל צ'נגדו – מרכז דובי הפנדה  

נטוס לצ'נגדו CHENGDU בירתה של חבל סצ'ואן, החבל הפורה ביותר בסין. העיר ידועה בעיקר בגלל בתי התה הרבים שבה (מעל ל-3000) ואורח החיים הרגוע וה"ישנוני" של תושביה. צ`נגדו היא עיר מודרנית וירוקה, כמעט כפרית על אף 11 מיליון תושביה ובכל זאת עדיין מרגישים שהזמן עמד בה מלכת. נבקר במרכז היחיד מסוגו בעולם לחקר דובי הפנדה, חיה שנמצאת בסכנת הכחדה. לאחר הביקור ניסע לעיר הקדושה אמיי שאן. לינה באמיי שאן.

 

 יום 8 שמורת הטבע אמיישאן

נקדיש את היום לטיול בשמורת הטבע אמיישאן – אחד מן ההרים הקדושים שאליו מגיעים סינים רבים לקבל מרפא. מלבד קדושתו הרבה זהו אחד מן האתרים היפים ביותר שבחבל המשלב טבע ומנזרים. נעלה ברכבל לאחת מפסגות ההר, ונחזה בשוקי התרופות הרבים הפזורים בהר. לאחר הירידה מההר ניסע אל העיירה לה שאן, המצויה על נהר מין במפגש שלושת הנהרות, שם על גדת הנהר נמצא פסל הבודהה היושב הגדול בעולם שגובהו 71 מטר. לפני למעלה מאלף שנים נחצב בסלע במהלך 90 שנה בכדי להגן על השטים מזרמי הנהרות. נשוט ונצפה בפסל הענקי והמרשים מעשה יד אדם ובסיום נחזור אל אמיישאן. לינה באמיי שאן.

 

יום 9 לישאנג – תחילת השיט בנהר היאנגצה

הבוקר נשלים ביקורים וניסע ברכבת מהירה אל לישאנג שם נפגוש את ספינת הנהר המפוארת בה נבלה בימים הקרובים. שיט אלגנטי בנופים המופלאים של נהר היאנגצה. הזדמנות לשעורי טאי צ'י בבוקר, מופעי תרבות ופולקלור, הרצאות מעניינות, קריוקה, ריקודים, מופע קברט, שיעורי בישול סיני ועוד. מסעדת הספינה מציעה ארוחות סיניות ומערביות. לינה בספינת הנהר.

 

יום 10 ערוץ שילינג – סכר שלושת הקניונים

שיט בנופיו המרהיבים של ערוץ שילינג XILING המפורסם בצוקיו הצרים והגבוהים, בהמשך נצא לסיור באוטובוס אל הפלא הטכנולוגי, הסכר של שלושת הקניונים THE THREE GORGES DAM שהוא הגדול ביותר בעולם. הביקור יכלול סיור באתר שבנייתו השפיעה על הנוף ועל האוכלוסייה המקומית. הסכר נועד לווסת את זרימת נהר היאנגצה ולספק כחמישית מתצרוכת החשמל של סין. לפני הקמתו טבעו תושבים רבים בהצפות חוזרות ונשנות של הנהר. בניית הסכר הצריכה העתקת כשני מיליון תושבים ממקומם. לינה בספינת הנהר.

 

יום 11 שלושת הערוצים המשניים

נשוט בספינה קטנה אל שלושת הערוצים המשניים THREE LESSER GORGES. בהמשך היום נמשיך בשיט בנופיו של ערוץ קוואטאנג QUTANG, שהוא הצר והמדהים ביותר מבין השלושה. הכפרים הציוריים החבויים בין גדותיו משופעים טרסות אורז, יערות מחט ופסגות הרים מושלגות. לינה בספינת הנהר.

 

יום 12 פגודת Shibaozhai

היום נצא לביקור בפגודת Shibaozhai, בית מקדש מהמאה ה -18 שנבנה במחוז Zhongxian על הגדה הצפונית של נהר היאנגצה, 278 קילומטרים מצ'ונגצ'ינג. פגודה זאת מייצגת את אחד מפניני האדריכלות הסינית. בערב נהנה ממסיבה לסיום השיט. לינה בספינת הנהר.

 

יום 13 הגעה לצ'ונגצ'ינג – טיסה לשיאן – ארוחת דמפלינג

הבוקר נגיע לעיר הגדולה שבסין – צ'ונגצ'ינג, בה חיים 33 מיליון תושבים. ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסתנו לשיאן. XIAN – בירתה העתיקה של סין. נבקר ברובע המוסלמי בו נראה את המסגד והבאזר. בערב נסעד במסעדת "דמפלינג"  ארוחה סינית ייחודית. לינה בשיאן.

 

יום 14 שיאן – חיילי הטרה קוטה – מופע שושלת טאנג

שיאן, הבירה העתיקה והמרשימה של סין היא עיר תוססת ומעניינת. כיום היא אחת מגולות הכותרת של סין, בעיקר בזכות אתר חיילי הטרה קוטה שבשוליה המזרחיים של העיר, שבו נמצאו אלפי חיילי חרס שנועדו לשמור על קברו של הקיסר שאיחד את סין לפני למעלה מאלפיים שנה. הפסלים נחשפו בשנת 1974 ועד היום זוהו יותר מ- 10,000 דמויות. חיילים, קשתים וכרכרות ניצבים במערך קרב, תחת קשתות תת קרקעיות, כשהם נראים קשוחים ולוחמניים כמיטב יכולתן של יצירות קדרות. לסיום, נבקר בגנים ובמרחצאות של שושלת קיסרי הטאנג. הערב נצפה במופע שושלת טאנג המלווה בארוחת ערב. לינה בשיאן.

 

יום 15 שיאן – בייג'ינג- ארמון הקיץ- ארוחת ברווז פקין 

היום נצא  משיאן לנסיעה חוויתית ברכבת המהירה   לבייג'ינג, חלון ראווה מצוחצח של הרפובליקה העממית של סין, עיר של סדר מופתי, עם שדרות ארוכות וישרות, הנחצות על ידי סמטאות.לאחר ההגעה נצא לסיור פנוראמי בשדרותיה הרחבות של העיר ונתרשם מהשילוב של הבניה המודרנית האדירה עם השכונות המסורתיות סביב מרכז העיר , ניסע לסיור בארמון הקיץ – פארק עצום עם אגם, גנים וגבעות, שהיה מקום הנופש החביב על הקיסרים והקיסריות בני שושלת צ'ינג. נשמע על השימוש שעשו הקיסרים השונים בארמון ונשוט להנאתנו באגם. בערב נהנה מארוחת ערב מסורתית – ברווז פקין ולאחריו נצא לסיור בשוק האוכל הלילי והמדרחוב המרכזי של העיר. ללינה בבייג'ינג.

 

יום 16 החומה הגדולה – דרך הרוחות – מופע קונג פו 

ניסע מצפון לבייג'ינג אל שרשרת ההרים עליהם בנויה החומה הגדולה, אחד מפלאי עולם, שאורכה כמעט כ- 7,000 ק"מ. נמשיך אל דרך הרוחות, הדרך שהובילה לקברי הקיסרים, משני צידי הדרך פסלי חיות, פקידים ומצביאים שליוו את נשמתם של הקיסרים בדרכם השמיימה. בערב נצא למופע קונג פו. לינה בבייג'ינג.

 

יום 17 בייג'ינג – העיר האסורה – טיול ריקשות – מקדש השמיים – מלון למנוחה – טיסה לתל אביב 

נבקר בכיכר טיין אן מן הממוקמת בלבה של בייג'ינג ששמה ייזכר לדיראון עולם, נבקר במרכז השלטוני הקיסרי ובעיר האסורה שבמשך 500 שנה הייתה מחוץ לתחום עבור הסינים ומרבית העולם, נעצור לתצפית על המתקנים של הכפר האולימפי ונמשיך לסיור בשוק המשי המיוחד. נמשיך בסיור על ריקשות בחוטונגים –  אזור מגורים מסורתי. בהמשך נצא לביקור ב"מקדש השמים" – פאר האדריכלות של שושלת מינג.  לקראת אחר הצהריים ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות ולאחר ארוחת הערב ניסע לשדה התעופה לטיסה לתל אביב בה ננחת למחרת.

 

יום 18 הגעה לתל אביב

נחיתה בת"א

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ