• קרוז בים התיכון
נמצאו 15 טיולים

קרוז בים התיכון, הוא שייט מאורגן אל מדינות וערים שעד היום מהוות מוקדי עליה לרגל בשל ההיסטוריה הענפה, המקומות הקדושים שבהם, החופים הנפלאים, ערים עתיקות וכפרים יפהפיים, מראות עוצרי נשימה ועוד. הים התיכון, ערש תרבות המערב, הינו הים הראשון שהיה ידוע לעמים הקדומים ולא בכדי נקרא בשם זה כאשר פירוש שמו הוא הים האמצעי, שמו של הים התיכון נגזר מהמילה הלטינית "Mediterraneus", משמעות השם היא מרכזה של הארץ, או בין היבשות משום שהוא שוכן בין אפריקה לאירופה. סביבו קמו אימפריות רבות עוצמה כמו יוון, רומי ועוד אשר שלטו וסחרו סביב הים התיכון עד לצפון אפריקה ודרום יבשת אירופה.

הדרך היפה והנוחה ביותר להגיע לאותם מקומות, ללא טרחה של נסיעות ארוכות באוטובוסים או כלי תחבורה יבשתיים אחרים, היא באמצעות שייט בים התיכון באניות קרוז גדולות ומפנקות המשייטות לאורך חופיו או חופי הים האדריאטי ומאפשרות בילוי זמן נפלא על הסיפון, ארוחות מפנקות, בידור ללא סוף, בילוי בבריכה או בג'קוזי או בהצגות והופעות בערבים. קרוז בים התיכון הוא שילוב של הפלגת נופש יחד עם טיול מאורגן. מדובר בתענוג צרוף המאפשר לנוסעי האנייה לרדת, לסייר ולחקור בכל נמל שבו היא עוגנת.

22 מדינות שוכנות לאורך חופי הים התיכון ואניות הקרוז מגיעות, במסלולי שייט שונים ורבים למדינות אלו. בין יתר היעדים הבולטים ניתן להזכיר את איטליה עם רומא הנצחית וונציה עיר התעלות, ספרד שישן וחדש מככבים בה בצורה מושלמת, האיים הבלאריים, איים כמו סיציליה או סרדיניה, מונטנגרו או קרואטיה ועוד.

קרוזים בים התיכון עם חברת Cruise Tour
אנו, בחברת 'קרוז תור' תכננו עבורכם מבחר אפשרויות של קרוז בים התיכון אשר מציעות לכם את השילוב המושלם של נופים, תרבות והיסטוריה. אם אתם מחפשים טיול בו תוכלו להספיק לראות הרבה בזמן בקצר, שייט הוא דרך נפלאה ליהנות מחופשה מגוונת ואידאלית, אז כל שנותר לכם הוא לבחור בטיול השייט המתאים לכם ביותר.

לוגו של וואטסאפ